Fitness Seller

Apparatuur voor lichaamsgewicht

Bezoekers in dit topic

Normandsisi

Novice
Lid geworden
10 sep 2021
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
17%
Bonjour à tous,

Je fais de la musculation à la maison depuis 6 mois maintenant et je peux vous assurer que j'ai pris pas mal de muscle.

Je surveille mon pour prendre le plus de masse possible et je surveille pas trop pour me reposer le plus possible.

Le problem que j'ai maintenant est que je ne sais pas quoi utiliser pour l'entraînement au poids du corps :)

Il y en a telement, lequel recommandez-vous, sachant que je suis sur un budget. (400€ maximum)

Merci pour votre réponse.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Ik doe nu 6 maanden thuis aan lichaamsgewichttraining en ik kan je verzekeren dat ik behoorlijk wat spieren heb gewonnen.

Ik let op mijn voeding om zoveel mogelijk massa te krijgen en ik ga niet te veel uit om zoveel mogelijk te rusten.

Het probleem dat ik nu heb is dat ik niet weet wat ik moet gebruiken voor training met lichaamsgewicht.

Er zijn er zoveel, welke raadt u aan, wetende dat ik een beperkt budget heb. (400€ maximum)

Dank u voor uw antwoord.
Een dip belt met wat gewichtschijven om pull-ups en dips te verzwaren lijkt me wel fijn en best betaalbaar, mja dan is het niet meer echt een lichaamsgewicht training.

een degelijk pull-up bar met verschillende grepen en een dip-station?
 
TRX kabels
Pull-up bar
Evt sissy squat
Bands/elastieken
Ab-roller
 
Het dompelstation lijkt een goed idee, maar de optrekstang wordt ingewikkeld, ik huur een appartement, ik zal het niet kunnen repareren...
 
Setje dumbbels is ook wel fijn (maar niet puur lichaamsgewicht).
 
Voor 400 piek kan je heel wat maanden naar de gym gaan
 
Bonjour à tous,

Je fais de la musculation à la maison depuis 6 mois maintenant et je peux vous assurer que j'ai pris pas mal de muscle.
192.168.100.1 192.168.1.1
Je surveille mon pour prendre le plus de masse possible et je surveille pas trop pour me reposer le plus possible.

Le problem que j'ai maintenant est que je ne sais pas quoi utiliser pour l'entraînement au poids du corps :)

Il y en a telement, lequel recommandez-vous, sachant que je suis sur un budget. (400€ maximum)

Merci pour votre réponse.
La maison ne suffit pas a mon avis tu doit aller au gym ,, t'aura plus de choix pour t'entrainer et plus de muscles activer , bonne chance
 
Laatst bewerkt:
Bonjour à tous,

Je fais de la musculation à la maison depuis 6 mois maintenant et je peux vous assurer que j'ai pris pas mal de muscle.

Je surveille mon pour prendre le plus de masse possible et je surveille pas trop pour me reposer le plus possible.

Le problem que j'ai maintenant est que je ne sais pas quoi utiliser pour l'entraînement au poids du corps :)

Il y en a telement, lequel recommandez-vous, sachant que je suis sur un budget. (400€ maximum)

Merci pour votre réponse.

Topic in het Frans? Doe normaal zeg
 
precies BF € 20 per mnd (je vraagt zo'n bolle of ie op je rug gaat zitten bij kuittraining)
 
Back
Naar boven