Fitness Seller

Apple stelt iPad voor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big T , je bent een fanboy.
:rolleyes:

Als ik een fanboy was dan had ik wel wat meer spulletjes van Apple, voorlopig is dat alleen een macbook pro met cinema scherm. Dat ik het prima spul vind allemaal kan ik niet ontkennen, maar dat maakt je nog geen fanboy. Ben ook nergens lid op een mac forum en als een ander merk een beter product heeft dan Apple dan ga ik dat niet ontkennen. Zodra je Apple gaat gebruiken ga je natuurlijk anders denken en kan je moeilijk anders dan er positiever tegenaan kijken.
 
Je kan veel van Apple zeggen maar ik denk niet dat iemand met een anime plaatje in zijn avatar op een bb forum ze iets hoeft bij te brengen over marketing en verkoop op basis van image. :o

Gelukkig niet, blijkbaar weten ze zelf genoeg over marketing en verkoop met IpAd hahahaha :hahaha:
 
Big-T is een fanboy was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit topic las :D
 
Ik ben Apple fanboy.
Maar dit ding komt er pas in als hij gehackt kan worden en een soort micro OSX erop kan draaien.

Wat een teleurstellend product. Bah Shame on you apple
 
Big-T is een fanboy was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit topic las :D
Dus als je positief bent over iets ben je meteen fanboy. Dan kan ik ook in elk topic over PC's en Windows iedereen fanboy gaan noemen. Maar dan zou iedereen me een idioot vinden (wat terecht zou zijn).
 
Dus als je positief bent over iets ben je meteen fanboy. Dan kan ik ook in elk topic over PC's en Windows iedereen fanboy gaan noemen. Maar dan zou iedereen me een idioot vinden (wat terecht zou zijn).

Hahaha, jij bent echt wel een fanboy.
 
Ik vind het zo prachtig dat bijna elke windows fanboy nog nooit met Osx heeft gewerkt. En omgekeerd bijna altijd wel.

En de mensen die 1x een mac hebben gekocht hoor je eigenlijk nooit zeggen ik wil weer terug naar windows.
 
Ik heb 5 maanden op mijn stage met een apple moeten werken, vormgeven etc etc.
Ik was blij dat mijn daaropvolgende stage gewoon lekker op een pc was.
 
Ik heb 5 maanden op mijn stage met een apple moeten werken, vormgeven etc etc.
Ik was blij dat mijn daaropvolgende stage gewoon lekker op een pc was.

En waarom? En als vormgever leer je op school toch ook alles op een mac?
Ik in ieder geval wel.

Wat vind je beter op windows dan?
 
Yup, fanboy. Geeft verder niet, ik heb Commodore ook altijd beter gevonden dan Atari.
 
Jammer dat hij niet gewoon mac os x draait
 
Had wel HD mogen zijn -.-
 
:scratch: Hij zegt gewoon dat HIJ liever werkt op een pc.

Erg grappig hoe dit soort topics altijd weer eindigen in een Apple vs Windows keyboard battle.

Wat ik vooral grappig vind is dat Apple het constant moet afleggen in die topics.
 
:scratch: Hij zegt gewoon dat HIJ liever werkt op een pc.

Erg grappig hoe dit soort topics altijd weer eindigen in een Apple vs Windows keyboard battle.
Kan aan mij liggen hoor, maar zoiets post je niet zomaar. Gewoonlijk heeft dat bijbedoelingen. Als ik iemand hoor zeggen dat ze Apple minder prettig in gebruik vinden (na lang vergelijken) dan gaat er bij mij gewoon een BS alarm af. Simpelweg omdat ik beiden al zo lang gebruik. Dat onderzoek zegt genoeg, mijn eigen ervaringen zeggen hetzelfde.

Wat ik vooral grappig vind is dat Apple het constant moet afleggen in die topics.
Juist niet, of je moet slecht lezen.
 
Kan aan mij liggen hoor, maar zoiets post je niet zomaar. Gewoonlijk heeft dat bijbedoelingen. Als ik iemand hoor zeggen dat ze Apple minder prettig in gebruik vinden (na lang vergelijken) dan gaat er bij mij gewoon een BS alarm af. Simpelweg omdat ik beiden al zo lang gebruik. Dat onderzoek zegt genoeg, mijn eigen ervaringen zeggen hetzelfde.Kan aan mij liggen hoor, maar zoiets post je niet zomaar. Gewoonlijk heeft dat bijbedoelingen. Als ik iemand hoor zeggen dat ze Apple minder prettig in gebruik vinden (na lang vergelijken) dan gaat er bij mij gewoon een BS alarm af. Simpelweg omdat ik beiden al zo lang gebruik. Dat onderzoek zegt genoeg, mijn eigen ervaringen zeggen hetzelfde.
Bijbedoelingen?

Ikzelf heb nooit met de nieuwere Apple stuff gewerkt, dus ik zal me er maar buiten houden. :D
 
Back
Naar boven