MuscleMeat

aptonia protein 90

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Yo
heb zondag bij de Decathlon bij ons een potje whey gehaald :)
is zoals de naam al zegt aptonia protein 90 (750g) en kostte €19 ik vond dit wel een lekker prijsje dus heb um me gekocht. Maar die naam kwam me nou niet echt bekend voor...heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand of dit goede whey is?

grtz Pascalletjuhh

owjah wat erin zit:

energie eiwit kh vet calcium fosfor kalium natrium
/100g 368 Kcal 87.5g 1.1g 1.5g 1249mg 645mg 80mg 100mg

Vitaminus:
B1 B2 B6 B12 C
0.5mg 0.6mg 0.7mg 2.3μm 22mg

en nog een hele lijst met aminozuurgehaltes :)

als het whey is, goeie shit toch? 87,5gram is best veel.
(al vind ik 19e voor 750 geen lekker prijsje)

Wat voor whey is het? Daar zit namelijk het verschil in prijs...

Het grootste verschil is of het isolaat of concentraat is. Isolaat is vele malen duurder. Daarom zie je vaak dat er bij goedkopere merken alleen concentraat in zit. In sommige gevallen doen ze er een heeeel klein beetje isolaat bij, zodat dat toch op de pot vermeld mag worden. En tja, je raad het al...het wordt dan uiteraard verkocht als zijnde isolaat, of iig een mix, terwijl het aandeel isolaat extreem laag is! (Hoewel je het niet snel zult horen of zou denken...een goed voorbeeld daarvan is EAS).

Robin zei:
Het grootste verschil is of het isolaat of concentraat is. Isolaat is vele malen duurder. Daarom zie je vaak dat er bij goedkopere merken alleen concentraat in zit. In sommige gevallen doen ze er een heeeel klein beetje isolaat bij, zodat dat toch op de pot vermeld mag worden. En tja, je raad het al...het wordt dan uiteraard verkocht als zijnde isolaat, of iig een mix, terwijl het aandeel isolaat extreem laag is! (Hoewel je het niet snel zult horen of zou denken...een goed voorbeeld daarvan is EAS).

maar concentraat is dus niet slecht ofzow he? (anders zouden ze het niet verkopen lijkt me he :))

jewel, concentraat is uiterst slecht. Als het in aanraking komt met je spieren, vorschrompelen en smelten deze, totdat ze omgezet zijn in vet. Vervolgens gaat het concentraat ervoor in de plaats zitten en alle receptoren bezetten, zodat er ook geen spier meer zal groeien. Uiteindelijk krijg je er zelfs brede heupen van!

euhm... wat denk je zelf pascalletjuh :rolleyes:

D. zei:
jewel, concentraat is uiterst slecht. Als het in aanraking komt met je spieren, vorschrompelen en smelten deze, totdat ze omgezet zijn in vet. Vervolgens gaat het concentraat ervoor in de plaats zitten en alle receptoren bezetten, zodat er ook geen spier meer zal groeien. Uiteindelijk krijg je er zelfs brede heupen van!

euhm... wat denk je zelf pascalletjuh :rolleyes:

ja neej daarom zei ik ook anders zouden ze het niet verkopen he :D

naja maak af en toe beetje domme opmerkingen :) (niet op letten dus ;))

Laatst bewerkt:
Kheb dat ook gekocht kwas gisteren in decathlon en zag het staan, kdacht voor die prijs zal ik me er eentje aanschaffen. Maar hoe maak je het het beste klaar want kheb geen blender en als ik eerst mijn whey in een shaker doe en dan melk dan is het een grote brei langs onder. En is het nu eignelijk goed of niet? kzie hierboven negatieve commentaar over verdikken en vet in de heupen en al :S :P
graag beetj meer informatie

Er zijn veel betere merken met betere kwaliteit

:lol:

Ik vind dit trouwens één van de slechtste wheys ooit. Heb em vandaag ook gekocht. Mengt zeer moeilijk, smaakt naar niets (zeker geen chocolade zoals vermeld) , whey gehalte van 85%. En ik vind 19 euro voor 750 gram helemaal niet goedkoop. (bump)

Tue 2 Dec 2003, 15:27

Bump van 9 jaar.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven