MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log

Bezoekers in dit topic

Ben ik weer
Net legs getraind, na de squats nog weinig energie over dus niet te gek gedaan en weer naar huis.
Skwats
2x10x20
1x5x60
1x3x100
1x140
1x150
5x5x160 new pr @rpe8
Leg extensions 4 sets
Leg curls 4 sets
Calf raises 10 sets
Done. Squatten viel zwaar, niet door het gewicht maar wel door de omstandigheden. Om 6 uur zo veel gegeten (8/900 gram aan rijst kip en groente) daarna 1,5 scoop c4 en 1 blik monster. Bracen kon amper omdat mijn hele maag borrelde en steken gaf. Maar naast al die shit wel heerlijk gesquat, 5jes voelt als cardio. Na squats zieke dip van caffeine en de squats. Nu beetje netflixen en eten. Morgen komen de sleeves, kan ze alleen nog niet gebruiken want morgen push day, 5x5x90 bench is de bedoeling.
 
5 x 5 x 160 KG is echt focking sterk man.

Ik hoop er over een jaartje ook te staan :flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
5 x 5 x 160 KG is echt focking sterk man.

Ik hoop er over een jaartje ook te staan :flexbiceps:
Thanks man, appreciate it.
Moet je lukken, 4 maanden geleden was 160 mijn 1rm dus met een goed schema en de juiste input komt dat wel goed bij jouw.
 
Yo
Zojuist push getraind. Cafeïne intake bestond vandaag uit 1 blikje redbull, blik monster, 1 scoop c4. Voor de rest weinig speciaals.
Bench
2x10x20
1x5x40
1x5x60
1x80
5x5x90
Db shoulder press
3x6x30
Pec fly
4x12x86
Side raises
4x12x8
Tricep pushdown
4x12x50
Overhead ex
3x10x20
Zo, niet te gek gedaan. Bench ging lekker en de rest beetje pompen. Had een beetje last van mijn elleboog dus daarom niet te zwaar op de shoulder press na. Degelijke treen.
Morgen pull, 5x5x180 dl weer op het programma.
Oja sleeves zijn binnen, en ze passen wel prima. Beetje strak en moet er echt flink aan trekken maar liever te strak dan te los he :knipoog: Camelus know what were talking about
Fototje voor de fans
20201022_213326.jpg
 
Dikke legs! Welke maat van sleeves heb je nu?
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Thanks. Dit is maat M. Benen zijn nu ongeveer 64,5/65cm
Mijn benen zijn zichtbaar kleiner en ik heb XL of was het nu L, morgen nog maar is checken. Laat weten hoe ze zijn! Dan ga ik hwrs ook kleiner bestellen nog. Morgen mijn benen wel is meten ook.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Mijn benen zijn zichtbaar kleiner en ik heb XL of was het nu L, morgen nog maar is checken. Laat weten hoe ze zijn! Dan ga ik hwrs ook kleiner bestellen nog. Morgen mijn benen wel is meten ook.
Komt goed, zaterdag squatten dan zal ik ze aan doen. Ben benieuwd hoe ze voelen tijdens het trainen..
 
Komt goed, zaterdag squatten dan zal ik ze aan doen. Ben benieuwd hoe ze voelen tijdens het trainen..
Ja heb een XL. En die voelen al rete goed al schuif ik ze gewoon aan.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ben ik weer
De sleeves zijn ontmaagd vandaag, voelde chill. Knieen waren gehele training warm en kracht zat ook wel goed.
Skwats
1x10x20
1x5x60
1x3x100
1x140
5x5x160
SLDL
Leg extensions
Lying leg curls
Calf raises
Bij deze voor de haters, Robin Ook met sleeves 5x5x160 squat, niet alleen met wraps, blijf wel moddervet en aan t zweten alsof ik aan de tren zit. Yeah buddy
 
Dikke quad/ham penetratie. Vernieuwend. Bij jou zaten ze vrij strak? Doenbaar voor de hele training?
 
Dikke quad/ham penetratie. Vernieuwend. Bij jou zaten ze vrij strak? Doenbaar voor de hele training?
ja klopt ze zijn aan de strakke kant. Maar zeker doenbaar, erg chill man. Ze zaten niet zo strak dat ik ze echt af moest doen oid. Hele training (+- 2 uur) om gehad en nergens last van. En naarmate je ze meer om hebt worden ze natuurlijk ook wat minder strak dus zeker een aanrader om M of L te nemen voor jou
 
ja klopt ze zijn aan de strakke kant. Maar zeker doenbaar, erg chill man. Ze zaten niet zo strak dat ik ze echt af moest doen oid. Hele training (+- 2 uur) om gehad en nergens last van. En naarmate je ze meer om hebt worden ze natuurlijk ook wat minder strak dus zeker een aanrader om M of L te nemen voor jou

Oke thanks! Daar ben ik zeker iets mee!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
ja klopt ze zijn aan de strakke kant. Maar zeker doenbaar, erg chill man. Ze zaten niet zo strak dat ik ze echt af moest doen oid. Hele training (+- 2 uur) om gehad en nergens last van. En naarmate je ze meer om hebt worden ze natuurlijk ook wat minder strak dus zeker een aanrader om M of L te nemen voor jou
Gewoon even knie omtrek opmeten toch en tabel van SBD raadplegen voor de maat
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gewoon even knie omtrek opmeten toch en tabel van SBD raadplegen voor de maat
Idd dit. Daar geven ze ook aan welke maat je moet nemen als je een normale of strakke fit wilt hebben. Wel top dingen iig
 
Idd dit. Daar geven ze ook aan welke maat je moet nemen als je een normale of strakke fit wilt hebben. Wel top dingen iig

Ja dan weet ik niet hoe ik destijds gemeten heb. Het kniegewricht is 38cm en ik ga ook gewoon voor de medium gaan dan. Dan heb ik de large voor de simpele doenbare setjes en de strakke voor de zware :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ja dan weet ik niet hoe ik destijds gemeten heb. Het kniegewricht is 38cm en ik ga ook gewoon voor de medium gaan dan. Dan heb ik de large voor de simpele doenbare setjes en de strakke voor de zware :p
Mag wat kosten allemaal he hahah, ziek duur die sbd shit maar wel kwali iig
 
Mag wat kosten allemaal he hahah, ziek duur die sbd shit maar wel kwali iig
Heb ze nu iets meer dan 5jaar en squat gemiddeld die 5jaar 2x pw. Geven nog steeds genoeg steun en warmte. Daarnaast zitten er nog geen beschadigingen op
 
Back
Naar boven