AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog wat mooie verhalen over een kerel hier die ik ken van gezicht. Ik vond hem voor de lockdown al dik, hoor ik van de week dat hij ziek aan de anadrol zat. 20 pillen per dag, 8k calorieen. Die guy was in 3 dagen 10 kilo zwaarder, hoofdpijn en bloedneuzen hahha. Stomme gasten
 
Nog wat mooie verhalen over een kerel hier die ik ken van gezicht. Ik vond hem voor de lockdown al dik, hoor ik van de week dat hij ziek aan de anadrol zat. 20 pillen per dag, 8k calorieen. Die guy was in 3 dagen 10 kilo zwaarder, hoofdpijn en bloedneuzen hahha. Stomme gasten
Get big or die trying goddammit. Whatever it takes fuaark
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Wel lekker zo 500mg anadrol. Vind ik een kunst aan zich al eigenlijk
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Goeie rugtaper.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Yo
Eindelijk weer uitgeslapen na een lange tijd. Alleen ontbijt op en blik monster toen gaan knallen.
5x5x135 squat
5x5x140 SLDL
Leg Press 3x12x200
DB SLDL 3x12x24
Leg Extension SS Lying Leg Curl 2x12 SS 2x12
Calf Press 3x12x150
Calf Raises 3x12x110
Training ging lekker, squats gingen goed, SLDL toch wat lagere reps gedaan. Had meer reps kunnen doen maar wilde liever even 2 oefeningen laag zitten en de rest hoger. Tot nu toe gaat het plussen makkelijk muv van afgelopen bench. Volgende trainingen gaat dl > 5x5x160 Sq > 5x5x140 BP > 5x5x85
Nog complimenten over de benen gehad, dat is altijd mooi meegenomen. Hier wat foto's:
20200725_190950.jpg
20200725_191003.jpg
20200725_191025.jpg
 
Zijn ook al goede poten hoor :flexbiceps: Zeker voor iemand van een leeftijd waarop er veel nog niet weten dat benen überhaupt getraind moeten worden :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Zijn ook al goede poten hoor :flexbiceps: Zeker voor iemand van een leeftijd waarop er veel nog niet weten dat benen überhaupt getraind moeten worden :)
Danku danku. Op foto's valt het altijd vies tegen eerlijk gezegd. Daarom zeg ik de afmetingen meestal erbij dat geeft al een heel ander beeld. Ik ben gewoon blij dat ik vanaf het begin al benen heb gedaan (eigenlijk alles gewoon) maar sinds ik op low reps heavy weight ben gaan squatten zijn ze hard vooruit gegaan, genetics is uiteraard ook belangrijk
 
Danku danku. Op foto's valt het altijd vies tegen eerlijk gezegd. Daarom zeg ik de afmetingen meestal erbij dat geeft al een heel ander beeld. Ik ben gewoon blij dat ik vanaf het begin al benen heb gedaan (eigenlijk alles gewoon) maar sinds ik op low reps heavy weight ben gaan squatten zijn ze hard vooruit gegaan, genetics is uiteraard ook belangrijk
Fotos zijn altijd kut, ben je straks de buffste dude van nederland dan ga je de fotos nog altijd een tegenvaller vinden. Een Bb dingetje denk ik.
 
Yo
Vandaag eigenlijk rustdag maar hoe niet van niet naar de gym gaan :clown:
Heb vandaag een Arms and Abs training gedaan, zag er zo uit:
DB curls 3x12x18 SS Tricep Extensions 3x12x40
BB Curls 3x8x40
French Press 3x8x30 ofzo
Preacher Curls 2x12 SS Dips 2x12
Cable Crunches 3x12x60
Oblique oefening? 3x15x15
Roman chair situp 3x15x15
Geen mega uitgebreide training maar wel prima drie kwartier getraind. Armen gedaan puur om het feit dat ik dan morgen en overmorgen geen armen meer hoef te doen, alleen als ik zin heb een aantal setjes. Heb bic en tric niet echt afgemat net met de gedachte dat ik morgen kosten wat het kost die bench moet halen. Gewoon pomp treen. Zo heb ik iig wel meer tijd voor rust en ben ik maar 2 uurtjes in de gym ofzo.
Daarnaast voeding aangepast, zal zo in de beginpost schema bewerken, dit is makkelijker voor mij om aan te houden en goedkoper.
Snapchat-1490887277.jpg
Snapchat-547911100.jpg
Snapchat-1836158959.jpg
 
Back
Afgelopen 2 dagen lekker getraind. Maandag pull gedaan ipv dinsdag omdat ik meer zin had in deadlifts dan bench. Pull:
Deadlift 5x5x160 (allemaal vrij clean, laatste set minder, beetje rounded back en slecht bracen. Wel gehaald.)
Lat Pulldowns underhand grip 4x10x63
Barbell Rows Ez bar 3x8x40
Cable Rows 4x10x60
Shrugs 3 varianten totaal 5x12
Bicep Cable Curls 2x12
Einde treen. Ging lekker deadlift iets meer focussen morgen op bracen zodat alle sets met rechte rug gaan. Maar 2 setjes armen gedaan omdat ik er zin in had, zondag natuurlijk al armen gedaan.
Dinsdag push:
Bench Press 5x5x85 volledig clean
Bench Press back off set 1x15x60
Machine Shoulder press 4x10x50
Side Raises 4x10x12
Peck Deck 3x12x100 met stretch hold
Triceps pushdown 2x12x45
Ook hier lekker gegaan, bench gehaald zonder hulp oid van spotter. Alleen spotter op laatste set. Jammer dat er weer een of andere gast moeilijk moet doen dat ik er 15 min over doe om 2 sets te doen, lekker janken. Gaat ie daarna naast mij 40 kg squats doen, clown. Voor de rest niet te gek gedaan want wil aankomende vrijdag 5x5x87,5 doen. Hierna nog wat abs gedaan op maandag en dinsdag. Toen posing geoefend. Hier wat foto's:
20200729_103646.jpg
20200729_103549.jpg
20200729_131410.jpg

Ik ben aardig voller dan einde cut nu, logisch. Wel weer lekker om te bulken, knallen in de gym en overall een goed gevoel, wel jammer dat ik weer wat vet ben maarja, kiezen of delen.
Nog een vraag: ik heb altijd al een gevoelige maag gehad. Vaak heb ik een opgeblazen stekend gevoel. Vaak ook na vacuums of abs trainen. Nu las ik ergens vaag dat hier mensen limoensap ofzo dronken Ano_261020 kan je me wat meer vertellen aub
 
Als je wilt, kan je misschien een keer je deads filmen? Ben benieuwd naar je form aangezien je best goeie gewichten pullt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Als je wilt, kan je misschien een keer je deads filmen? Ben benieuwd naar je form aangezien je best goeie gewichten pullt
Ga ik proberen man. Even kijken wat uitkomt aangezien ik al wel een aantal keer heb gehad dat mensen later zeggen niet op beeld te willen :fuu:
Ik pull wel sumo btw, dus dan weet iedereen dat ook gelijk
 
Citrioen/limoensap of appelazijn (basically een natuurlijke zuurvariant) met wat water drinken door een rietje (anders tast het zuur je tandglazuur aan) ‘s ochtends op een lege maag helpt de meesten enorm met spijsvertering. Anders digestive enzymes proberen en van eten wegblijven dat je laat bloaten en niet goed verteerd
 
  • Heart
Waarderingen: Apw
Yo
Gisteren was een pittig dagje. Uiteraard eerst werken en toen wat gelezen. Toen om 4 uur naar een vriend van me gegaan. Zijn vader heeft al een aantal jaren een complete gym staan (lees compleet in als hardcore equipment en ongeveer hetzelfde aantal spullen als een commerciele gym). Hij is opzoek naar een grotere ruimte om alles te plaatsen en tot die tijd staat nu al een aantal jaar in hun schuur de noodzakelijke dingen, alleen geen squatrack want dat paste niet meer. De man traint zelf ook trouwens. Maar goed, ruimte gemaakt en dat rack toch opgehaald met nog een row machine. In de bus gedaan en naar binnen getild, was allemaal erg zwaar. Maar goed nu kon ik wel mijn 5x5 squats goed doen. Rug was flink moe door het tillen maar toch geknald. Legs:
5x5x140 squat ez
Leg extension 3x12x60
Leg curl 3x12x50
Abductor ss adductor 3x12x80
Calf press 5x12 calf rais bw 1x20
Zo, niet verwacht. Er was in die gym bij die vriend een man of 6 aan het trainen. Ze konden hun ogen niet geloven haha, en dat met 140 kg al. Hij ging makkelijk, agressief worden en die 5x5 goed gedaan. Ben blij met de progressie tot nu toe.
Mensen hadden via via gevraagd of ik juice:haha: vond ik wel grappig
Oja en vanavond staat 5x5x160 deadlift op het programma, kijken of ik iets kan filmen. Morgen geen 5x5 maar een 4x3x90 bench, ben benieuwd. Zaterdag weer 140 squat.
Nog wat foto's
20200730_104214.jpg
Snapchat-1313116.jpg
20200729_105005.jpg
 
Back
Naar boven