Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekkere Deadlifts , maar wat is het nut van die capuchon?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Lekkere Deadlifts , maar wat is het nut van die capuchon?
Thanks, ziet er wel gangster uit toch..
Nee geen idee, vind ik meestal wel prettig eigenlijk. Beetje automatische geworden. Vest gaat uiteraard pas uit als de pump goed is
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Ik ben verder geen expert en jij bent ook sterker haha maar pull je de slack wel uit de bar? Je lijkt hem meer een soort van op te pakken ipv er een halve seconde 'in te hangen' om op spanning te komen. Was een tip die ik laatst kreeg, maar misschien zie ik het verkeerd
 
Ik ben verder geen expert en jij bent ook sterker haha maar pull je de slack wel uit de bar? Je lijkt hem meer een soort van op te pakken ipv er een halve seconde 'in te hangen' om op spanning te komen. Was een tip die ik laatst kreeg, maar misschien zie ik het verkeerd
Dat is idd wel een puntje in de video. Meestal tijdens mijn werksets, waarin ik geen touch and go reps doe zet ik alles wel op spanning en pull de slack eruit. Maar dit was een beetje lompe kracht hahah. Deadstops zijn wel een voordeel om dit te oefenen btw, zolang ik op mijn pr maar de slack eruit trek vind ik het niet zo erg om soms wat slordige sets te doen.
 
Jup, was eindelijk van mijn manboobs af en had zichtbare abs. Nu veel meer fuck die mentaliteit en gewoon eten, al blijft die shit elke dag in m'n achterhoofd bijv. dat ik nog steeds elke dag per se 5k steps wil(buiten de gym om) en mn avondeten soms bewust fucking hoog inschat qua kcal :roflol: :roflol:
Hoe zwaar was je voorheen dan? Het is miss moeilijk maar eten is the key man, natuurlijk niet overdrijven maar zorg wel dat je lekker aankomt. Lekker bulken en sterker worden is het beste.
 
Hoe zwaar was je voorheen dan? Het is miss moeilijk maar eten is the key man, natuurlijk niet overdrijven maar zorg wel dat je lekker aankomt. Lekker bulken en sterker worden is het beste.
Is alweer 3 jaar geleden. Maar toen was ik 1.58 met 53kg en zo skinny fat als het maar kon. Twig armen en benen maar wel vettetten en een buikje, na 3 maanden af en toe gymmen en prima voeding was m’n shape al veel beter maar stond toen wel een jaartje stil omdat ik ook nog voetbalde
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Geen last van de deads met de legday direct erna?
 
Geen last van de deads met de legday direct erna?
Verschilt per keer. T is niet optimaal aangezien ik ook sumo deadlift en highbar squat. Maar opzich heb ik nog geen 1x gefaald op sq of dl dus het gaat opzich prima
 
OW dat scheelt dan weer. Ja als je iedere keer je gewenste progressie per week kan pakken is het prima toch.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Yo
Net terug van legday. Best lang bezig geweest met squat omdat we tussendoor beetje flexen en armpje drukken...
Squats
1x10x20
2x5x60
1x5x100
1x2x140
5x5x150 ez pz
Leg extensions
4x12x55
Leg curl
4x12x20
SLDL
3x10x60
Calf press
5x12x60
Calf raises
5x12x60
Abs , paar setjes niet echt waard om te loggen.
Prima sesh. Niet speciaal ofzo, squats voelde ook nog wel licht. Had alleen totaal geen zin in abs, morgen nog wat setjes doen. Joe
 
Camelus, ik meende dat jij een wapenvergunning had/hebt (weet niet hoe het nu zit hah). Heb je toevallig nog leuke dingen mbt wapens, vind zelf pijl en boog en luchtbuks wel interessant om miss aan te schaffen. Ben zelf fan, heb paar jaar terug ook wel aantal keren geschoten.
Basic dingen heb ik al wel
 
Camelus, ik meende dat jij een wapenvergunning had/hebt (weet niet hoe het nu zit hah). Heb je toevallig nog leuke dingen mbt wapens, vind zelf pijl en boog en luchtbuks wel interessant om miss aan te schaffen. Ben zelf fan, heb paar jaar terug ook wel aantal keren geschoten.
Basic dingen heb ik al wel

Heb ik niet, nooit gehad hihi.
Ik kan je een taser aanraden, maar dan moet je geen flut ding hebben. Had er een die zo'n zieke klappen gaf dat mensen al lijkbleek werden bij het horen hiervan :roflol: Voordeel is dat je hem dan ook niet op hun meer hoeft te gebruiken. Tja luchtbuks...heb liever the real deal. Maatje van mij heeft nog een AK liggen :laugh:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Heb ik niet, nooit gehad hihi.
Ik kan je een taser aanraden, maar dan moet je geen flut ding hebben. Had er een die zo'n zieke klappen gaf dat mensen al lijkbleek werden bij het horen hiervan :roflol: Voordeel is dat je hem dan ook niet op hun meer hoeft te gebruiken. Tja luchtbuks...heb liever the real deal. Maatje van mij heeft nog een AK liggen :laugh:
Hahah, leek mij al sterk dat jij een VOG zou krijgen, jk hahah.
Real deal altijd beter uiteraard, maar zie het niet echt zitten hier om een ak op de zolder te leggen.
Heb zelf een aantal jaar geleden erbij mogen zijn toen er een boom doormidden werd gejaagd met een m16, wat bruut was dat zeg.
Maar goed, nu ik weet dat je geen wapenvergunning hebt is de vraag een beetje overbodig..
Edit: ik vind het gewoon een interessant onderwerp. Voordat mensen hier denken dat ik een supplier nodig heb van een of andere balkan AK om vervolgens mee rond te gaan lopen.
 
Mooie 5x5 op de squat
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Yoo
Zojuist push workout gehad, prima treen. 5x5 was niet zwaar dus dat is allemaal nog niet speciaal. Vannacht ging ik om half 5 slapen, werd 1 wakker. Beetje moe maar na monster en cola zero weer wakker, ben bang dat ik vannacht weer pas laat slaap.
Bench
1x10x20
2x5x60
1x2x80
5x5x82,5
Pec fly
3x10x80
Db shoulder press
4x12x22
Side raises
4x12x10
Overhead ex SS french press
2x20x20 SS 2x12x30
Tricep pushdown
3x12x30
Done, post workout maccie in de gym, bulk is real. Zo bakje kwark en dan maar even cod aangooien
Nog side chest
20201015_224200.jpg
 
Yooo
net terug van erg goede back sessie, deadlift ging goed en ook nog lekkere mmc.
Deadlift
1x10x60
1x5x10
1x2x140
1x160
5x5x175 ez
Yates row
4x12x80
Lat pulldown neutral grip
3x12x60
Lat prayer
3x10x40
Smith shrugs
5x12x90
Rear delt fly
5x12x73
Bicep curls
3x12x14
Hammer curls
3x12x18
Cheat curls
1x10x20
1x40
1x50
1x60
1x70
1x75 pr
Lekker man. Deadlift ging ez dus dat is top. Voor het eerst cheat curls gedaan, 1rm gedaan voor de grap, wel tevreden mee.
Na 3 setjes curls gingen we even meten, kwam het volgende uit:
Arm met matige pump = 41,5cm
Been koud gemeten = 64,5 cm
Kuit koud gemeten = 42 cm
Mensen waren onder de indruk haha, zelf ook erg blij mee. Benen, kuiten waren groter dan iedereen die gemeten heeft en armen in de top 3. Armen waren in juli 39 volgens mij dus dat is top.
Morgen legs knallen en wat abwork.
 
wtf die cheat curls? vid pls
 
Zijn we weer
Training van gisteren verplaatst naar vandaag zou gisteren gaan trainen bij een vriend van me maar dat ging niet door. Toen maar besloten vandaag te gaan omdat ik wel vrij sore was van de dl van vrijdag.
Squats
1x10x20
1x5x60
1x5x100
1x2x140
1x150
5x5x155 rpe 7/8
Leg extensions
3x15x66
Leg curl
3x12x25
Sldl db SS walking lunges
2x12x18 SS 2x12x10
Kuiten totaal 10 sets van +12 reps
Prima training. Squats gingen lekker ondanks beetje stijfheid. Volgende keer 5x5x160 doen. Voor de rest niks bijzonders eigenlijk. Wel lekker om een x op zondag te trainen.
Ritme afgelopen dagen beetje kwijt, woensdag en vrijdagnacht tot 5 uur in de ochtend opgebleven, om 12 wakmer etc. Vannacht nog even gamen denk ik en dan vanaf morgen weer normaal doen. 1 blik monster en 2 scoops pre werken ook niet echt mee hahah. Ach ja, nu kan het nog.
Overbelichte armflex zonder pump:
 

Bijlagen

  • 20201018_161537.jpg
    20201018_161537.jpg
    148,4 KB · Weergaven: 31
Hoeveel werk jij op een dag naar binnen +-?
 
Back
Naar boven