XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel werk jij op een dag naar binnen +-?
Verschilt laatste tijd wat meer, ligt tussen de 3000 en 3300, 190 gram protein, 90 gram vet rest meestal carbs. Op cheatdays uiteraard hoger hahah. Beetje iifym laatste tijd, 70 procent clean 30 procent dirty
 
YOO
net push training gedaan, 5x5 weer verhoogd. Ging wel ez. Wil volgende x proberen een hogere bank te pakken want kont komt van de bank telkens als ik leg drive gebruik omdat die klote bankjes zo laag zijn.
bench
2x20x20
1x5x60
1x80
5x5x85 ez
incline bench
dropsets 2x12x60 2x12x40
cable fly midden
3x12x18
side raises
5x12x9
close grip bench met elastiek
3x5x60
tricep pushdown
4x12x30
weighted crunches
3x14x80
done. Beetje last van schouder dus geen schouder press oefening gedaan, waarschijnlijk verkeerd gelegen ofzo. Rest van de training daar ook op aangepast qua gewicht. Voor de rest niks te melden. Morgen 5x5x180 deadlift en verdere pull training.
 
Yo
Net terug van pull, ook wat abs gedaan.
Deadlift
2x8x60
1x5x100
1x2x140
1x160
5x5x180
Smith machine rows
3x10x80
Lat pulldown
4x12x60
Cable shrugs
4x12x80
Rear delt fly
4x12x77
Bicep curls db
3x25x12
Preacher curls
2x20x35
Cable curl
2x20x41
Weighted crunches
5x20x70
Prima training, niks speciaals. Deadlift is nu wel de max op 5 reps, anders wordt de vorm slecht. Voor de rest weinig te melden eig.
Oja heb sbd sleeves besteld, doei geld
 
Lekkere deads weer!
Ben benieuwd hoe ze jou bevallen. Heb ze regular fit besteld. Ben soms wel benieuwd hoe het voelt als ze echt strak zitten.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Lekkere deads weer!
Ben benieuwd hoe ze jou bevallen. Heb ze regular fit besteld. Ben soms wel benieuwd hoe het voelt als ze echt strak zitten.
Thanks. Ben zelf ook benieuwd, vriend van me heeft maat m en die kreeg ik amper aan. Maar wil nu proberen met hoge sokken zodat ik ze makkelijker omhoog kan schuiven, heb liever strakke wraps dan losse. Wanneer komen die van jouw binnen? Mijne donderdag als t goed is
 
Sterke dumbbell curls! 25 KG x 12 reps is niet mis man.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Sterke dumbbell curls! 25 KG x 12 reps is niet mis man.
Haha is andersom bro. 25 reps met 12 kg. Die small arms komen ergens vandaan he
 
oh shit :o ben ik weer hè.

Maar had toch gekund?
Ja zou het wel kunnen denk ik, maar heel zwaar biceps trainen is voor mij niet echt nodig. En heb nog last van mijn schouders dus wil dat ook niet teveel belasten dmv momentum etc
 
Thanks. Ben zelf ook benieuwd, vriend van me heeft maat m en die kreeg ik amper aan. Maar wil nu proberen met hoge sokken zodat ik ze makkelijker omhoog kan schuiven, heb liever strakke wraps dan losse. Wanneer komen die van jouw binnen? Mijne donderdag als t goed is
Ik heb maat XL, maar die schuif ik zo over mijn benen zonder veel moeite. Denk soms dat maat Large voor mezelf beter had geweest. Vandaar dat ik soms twijfel om mss een kleinere maat te bestellen. Jouw benen zijn wel groter dan de mijn in ieder geval.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Welk groot voordeel ondervinden jullie nou aan die knie sleeves?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Welk groot voordeel ondervinden jullie nou aan die knie sleeves?
Knee sleeves zijn voornamelijk bedoeld om de knie warm te houden tijdens bepaalde lifts zoals een squat. Maar ook voor het in positie houden van je knieen tijdens een squat. Afhankelijk van de strakheid kan het er voor zorgen dat je wat meer kan liften.
Naast sleeves heb je ook wraps die ik zelf gebruik. Deze houden ook je knie in positie en zorgen voor een stevig gevoel, maar daarnaast kan je iets meer liften doordat de band van elastisch materiaal is, hierdoor kom je iets makkelijker uit de diepte.
 
Voornaamste reden voor mij om sleeves te kopen was gemak, wraps moet je constant wikkelen en sleeves niet. Daarnaast haal ik vaak mijn schenen open op een deadlift en als ik die sleeves om mijn onderbeen trek haal ik ze niet meer open
 
Voornaamste reden voor mij om sleeves te kopen was gemak, wraps moet je constant wikkelen en sleeves niet. Daarnaast haal ik vaak mijn schenen open op een deadlift en als ik die sleeves om mijn onderbeen trek haal ik ze niet meer open
Ik haal mijn schenen nooit echt open bij deads :( raak ze wel maar cava. Sbd sleeves zou ik wel niet mee deadliften dan haha te kostelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik haal mijn schenen nooit echt open bij deads :( raak ze wel maar cava. Sbd sleeves zou ik wel niet mee deadliften dan haha te kostelijk.
Kan even niet voor me halen of jij nou sumo of conv deadlift. Maakt nogal een verschil bij het openhalen.
Maatje van me heeft al 3 jaar die sbd sleeves en deadlift er ook allang mee, dingen zijn nog prima. Zal idd niet het beste zijn maarja, je moet wat he
 
Voornaamste reden voor mij om sleeves te kopen was gemak, wraps moet je constant wikkelen en sleeves niet. Daarnaast haal ik vaak mijn schenen open op een deadlift en als ik die sleeves om mijn onderbeen trek haal ik ze niet meer open
Ik heb daar nu wat lange sokken voor gehaald, kijken of dat helpt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Btw mark bell heeft knee sleeves met het slingshot effect zag ik pas. Vermoed dat het is zoals strakke sleeves maar dan nog erger die je extra uit de put liften. Verend effect..
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Kan even niet voor me halen of jij nou sumo of conv deadlift. Maakt nogal een verschil bij het openhalen.
Maatje van me heeft al 3 jaar die sbd sleeves en deadlift er ook allang mee, dingen zijn nog prima. Zal idd niet het beste zijn maarja, je moet wat he
Ja conventioneel all the way. Qua bouw maakt het niet uit wat ik doe. Maar idd sumo zou ik ze ook openhalen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik heb daar nu wat lange sokken voor gehaald, kijken of dat helpt
Heb zelf wel eens voetbalsokken geprobeerd, hielp geen reet. Maar als je het 1 maal hebt opengehaald blijft het aan de gang. Misschien als je schenen helemaal heel zijn dat het wel helpt
 
Heb zelf wel eens voetbalsokken geprobeerd, hielp geen reet. Maar als je het 1 maal hebt opengehaald blijft het aan de gang. Misschien als je schenen helemaal heel zijn dat het wel helpt
Jaa ik heb ze nog nooit helemaal opengehaald. Alleen beetje roze/ruw, dus misschien helpt het nog
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven