Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log

Bezoekers in dit topic

Sterke good mornings bro!
Heb erger gezien, ik squat liever halve goodmorning style 200 voor reps dan bodybuilding style 140 voor reps
 
Heb erger gezien, ik squat liever halve goodmorning style 200 voor reps dan bodybuilding style 140 voor reps

Was maar een grapje hoor bro. Ik snap dat dit meer powerlifting shit is en iedereen die dat doet squat min of meer zo.

Sowieso respect... Ik ben een vieze juicer en bij 140-150 op me schouders heb ik al zoiets van oei dit is best wel zwaar. Met 200 zou ik niet durven gaan zitten momenteel tbh :o
 
Was maar een grapje hoor bro. Ik snap dat dit meer powerlifting shit is en iedereen die dat doet squat min of meer zo.

Sowieso respect... Ik ben een vieze juicer en bij 140-150 op me schouders heb ik al zoiets van oei dit is best wel zwaar. Met 200 zou ik niet durven gaan zitten momenteel tbh :o
Ik weet dat het een grapje is haha
Lowbar en highbar maken gewoon een groot verschil, toen ik een aantal maanden geleden nog highbar deed was ik kaarsrecht in de hele oefening, maar zo ben ik gewoon sterker dus doen we dat
Jouw goal is trouwens ook niet om zoveel mogelijk te doen dus fuck dat, als die benen maar gewoon huge worden right
 
Jooww ben ik weer
Vanaf za/zo/ma rust gehad, muv cardio en armen. Na gisteren 1 bus te hebben gemist omdat hij plotseling verviel, daarna opnieuw naar de halte gaan een halfuur later omdat op 9292 staat dat hij om 10:54 vertrekt, ben ik daar express 5 minuten eerder, is hij ineens 10:44 vertrokken. Toen besloten om die van 11:46 te pakken om 12:30 aan te komen op school en dan mijn tentamen alsnog te maken (begon om 11:30). Na 3 kwartier in de bus op school aangekomen is het hele lokaal leeg en de surveillant vertrokken:grumble:
Toen weer 1 uur terug, lekker geleerd, training geskipt om vervolgens alsnog te herkansen. Heerlijke dag dus, kon er met trainen ook moeilijk in komen maar goed.
Skwats
1x5x20
1x5x60
1x2x100
1x140
1x160
1x180
1x192,5 -> verloor balans dus gooide stang eraf
1x192,5
2x200
Deadlift
1x5x60
1x100
1x140
4x160
2x165
2x170
Zo, wel blij met de squats ondanks de kut dag, rep waarop ik balans verloor en diepte op 1e rep 200 die net aan was.
Hier de filmpjes:
Die squats zijn echt Nice man, kan er alleen over fantaseren :p
Goeie muziek ook
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Jooww ben ik weer
Vanaf za/zo/ma rust gehad, muv cardio en armen. Na gisteren 1 bus te hebben gemist omdat hij plotseling verviel, daarna opnieuw naar de halte gaan een halfuur later omdat op 9292 staat dat hij om 10:54 vertrekt, ben ik daar express 5 minuten eerder, is hij ineens 10:44 vertrokken. Toen besloten om die van 11:46 te pakken om 12:30 aan te komen op school en dan mijn tentamen alsnog te maken (begon om 11:30). Na 3 kwartier in de bus op school aangekomen is het hele lokaal leeg en de surveillant vertrokken:grumble:
Toen weer 1 uur terug, lekker geleerd, training geskipt om vervolgens alsnog te herkansen. Heerlijke dag dus, kon er met trainen ook moeilijk in komen maar goed.
Skwats
1x5x20
1x5x60
1x2x100
1x140
1x160
1x180
1x192,5 -> verloor balans dus gooide stang eraf
1x192,5
2x200
Deadlift
1x5x60
1x100
1x140
4x160
2x165
2x170
Zo, wel blij met de squats ondanks de kut dag, rep waarop ik balans verloor en diepte op 1e rep 200 die net aan was.
Hier de filmpjes:
Bro echt nice! Mooi dat je door kan trainen :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vind de muziek elk filmpje maar slechter worden :(
Geef maar een suggestie, dan zet ik dat er volgende x onder speciaal voor jou
 
Volgende x maak ik er 2, komt deze eronder voor Brab0 en Camelus
Eindje brakka jwz
 
Hmmm vandaag iets mindere dag wat ook invloed had op de treen.
Bench
3x10x20
2x2x60
1x80
1x90
1x100
1x110 rpe 8/9
112,5 fail, schouder kwam naar vorendus verneukt
Lat pulldown 4 sets
Shrugs 4 sets
Shoulder press 4 sets
T bar rows 3 sets
Armen 6 sets
Dikke pump, alle accessoires gingen ziek chill maar die bench was minder. Ik faal eigenlijk nooit en kan erg slecht dealen met dit soort dingen waardoor mijn dag weer verneukt is. Ach ja niks aan te doen, gelukkig ging die 110 wel met goeie speed, miss had ik die wel niet moeten doen.
Mijn volgende schema gaat sowieso bench dominant zijn want mijn bench zuigt gewoon apenkloten, daarnaast moet ik op paused gaan trainen vanaf dat moment wat al een decrease in gewicht gaat zijn. Knallen voor die 120 paused op de wedstrijd.
Morgen nieuwe dag, miss dat ik dan ga deadliften ipv zaterdag in verband met avondklok, ik moet nu gewoon gaan pakken wat ik kan qua trainingsmogelijkheden
Joe
 
Specifieke reden waarom shoulder press na je back work ipv na je main press?
Wel stronk
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Fysiek gaat overigens wel lekker vooruit, ondanks de powerlifting style toch wel beetje belangrijk. Moet mijn benen eig ff meten maar denk dat ik rond de 66/66,5cm omtrek zit momenteel
 

Bijlagen

  • Snapchat-1322604901.mp4
    5,9 MB
Fysiek gaat overigens wel lekker vooruit, ondanks de powerlifting style toch wel beetje belangrijk. Moet mijn benen eig ff meten maar denk dat ik rond de 66/66,5cm omtrek zit momenteel
Pohhh
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Specifieke reden waarom shoulder press na je back work ipv na je main press?
Wel stronk
Afwisseling
In t schema staat eig de volgende volgorde:
Bench
Rows
Ohp
Vertical pull
Maar ik wissel een beetje af, als ik de accessoires maar gwn doe, dan blijft t wat leuker en ligt er ook aan hoe ik me voel
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Gayste filmpje van de dag, maar wel brute legs man!
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
joww
Net terug van de deadlift training, ging niet best. Gisteren kreeg ik wat kniepijn, na het opstaan vanochtend en tijdens cardio geen last. Tijdens het deadliften kwam het terug wat wel invloed had, daarnaast was ik er gewoon niet 100% bij, focus was slecht en voelde zwaar. Ik ga denk ik even 2 of 3 dagen flink rust nemen en dan rustig aan kijken wat ik kan regelen met betrekking tot trainen en daarop een schema aanpassen.
Deadlift
1x10x60
1x5x60
1x100
1x140
1x180
1x200
1x220
1x225
1x235 fail
1x220
toen even naar conv geswitcht om aan te voelen, eigenwijs i know
1x180
1x200
niet slecht maar merk dat ik wat uitgeput ben. Even wat rust pakken en dan knallen we door.
Ben trouwens gisteren naar de dokter geweest, laten kijken naar de acne. Heb er al jaren last van maar zo erg als nu is het nog niet geweest. Heb antibiotica gekregen + benzoylperoxide, even maandje nemen en dan kijken of het beter is.
 
Gewoon zelf roaccutane kopen als ze niet helpen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven