AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha precies. Die gasten zijn nu al skinnyfat
Input is gwn output, ik vind het wel grappig als gasten die ik ken er versteld van staan dat ze slechtere resultaten dan verwacht hebben nadat ze bijvoorbeeld het hele weekend gezopen, geblowed etc hebben bijvoorbeeld
Iedereen heeft andere goals natuurlijk maar daar zou ik echt niet gelukkig van worden
Wel respect tho, ik heb ook een tijdje die mentaliteit gehad. Dit bleek alleen enkel een fase te zijn bij mij, mede door corona en studie zijn m’n prioriteiten echt compleet verschoven.

Tijdens die fase heb ik wel vaak getwijfeld of de fully committed gym-leef echt iets is wat ik wil, dus dat zegt eigenlijk al genoeg over wat er aan zat te komen. Balans moet er altijd wezen tho, maar volgensmij zit dat wel goed bij jou

edit: basically wat Bokito zei, ieder zn eigen weg hoor en je moet doen wat je leuk vindt, alleen heb genoeg gasten gezien die zich helemaal toewijden en dan sociaal leven skippen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Zou niet te autistisch doen, gewoon ook regelmatig wel de teugels te laten vieren. Zou zonde zijn als je straks 30bent enorm buff maar niets leuks heb meegemaakt omdat je enkel in de gym was en leuke avonden met je vrienden heb gemist.
 
Vraag me af of ik het dan binnen kan houden. All in of helemaal niet op een avond voor mij :o
Ja heb wel een goede maag op dat vlak. Maar als ik echt ga zuipen, wat eerder zeldzaam is tegenwoordig laat ik die kwark gerust achterwege hoor. Overkill hoeft nu ook weer niet als er plaats moet zijn voor kebab of pizza :p
 
Ik was semi serieus. Sven heeft een top fysiek maar hij is echt geen middenweg. Hij geeft zelf toe dat ie gewoon iets beter uit wil zien dan de rest en verder wil genieten van het leven. Zijn fysiek en kracht zijn ook voor een groot deel een overblijfsel uit een tijd dat ie wel super fanatiek was. Ik heb hem vroeger nooit op een wedstrijd gezien (ook niet als toeschouwer) zonder zn geprepte meals...

Onderhouden op die manier is 1 ding, opbouwen heel wat anders.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Sven is geen middenweg hoor, full blown festival nicht met goede genetics en juice (en deadlift)

Xxx

Ik was semi serieus. Sven heeft een top fysiek maar hij is echt geen middenweg. Hij geeft zelf toe dat ie gewoon iets beter uit wil zien dan de rest en verder wil genieten van het leven. Zijn fysiek en kracht zijn ook voor een groot deel een overblijfsel uit een tijd dat ie wel super fanatiek was. Ik heb hem vroeger nooit op een wedstrijd gezien (ook niet als toeschouwer) zonder zn geprepte meals...

Onderhouden op die manier is 1 ding, opbouwen heel wat anders.
Bedankt Dominique maar ik heb zeker geen topgenen(woog 68kg eerst). Maar ik train en eet al jaren goed en natuurlijk wat juice er bij maar ik eet gewoon elke dag IIFYM, let eigenlijk alleen op eiwitinname en totale kcal. Ik ben nog steeds fanatiek alleen laat ik er inderdaad niet alles meer voor.
 
Deze pic was gewoon schijnheiligheid want heb hierna 2 spacecakies in mn mik gedouwd :p
Ik drink alleen het liefst niet doordat dat je sport & dieet op een negatieve manier beïnvloed
Heb nu de balans gevonden om niet meer 3x per week volledig er vanaf te gaan maar 1x per week. Voor mij perfect.
Zoals eerder al is gezegd, je moet niet autistisch solo op je bank kwark willen zitten eten terwijl de rest van je vrienden de tijd van hun leven hebben hahaha
 
Voor het grootste gedeelte ben ik het wel eens met Bokito hoor. Ik denk alleen dat "autistisch" zijn, meer met houding te maken heeft dan met wat je daadwerkelijk doet. Als je spa blauw drinkt, je bakje kwark ff in de keuken nuttigt maar verder de hele avond mee lacht en doet, denk ik dat niemand je een autist vind en dat je niet heel veel minder plezier hoeft te hebben. Als je echter met een chagrijnige kop pontificaal je bak kwark begint uit te lepelen tussen de drankspellen door, dan is het een ander verhaal.
Ik ga bijvoorbeeld nooit op stap en drink nooit, maar ik vind het gewoon niet chill. Ik zit liever op vrijdagavond met mijn vriendin een film te kijken of een pot voetbal te kijken met mijn vrienden als dat ik "naar de kloten ga". Dat ik de volgende ochtend verser ben op mijn training is een fijn voordeel, maar helemaal niet de hoofdreden.

Uiteindelijk is het wel zo dat 90% van de succesvolle mensen een middenweg vinden. Zeker als je succes judged op enigszins ook longevity. Autisme mode werkt nooit voor lang, als het uberhaupt al werk. Toppers kunnen vaak die middenweg vinden. Alleen is een middenweg vaak niet 50/50 year-round maar eerder 6 maanden 50/50, 3 maanden autisme en 3 maanden loose.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Voor het grootste gedeelte ben ik het wel eens met Bokito hoor. Ik denk alleen dat "autistisch" zijn, meer met houding te maken heeft dan met wat je daadwerkelijk doet. Als je spa blauw drinkt, je bakje kwark ff in de keuken nuttigt maar verder de hele avond mee lacht en doet, denk ik dat niemand je een autist vind en dat je niet heel veel minder plezier hoeft te hebben. Als je echter met een chagrijnige kop pontificaal je bak kwark begint uit te lepelen tussen de drankspellen door, dan is het een ander verhaal.
Ik ga bijvoorbeeld nooit op stap en drink nooit, maar ik vind het gewoon niet chill. Ik zit liever op vrijdagavond met mijn vriendin een film te kijken of een pot voetbal te kijken met mijn vrienden als dat ik "naar de kloten ga". Dat ik de volgende ochtend verser ben op mijn training is een fijn voordeel, maar helemaal niet de hoofdreden.

Uiteindelijk is het wel zo dat 90% van de succesvolle mensen een middenweg vinden. Zeker als je succes judged op enigszins ook longevity. Autisme mode werkt nooit voor lang, als het uberhaupt al werk. Toppers kunnen vaak die middenweg vinden. Alleen is een middenweg vaak niet 50/50 year-round maar eerder 6 maanden 50/50, 3 maanden autisme en 3 maanden loose.
Ik vind het begrip "autist" ook niet echt passend in dit hele verhaal. Met autisme wordt meer bedoeld hier dat je er niet door kan slapen als je een snoepje hebt gegeten of ketchup over je kip met rijst hebt gedaan.
Wat jij zegt sluit ik me bij aan, ik ga liever lekker trainen op vrijdagavond, wat eten daarna, even mijn hond uitlaten en dan pitten. En dat je de volgende dag productiever bent of actiever omdat je je kop er niet hebt afgezopen is idd een voordeel. Maar ik denk dat om een top resultaat te behalen je sommige dingen moet laten, dus vind ik het niet alleen een voordeel. Als ik elke zaterdag en zondag niet kan trainen omdat ik een hele gezellige avond heb gehad op vrijdag mis ik aardig wat dagen waarop een ander die ook op de wedstrijd staat die wel benut heeft.
Ik heb voorheen (toen ik alleen voetbalde) ook gewoon gezopen, slecht gegeten en die hele shit. Na maanden was ik daar gewoon ongelukkig van. Ik heb nu een doel, doe er alles voor dat te behalen, leef een prettig gedisciplineerd leven, en buiten al die shit vind ik trainen gewoon het mooiste wat er is. Dat is ook de reden dat ik vaak veel, lang en een shitload aan volume train, ik hou gewoon van trainen.


En nu skip ik dit want ik moet zo mijn training loggen
 
Paused bench
10x20
5x40
3x60
1x70
5x75
3x85
1x95
3x90
5x85
3x80
5x75
3x70
5x65
CGBP raw
6x40
5x50
3x60
5x60
7x60
4x60
6x60
8x60
Lat pulldowns 3 sets
Side raises 3 sets
Cable curls 5 sets
Tricep pushdowns 5 sets
Zo, dit was de eerste week van het schema. Beviel erg goed, lekker veel sets compounds en voor de rest slopen met accessoires afhankelijk van de tijd. Ook wel chill dat er veel verschillende repranges in zitten. Zo even excel invullen en kijken wat we volgende week moeten doen, lets go
 
Wat houd raw in? er vanuitgaande dat je normaal geen bench shirt/slingshot draagt, bedoel je wellicht zonder pols wraps ofzo? Is dat echte en dingetje?
 
Wat houd raw in? er vanuitgaande dat je normaal geen bench shirt/slingshot draagt, bedoel je wellicht zonder pols wraps ofzo? Is dat echte en dingetje?
Zonder condoom, dus het echte werk zoals je zelf al suggereert ja.

:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:
 
Wat houd raw in? er vanuitgaande dat je normaal geen bench shirt/slingshot draagt, bedoel je wellicht zonder pols wraps ofzo? Is dat echte en dingetje?
Raw lifting houdt in met weinig tot geen extra middelen, in dit geval dus idd zonder wrist wraps
Normaliter draag ik op bench: belt, wrist wraps
Edit: in feiten is belt en wrist wraps alsnog raw maar ga aangezien ik altijd al raw train kan je er nu vanuit gaan dat raw bij mij betekend dat ik geen hulpmiddelen heb gebruikt
 
Raw lifting houdt in met weinig tot geen extra middelen, in dit geval dus idd zonder wrist wraps
Normaliter draag ik op bench: belt, wrist wraps
Edit: in feiten is belt en wrist wraps alsnog raw maar ga aangezien ik altijd al raw train kan je er nu vanuit gaan dat raw bij mij betekend dat ik geen hulpmiddelen heb gebruikt
Geen “hulpmiddelen” ja :roflol:
 
Totdat het trainen weg valt, denk daar eens over na. Wat heb je dan nog
 
Totdat het trainen weg valt, denk daar eens over na. Wat heb je dan nog
Nog zat andere dingen om plezier uit te halen, trainen is 1 van die dingen. Ik vind dit ook niet echt echt een hele realistische vraag, waarom zou voor mij trainen wegvallen? Dat zou hetzelfde zijn dat ik jou vraag: totdat je vrouw weg valt, denk daar eens over na. Wat heb je dan nog?
Het enige verschil is dat een wegvallen van je vrouw of vriendin een stuk realistischer is dan trainen. Trainen hoeft nooit helemaal weg te vallen, er zijn zat manieren voor mij.
Fijn dat we hier weer over verder gaan lol
 
Standing calf raises in smith
8x10-15 reps
Seated calf raises
8x10-12 reps
Donkey calf raises
3x12-15
Weighted crunches
10x10-20x90
Cardio - 1 uur - 31km - 680kcal
Kleine sessie met wat aanvullend werk. Morgen bench + OHP + accessoires
 
Standing calf raises in smith
8x10-15 reps
Seated calf raises
8x10-12 reps
Donkey calf raises
3x12-15
Weighted crunches
10x10-20x90
Cardio - 1 uur - 31km - 680kcal
Kleine sessie met wat aanvullend werk. Morgen bench + OHP + accessoires
19 sets calves niet beetje overkill?

iK heb geen super kuiten maar voor mij was om de dag 3-5 setjes t effectiefst
 
  • Like
Waarderingen: Apw
19 sets calves niet beetje overkill?

iK heb geen super kuiten maar voor mij was om de dag 3-5 setjes t effectiefst
Door de beperkte trainingstijd zijn het aantal sets kuiten voor mij al minimaal, vandaar dat ik ze nu niet meer na een training doe maar na een cardiosessie of een flink aantal sets in een kleinere aanvullende training stop.
Deze week niet toegekomen aan kuiten dus dan maar 20 sets in een training lol
Verschilt per week hoeveel sets ik per keer doe en wat de frequentie is
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Paused bench
Warm up
8x67,5
80x6
90x4
90x4
90x4
85x5
80x6
72,5x7
67,5x8
OHP
40x5
40x6
47,5x3
47,5x5
47,5x7
47,5x4
47,5x6
47,5x8
DB fly 3 werksets
Side raises 3 werksets
Rear delt raises 3 werksets
Cardio - 1 uur - 30km - 680Kcal
Nieuwe bench form aangenomen sinds een aantal weken. Bar breder vast, arch ietsjes groter en bar ligt nu gepauzeerd ter hoogte van onderkant ribbenkast. Die ribben moeten flink wennen dus die voelen helemaal sore, pauze reps was dus niet ideaal haha. Ook dikke tijdnood dus die eerste 2 oefeningen in de gym gedaan, de rest thuis. Al met al lekkere training weer.
Morgen squats en deadlifts + accessoires, zin in
 
Skwats
1x10x20
1x5x60
1x3x100
1x140
5x147,5
3x167,5
5x185 rep PR
3x175
3x165
5x155
8x140
Leg extensions 3 werksets
Leg curls 3 werksets
Kuiten 5 sets
Lekker zeg, dikke rep pr op squat. Voelde me helemaal niet lekker, hype was klote maar toch eruit geramd. Alle reps zijn ook verre van explosief en na die 4e zou je denken dat ik faal op de 5e maar beuk em er toch uit, lekker zeg. Diepte was ook wel prima denk ik.

 
Back
Naar boven