Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flexen hoor met die full stack :eek:
 
Deadlifts
1x10x20
1x5x60
1x3x100
1x140
1x160
1x3x180
1x200
5x215 new rep pr
3x200
3x190
3x180
Leg extensions 3 sets
Leg curls 3 sets
Kuiten 5 sets
Planken 3x1 minuut
Cardio - 1 uur - 30km - 675kcal
Lekker zeg. Vandaag voor t eerst naar school geweest na 3 maanden voor een presentatie, duopartner heeft me voor de 2e x laten zitten. Heb nu 2 vd 2 presentaties volledig zelfgemaakt, en zelf gehouden, een goed punt aan overgehouden omdat de docent vond dat ze beide, zowel inhoudelijk als de vorm van presenteren goed waren maar wel jammer dat dat tyfusjong mij laat zitten, ach ja fuck dat.
Na heel wat schoolwerk vandaag veel zin om te deadliften.
Weer een hele hoop tijdnood, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik wilde eigenlijk 4 reps halen op de topset met 215 maar dat zijn er lekker 5 geworden. Erg blij mee, we komen steeds dichter bij 260 jongens.
Daarna beetje accessoires, nog wat core shizzle.
Al met al lekker bezig, als het goed is heb ik morgen iets meer tijd om te trainen dus dan gaan we weer verder knallen op bench
Joee
 
Sla die partner dan in elkaar big boy
Sukkel woont in Deventer, ga daar geen moeite voor doen haha. Als ik hem nog zie zal ik wel zeggen dat het een beetje triest is.
Maar hij heeft alleen zichzelf ermee, nu haalt hij gwn de EC's voor dat vak niet, of hij moet gwn klote veel extra moeite doen om het alsnog te halen. Dit terwijl ik alles had gedaan, zelfs nog letterlijk opgeschreven wat hij moest zeggen lol
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Kut hé, groepsprojecten
En dan zeggen de docenten: "Ja maar zo gaat het in het echte bedrijfsleven ook"
Nou ik heb zelf in het bedrijfsleven gewerkt en als je daar meerdere keren je werk niet op tijd af hebt ben je gewoon de lul :roflol:
 
Kut hé, groepsprojecten
En dan zeggen de docenten: "Ja maar zo gaat het in het echte bedrijfsleven ook"
Nou ik heb zelf in het bedrijfsleven gewerkt en als je daar meerdere keren je werk niet op tijd af hebt ben je gewoon de lul :roflol:
Ja groepsprojecten zijn meestal kut, ligt aan het onderwerp. Maar deze periode heb ik er 4 tegelijk met 4 verschillende groepen. Meestal gaat het wel goed maar soms zit je met rotte appels en dan gaat het echt moeizaam. Maar ik denk dat het ook komt omdat ik niet snitch bij de docenten. Als je op tijd bij de docent klaagt dan doen mensen meestal hun werk wel maar daar hou ik niet van. Ik heb liever de touwtjes zelf in handen, dan bel ik zo'n gast gwn op en zeg ik zelf wel dat hij zijn shit moet regelen, zo niet is het zijn eigen probleem.
 
Kut hé, groepsprojecten
En dan zeggen de docenten: "Ja maar zo gaat het in het echte bedrijfsleven ook"
Nou ik heb zelf in het bedrijfsleven gewerkt en als je daar meerdere keren je werk niet op tijd af hebt ben je gewoon de lul :roflol:
En daarom haat ik samenwerken
 
Paused bench
1x20x20
1x5x40
1x2x60
5x80
1x3x90
5x100 new rep pr
3x95
3x90
3x85
5x80
5x70
8x65
Paused cgbp raw
5x40
5x50
3x60
5x60
7x60
4x60
6x60
8x60
Lat pulldowns 3 werksets
Side raises 3 werksets
Armen 10 supersets
Cardio - 1 uur - 30km - 680kcal
Zo, viel me zeker niet tegen. Niet superveel gegeten, dus beetje kcal proberen te pakken met donut en knakworsten (protein i guess haha) met flink wat brood.
Kracht was top. Vorige week beetje gevoelige schouder dus t&g bench gedaan, toen haalde ik 6 reps op 100kg. Nu paused gedaan, omdat dit tenslotte moet, en haalde 5 reps. Zeker tevreden met 5 reps, misschien op een goede dag had ik er 6 kunnen halen want er zat nog wel wat in de tank.
Aan het begin van de lockdown in december was mijn max 4 reps met 100kg en dat was touch and go
Nu dus 5 reps paused dus we hebben zeker gains gemaakt op bench. Binnenkort maar is maxen denk ik.
Voor de rest gewoon hele chille training, pump was goed en alles voelde licht. Was wel verbaasd omdat ik gisteren die deadlifts heb gedaan en mijn cns een beetje fucked hoort te zijn.
Dit weekend wat fun trainingen doen en wat aanpassingen in het schema maken
Joe
 
Wilde eventjes wat gewicht droppen en kijken wat voor invloed het op mij had. Ik merk nu dat ik alleen maar strength gains maak dus als ik ga pieken dan begin ik iets van te voren denk ik weer met nemen als een kleine boost.
 
Wilde eventjes wat gewicht droppen en kijken wat voor invloed het op mij had. Ik merk nu dat ik alleen maar strength gains maak dus als ik ga pieken dan begin ik iets van te voren denk ik weer met nemen als een kleine boost.
Mm ik zou niet stoppen als je doel vetverlies is want alles wat je verliest is vocht. Let daarnaast aub op dat een verstoorde vochtbalans (vooral vochttekort/dehadratie) tot blessures kan leiden
 
Mm ik zou niet stoppen als je doel vetverlies is want alles wat je verliest is vocht. Let daarnaast aub op dat een verstoorde vochtbalans (vooral vochttekort/dehadratie) tot blessures kan leiden
Doel was ook geen vetverlies. Wilde even een x kijken hoeveel gewicht ik zou droppen als ik stopte en hoeveel kracht dit zou schelen.
Het vochtbalans verhaal klopt idd, maar dat moet wel goedkomen. Gewoon ff paar weekjes off en dan weer kijken wat het doet.
Off klinkt trouwens een beetje alsof het een cycle is lol
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ja snap ik man, het is ook geen wondermiddel. Voor PL wedstrijden weigh-ins zou je er inderdaad mee kunnen spelen, geen idee hoelang van tevoren je moet inwegen maar goed.

beetje tzelfde verhaal bij 212/classic/vechtsport, helemaal depleten aan vocht en daarna rebounden voor max prestatie.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
5x100 paused!

jij gaat echt mooie cijfers neerzetten op je toekomstige wedstrijd.

ik hou van jou
 
5x100 paused!

jij gaat echt mooie cijfers neerzetten op je toekomstige wedstrijd.

ik hou van jou
Ik weet niet of dit nou sarcastisch is of niet lol
 
Back
Naar boven