AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log

  • Topic starter Apw
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 121K
  • Volgers 50

Bezoekers in dit topic

ik meen elk woord :kiss:
In dat geval, thanks man
Ik hoop het, mijn bench bleef altijd wat laag maar heb het idee dat ik nu wel steady gains maak. Maar de competitie is groot dus ik moet blijven knallen, dan moet het goedkomen hoop ik
 
Dit is mijn dronken advies maar never stop with creatine

Zelfs al gym je niet heeft het neurologische positieve effecten
 
In dat geval, thanks man
Ik hoop het, mijn bench bleef altijd wat laag maar heb het idee dat ik nu wel steady gains maak. Maar de competitie is groot dus ik moet blijven knallen, dan moet het goedkomen hoop ik
Gains worden hier zeker geboekt. Alles komt hier sowieso goed 😉
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Fun treen
Deadlift
2x4x60
1x3x100
3x3x140
1x180
1x200
Rear delt fly 1x15x60, 1x12x80, 2x10x105
Shrugs 4x12x34
Biceps pompen 10 sets
Triceps pompen 10 sets
Cardio - 1 uur - 31km - 700kcal
Effe lekker getraind off program. Beetje deadlifts op techniek, wat rear delts (waar ik nog best sterk op ben lol) en traps en armen goedmaken van gisteren
Niks bijzonders
Joe
 
Wat doe je aan cardio
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Leg extensions
15x40
12x60
10x80
10x100
10x115
Leg curls
2x15x15
2x12x20
1x10x25
Hyperextensions
3x15x10
Cable crunches
5x15x90
Leg raises
3x12xbw
Weighted crunches
5x12x100
Cardio - 1 uur - 31km - 700kcal
Zo, weer een week voorbij. Alle strength goals voor deze week heb ik gehaald, namelijk:
Competition squat: 4x190
Competition bench: 5x100
Deadlift (straps): 5x215
Straks even het excelsheet aanpassen en wat aanpassingen maken in de accessoires want door tijdnood haal ik het momenteel niet.
Morgen knallen op bench, motivated as fuck atm
 
Paused bench (2sec)
10x20
5x40
3x60
8x70
6x80
3x4x92,5
5x85
6x80
7x75
8x65
Shoulder press db
10x26
8x28
3x30
5x30
7x30
4x30
6x30
8x30
Lat pulldown 4 sets
Side raises 4 sets
Preacher curl 5 sets
Tricep pushdown 5 sets
Cardio - 1 uur - 31km - 700kcal
Weinig slaap voor mijn doen vannacht, vroeg op voor school en de hele dag aan school gewerkt. Ondanks dat ik goed heb gegeten en een monster erin heb gegooid kon ik wel merken dat ik niet sterk was vandaag. Gewoon alles gehaald wat ik moest halen op bench maar geen mega training. Vannacht even goed slapen, morgen goed eten en dan knallen op squat
 
Let's fucking go, squats weer gehaald boys
1x10x20
1x5x60
1x2x100
5x140
1x3x160
1x180
4x192,5 new rep pr
3x182,5
3x172,5
3x162,5
Bulgarian split squats 3 werksets
Leg curls 3 werksets
Leg extensions 3 werksets
Kuiten 5 sets
Planken 3x1 minuut
Cardio - 1 uur en 10 minuten - 32km - 720kcal
Gisteren was dus helemaal ruk, voelde me niet fit. Gisteren wat eerder naar bed, later uit bed, hele dag rust genomen en aardig wat carbs gegeten. Van te voren nog 10 min gefietst, stretchen etc. Voelde me erg sterk. Die 192,5 vloog dan ook de lucht in en de diepte was ook goed. New rep pr dus. Voor de rest lekkere training, ging helemaal top. Benen zijn nu al lichtelijk verzuurd hahah.
Iets minder leuk nieuws was dat ik er vanmiddag achterkwam dat er een spijkertje in mijn achterband van de scooter zat. Gisteren doorheen gereden, ik vroeg me al af waarom ik ineens minder hard reed de laatste 2km. Maar goed, morgen even prop erin schieten en klaar. Daarna naar het ziekenhuis helaas, de dokter heeft me doorverwezen een week geleden. De antibiotica en benzoylperoxide hebben geen klote geholpen dus wss zal ik morgen roa krijgen denk ik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210309-214629_Chrome.jpg
    Screenshot_20210309-214629_Chrome.jpg
    79 KB · Weergaven: 35
Stronk wanneer 5 plates dan
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Stronk wanneer 5 plates dan
Even kijken wanneer ik ga maxen, planning is dan wel om 5 plates te doen. Even doortrainen tot 200 voor topsets en dan maar is even kijken wat we kunnen doen
 
Ik heb niet veel PL ervaring maar ik heb ook getraind dat ik 8-10 weken max push (gelukkig geen grote blessures opgelopen) maar met die weights wel uitkijken man, ook optijd deloaden hoe vervelend t ook is

/caring xoxo
 
Wellicht unpopular opinion maar denk je niet dat door steeds knijterzware werksets, je overpowerde squats alleen nog maar meer uit verhouding groeien? Zeker met een straight bar heeft squat echt wel invloed op je ub en dl spieren, dus als je zo heavy gaat ga je die onderdelen wellicht minder heavy kunnen doen...

En ja ik ben jelly op je squats, maar je wil ook weer niet te veel one trick pony worden, ook al is je one trick the king of lifts...
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik heb niet veel PL ervaring maar ik heb ook getraind dat ik 8-10 weken max push (gelukkig geen grote blessures opgelopen) maar met die weights wel uitkijken man, ook optijd deloaden hoe vervelend t ook is

/caring xoxo
Klopt man, als ik zie dat ik vastloop of aanvoel dat ik rust moet nemen doe ik dat. Dit schema run ik nu 3 weken dus een week of 2 kan ik hopelijk nog door
Luve you joost
Wellicht unpopular opinion maar denk je niet dat door steeds knijterzware werksets, je overpowerde squats alleen nog maar meer uit verhouding groeien? Zeker met een straight bar heeft squat echt wel invloed op je ub en dl spieren, dus als je zo heavy gaat ga je die onderdelen wellicht minder heavy kunnen doen...

En ja ik ben jelly op je squats, maar je wil ook weer niet te veel one trick pony worden, ook al is je one trick the king of lifts...
Thanks voor de input. Ik vind mijn squat niet heel overpowered eerlijk gezegd. Mijn deadlifts zijn ook vrij zwaar en merk weinig verschil als ik 1x in de week zwaar squat. Ook bench gaat nu lekker vooruit en ik zie dit nog wel even zo doorgaan.
Even ter verduidelijking: voor de lockdown heb ik 6 maanden lang elke week 2x heavy squats, 2x heavy deadlifts en 2x heavy bench gedaan. Daarnaast deed ik nog 20+ sets per spiergroep. Het schema wat ik nu doe is veel minder zwaar. Het zijn meestal maar 3 of 4 heavy sets en de rest is lightweight.
Ik ben een eigenwijs jochie, i love het hoge volume en de zware sets
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Dan klopt bij mij niks, dat kan ook. Mijn prs zijn 270 dl, 200 sq en 160 bp. Bp en dl is meer dan jij geloof ik, sq warm jij mee op...
 
  • Like
Waarderingen: Apw
180 squat, 210 dl en 110 bench #pussypresser
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven