MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is toch sterk man! En zeker paused...
Zo een paused cyclus wil ik toch ook zeker eens gedraaid hebben.
Thanks man. Ik ben zeker wel tevreden hoor, vooral omdat ze idd paused zijn. Maar vergeleken met mijn squat en deadlift pr's is mijn bench pr niet echt bijzonder. Daarom nu ff hard knallen, het doel voor nu is 120 paused. Ik denk dat dat wel haalbaar moet zijn.
 
Thanks man. Ik ben zeker wel tevreden hoor, vooral omdat ze idd paused zijn. Maar vergeleken met mijn squat en deadlift pr's is mijn bench pr niet echt bijzonder. Daarom nu ff hard knallen, het doel voor nu is 120 paused. Ik denk dat dat wel haalbaar moet zijn.
Ja man wil mijn sq en dl ook nog veel hoger haha. Blijven knallen! 😁
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Cardio - 1 uur - 31km - 700kcal
Squats voelde net lekker, besloten om ff te kijken of ik een nieuwe single pr neer kon zetten. Is gelukt, niet te gek gedaan.
Squats
10x20
5x60
5x100
1x140
1x160
1x180
1x200
1x212,5
Block pulls
3x100
3x140
3x180
1x200
Leg ex
3x12x70
Leg curls
3x12x60
Lekker zeg, nieuwe pr. Voelde allemaal wel lekker. Beetje op safe gespeeld dus niet gek gedaan. Weer hele middag gevoetbald dus kapoet.
 
Haha niet te gek gedaan zegt hem haha
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Fucking ziek
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nou, na een lekkere squat pr gisteren niet thuis geslapen. Die dag heb ik 1 red bull op, 2 monsters en 1,5 scoop pre workout. Iets te enthousiast, kan gebeuren. Jammer genoeg dus in 1 nest gelegen met een maat van me en de hele fucking nacht wakker gelegen. Om kwart voor 6 viel ik in slaap, om half 8 weer wakker. Toen op de scooter vreten gaan halen en de rest van de dag bezig geweest met wat beunklusjes. Voor t eten nog half uurtje kunnen pitten, weer ff monster erin en gaan trainen. Niet ideaal, helemaal gesloopt.
Paused bench
2x10x20
5x50
5x60
3x70
1x80
1x90
5x5x100 new pr
Cgbp larsen
5x5x82,5
Tricep pushdowns
5x12x30
Db curls
4x12x16
Preacher curl
4x15xgeen idee
Na erg weinig slaap toch goeie prestatie neer kunnen zetten. Zeker blij mee, was was lastig. Volgende week zal het spannend worden, ze zullen misschien ook niet allemaal clean worden. Nouja als de kracht maar overall beter is straks ben ik tevreden. Het was een lekkere trainingsweek, nieuwe pr's gehaald, alle goals gehaald, blij mee. Omdat ik afgelopen 2 dagen niet thuis was heb ik vandaag nog geen cardio kunnen doen, ben ik nu mee bezig. Nog 50 min knallen en dan maar gaan slapen, helemaal gesloopt. Morgen off en vanaf maandag weer knallen.
 
Mooi man! Grats met de PR!
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Thanks man! Er zit beweging in :fuckyeah:




Eindelijk
Haha ja als mijn bench stagneert dan begin ik met de paused reps ;). Teveel goede ervaringen met mijn paused OHP.

Ga je over naar touch n go s als je denkt je rep/sets niet rond te krijgen?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Haha ja als mijn bench stagneert dan begin ik met de paused reps ;). Teveel goede ervaringen met mijn paused OHP.

Ga je over naar touch n go s als je denkt je rep/sets niet rond te krijgen?
Hmm ik denk het niet. Af en toen tijdens de warm up doe ik wel is touch n go en merk dat ik het minder prettig vind nu. Als ik volgende week bijvoorbeeld de laatste set nog maar 2 of 3 reps kan dan wil ik de laatste 2/3 reps nog wel t&g doen maar ga er niet specifiek meer op focussen denk ik.
Volgende week is de laatste week dat ik 3x 5x5 moet doen. Daarna wordt het:
Ma: 5x5
Wo: 5x3
Vrij of za: 8x1
Moet goedkomen, zin in
 
Sterke squat pr!! Gefeliciteerd 🎉
 
  • Love
Waarderingen: Apw
What the fuck is deze energyverslaving bro
Hahah niks verslaving, gebeurd gewoon. Kan ook wel functioneren zonder dus zo erg is t allemaal niet. Had gwn toevallig die red bull op tijdens beunen. Toen monster van mezelf opgedronken (monster drink ik gewoon elke dag) en bijna het hele blik van vriend van me tijdens de training omdat ie niet meer hoefde. Vlak daarvoor die scoop pre. Alle dranken zijn zero kcal, hoeveelheid caffeine is normaliter niet echt hoog. Gisteren was overkill voor mij
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Cardio - 1 uur - 30km - 690kcal
Paused bench
2x10x20
10x50
5x60
5x5x75
Dumbbell press
4x8x36
Chest press
4x8x100 ofz
Machine fly
4x12x70
Side raises
5x12-15x10
Db curls
6x12x16
Tricep pushdowns
5x12x25
Bb curls
6x10-12x35
Tricep extensions
3x15x20
Goeie treen. Easy dag vandaag, wel veel sets uiteraard. Nog licht verzuurd van zaterdag maar was niet echt hinderlijk omdat alles relatief licht was.
Morgen deadlifts wss met accessoires
 
Vandaag ff deadlift gaan maxen, geen idee waarom, voelde wel goed.
Cardio - 1 uur - 30km - 695kcal
Leg ex
3x12x60
Leg curls
3x12x20
Calf raises
5x15x50
Deadlift
10x60
5x100
3x140
1x180
1x200
1x220
1x235
1x245 NEW PR
Lat pulldowns
4x12,10,8,6x80
T bar rows chest supported
3x8x70ofz
Rear delts
4x15x8
Erg blij mee, new deadlift pr. Toch ff 5 kilo kunnen plussen op oude max zonder dat ik eig een deadlift schema heb gevolgd sinds december. Vorm was wel ruk op die 245. Knieën te snel gelocked waardoor ik beetje moest bouncen. Na dit bench gerichte schema maar is een x een deadlift schema volgen, kijken of we 250+ kunnen halen met betere vorm.

 
Vorm was idd minder, maar 245 tering man :roflol:
250 is wel zieke mijlpaal
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven