Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Why zoveel volume pre deads als ik vragen mag? Fatigue je dan niet teveel
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vorm was idd minder, maar 245 tering man :roflol:
250 is wel zieke mijlpaal
Lelijkste rep ooit, kan gebeuren lol
250 zou zeker lekker zijn, goal is voor dit jaar wel 260 maar we moeten kleine stappen maken
 
Why zoveel volume pre deads als ik vragen mag? Fatigue je dan niet teveel
Komt ie aan:
Er was een guy aan t sporten wie ik echt een conjo vind. Ik was dus een beetje aan t opwarmen, wachtend op het moment dat hij weg ging en ik mijn eigen muziek aan kon zetten. Duurde beetje lang dus heb echt een half uur over de warm up gedaan tot ik bij 140 deadlift was. Toen was ie weg, was ik lekker goed opgewarmd in mijn benen.
 
K heb ook zon guy in mijn gym. 25 ofzo, denkt dat ie heel wat is. Moet 2 platen met assistance squatten lmao

altijd 2 bankjes bezet voor bicep curls, 1 om op te zitten tijdens rust en 1 voor sleutels/shaker en zooi. Ben zover dat ik ze al eens naar de andere kant vh dumbellrek heb gegooid. Hetzelfde als mensen jasjes/vestjes op een apparaat hangen; die gooi ik gewoon op de grond

je bent niet de enige hier eikel
 
altijd 2 bankjes bezet voor bicep curls, 1 om op te zitten tijdens rust en 1 voor sleutels/shaker en zooi. Ben zover dat ik ze al eens naar de andere kant vh dumbellrek heb gegooid.
Dezelfde types die in een overvolle gym hun shirt opeens uittrekken terwijl ze 2 maanden sporten :roflol:
 
Proper :p woepwoep
 
  • Like
Waarderingen: Apw
K heb ook zon guy in mijn gym. 25 ofzo, denkt dat ie heel wat is. Moet 2 platen met assistance squatten lmao

altijd 2 bankjes bezet voor bicep curls, 1 om op te zitten tijdens rust en 1 voor sleutels/shaker en zooi. Ben zover dat ik ze al eens naar de andere kant vh dumbellrek heb gegooid. Hetzelfde als mensen jasjes/vestjes op een apparaat hangen; die gooi ik gewoon op de grond

je bent niet de enige hier eikel
te vaak gehad in basic fit. Ben daar gelukkig weg
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Cardio - 1 uur - 30km - +-690kcal
Paused bench
10x20
5x40
5x50
5x60
3x70
1x80
1x90
5x5x92,5
3/3/1 bench
5x5x85
Incline bench
5x5x75
Ohp
5x5x55
Overhead extensions
3x12x25
Bicep curls
3x12x16
Prima treen. Niet heel heavy allemaal maar wel weer veel sets. Vandaag eindelijk weer even relaxed kunnen trainen zonder avondklok. Terugweg niet terug hoeven racen, beetje touren in de avond.
Morgen off, beetje chillen. Vrijdag squats + accessoires, zaterdag weer bench.
 
K heb ook zon guy in mijn gym. 25 ofzo, denkt dat ie heel wat is. Moet 2 platen met assistance squatten lmao

altijd 2 bankjes bezet voor bicep curls, 1 om op te zitten tijdens rust en 1 voor sleutels/shaker en zooi. Ben zover dat ik ze al eens naar de andere kant vh dumbellrek heb gegooid. Hetzelfde als mensen jasjes/vestjes op een apparaat hangen; die gooi ik gewoon op de grond

je bent niet de enige hier eikel

Stoere praatjes. Dat doe je echt niet bij iedereen..
 
Vandaag relatief lichte legday. Onderrug is nog flink verzuurd van deadlift maxen van dinsdag.
Calf raises
6x12x80,70,60,50,40,30
Squats
10x20
5x60
3x100
2x140
1x160
3x1x180
Leg press
3x6x250 ofzo
Leg ex
4x12x70
Leg curls
4x10x35
Hyperextensions
3x8x20
Bulgarian split squat
2x12x12
Prima training. Niets bijzonders, aangezien ik nu squat en deadlift gemaxt heb wil ik de legdays en backdays wat rustiger aan doen. Prioriteit zal dus aankomende 2,5 week nog ff liggen bij het knallen op bench.
Morgen gaan we zien of 5x5x102,5 gaat lukken, knallen
 
Cardio - 1 uur - 30km - 700kcal
Paused bench
3x10x20
5x50
5x60
3x70
1x80
1x90
1x100
5x5x102,5 new rep pr
Close grip bench larsen
5x5x85
Zoooo, dit was wel ff beunen zeg. Bench voelde wel redelijk sterk bij de warm ups. Die 100 single was easy, toen wist ik dat ik wel kans had om deze 5x5 te halen. Reps waren niet allemaal clean maar heb iig niet gefaald. Dit was de zwaarste 5x5 uit het schema, vanaf volgende week komen de leukere repranges. Zeer tevreden al met al, armen geen tijd meer voor gehad dus die pak ik morgen nog ff aan.
Joe
 
Cardio - 1 uur - 30km - 690kcal
Tricep extensions met kabel
4x12
Dumbbell overhead ex
4x10x16
Dumbbell curls
4x12x16
Barbell curls
4x15x25
 
Hoeveel cm zijn je arms
 
Back
Naar boven