- Lid geworden
- 11 dec 2018
- Waarderingsscore
- 5.271
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
- Topic Starter Topic Starter
Nee die gelukkig nietDickpics gestuurd?

Nee die gelukkig nietDickpics gestuurd?
Nee die gelukkig nietAls ik gedronken heb stuur ik altijd snaps naar de verkeerde personen dus dan stuur je opeens iets wat heel apart overkomt
![]()
Jaa zonder reden opeens dirty talk naar iemand sturen doe ik nietJaa jaaa![]()
Jaa zonder reden opeens dirty talk naar iemand sturen doe ik niet![]()
Dan zou ik het in ieder geval in de juiste taal sturenIs dan ook niet zonder reden he wankerJe was dronken, had ineens ballen en de dag erna is het oeps was niet voor jou hoor
![]()
Dan zou ik het in ieder geval in de juiste taal sturenEn niet iets wat zo compleet random is
![]()
Gewoon iets over extra punten verdienen (in het engels geschreven)nu ben ik wel nieuwschierig, wat heb je gestuurd![]()
Dat valt helaas wel meeMooie progressie hoor, ik wil wedden dat je een heel pak sterker bent geworden ook in die tijd.
O, dat is dan een beetje jammer. Maar dat gaat vast wel snel goedkomen in een echte gymDat valt helaas wel meesquat en deadlift zijn zo’n 20kg omhoog gegaan en bench iets van 7,5kg. Afgelopen 12 maanden een groot deel van de tijd niet getraind en maar een maand of 3 SBD kunnen trainen, dus de strength gains vallen best tegen.
Ja klopt, toen de gyms weer opengingen begon ik met candito, en die werkte best goed bij mij, alleen heb ik toen geen tijd gehad om te maxen. Eigenlijk was die progress dus van zo’n 8 maanden aankloten zonder programmaO, dat is dan een beetje jammer. Maar dat gaat vast wel snel goedkomen in een echte gym![]()
Geen extra reps/gewichten deze training, maar hij voelde wel beter en ging sneller. Niks te klagen dus. Lekker zonder shirt getraind aangezien de zon in het hok viel.
Ja klopt. Ik loop nu stage als business developer bij een online verhuurplatform.Waar loop je stage, jij doet IB toch?