Fitness Seller

Aquaexplo does Candito (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sow.... die vriend heeft mooi spul staan! 🤤
 
Sow.... die vriend heeft mooi spul staan! 🤤
Ja klopt! als diegene nou iets fanatieker wilt gaan sporten zal ik snel voorstellen om een powerrack met barbell en plates te halen :D Daarnaast heb je alles eigenlijk wel
 
Jij gebruikt toch niet meer gewicht dan wat daar ligt :trollface:

jokes, blijf marktplaats in de gaten houden, komen af en toe leuke dingen voorbij voor een redelijke prijs (daardoor zijn ze vaak ook meteen weer weg :o )
 
Jij gebruikt toch niet meer gewicht dan wat daar ligt :trollface:

jokes, blijf marktplaats in de gaten houden, komen af en toe leuke dingen voorbij voor een redelijke prijs (daardoor zijn ze vaak ook meteen weer weg :o )
Zou je wel denken als je mijn fysiek ziet he?? :roflol:

nu eigen spullen kopen zit er niet echt in, geen plek om het neer te zetten (of te gebruiken), en het gaat tot nu toe prima dus het blijft maar gewoon zo totdat de gyms weer open gaan.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
20-1 FB
Lat pulldown
12xweerstand 5
3x15xweerstand 11

Chest press
12xweerstand 11
3x12xweerstand 16

Chest supported row
3x12xweerstand 16

Leg extension
3x20xweerstand 15

Calf raise
3x17xweerstand 15

Seated dumbell shoulder press
15x12kg
2x20x20kg

Chest fly SS lateral raise
2x12xweerstand 6 SS 2x15x12kg

Dumbell preacher curl SS Dumbell tricep extension
2x12x12kg SS 2x12x12kg

Weer wat progressie gemaakt op de meeste oefeningen. Alleen de laatste oefeningen een set minder gedaan aangezien ik haast had en mn strength toch niet top voelde vandaag.
 
Doe je t met schriftje/pen/papier of gewoon op de tellie?
 
Doe je t met schriftje/pen/papier of gewoon op de tellie?
Gewoon op de tellie. Deed het eerst wel in een schriftje maar toen ik candito ging doen werd dat te veel voorbereiden dus heb ik het programma gewoon op mn telefoon staan. Nu eigenlijk niet meer terug gegaan, het kopiëren naar dbb is zo ook veel makkelijker.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
22-1 FB
Lat pulldown
12xweerstand 6
3x12xweerstand 12

Chest press
12xweerstand 12
3x13xweerstand 16

Chest supported row
3x13xweerstand 16

Leg extension
3x20xweerstand 16

Calf raise
3x15xweerstand 16

Seated dumbell shoulder press
15x12kg
3x20x20kg

Chest fly SS lateral raise
2x12xweerstand 6 SS 2x15x12kg

Dumbell preacher curl SS Dumbell tricep extension
2x12x12kg SS 2x12x12kg

Prima training met weer wat progressie op de meeste oefeningen. Wordt nog steeds sterker terwijl ik op hetzelfde gewicht blijf hangen. Buikomtrek verandert niet echt maar ik wordt sterker en mijn shape lijkt er nog steeds wat op vooruit te gaan, dus ik vind het eigenlijk wel prima.
 
Dat multistation werkt met gewichten toch gewoon (wat jij weerstanden noemt)? Ben je ze al aan het maxen of kun je nog stappen maken daarin (meestal kunnen die dingen niet heel zwaar)? Anders zou je evt met clusters kunnen werken.

Wel lekker zo’n dumbellrek voor armen en schouders
 
Dat multistation werkt met gewichten toch gewoon (wat jij weerstanden noemt)? Ben je ze al aan het maxen of kun je nog stappen maken daarin (meestal kunnen die dingen niet heel zwaar)? Anders zou je evt met clusters kunnen werken.

Wel lekker zo’n dumbellrek voor armen en schouders
Weerstand 16 is wel de max ja. Waarschijnlijk ga ik tot de 15 reps in herhalingen en daarna ga ik vooral voor minder rust. Ik doe er nu zo’n anderhalf uur over dus daar wil ik zo’n 15-20 minuten afhalen.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
24-1 FB
Lat pulldown
12xweerstand 6
3x13xweerstand 12

Chest press
15xweerstand 12
3x14xweerstand 16

Chest supported row
3x14xweerstand 16

Leg extension
3x20xweerstand 16

Calf raise
3x16xweerstand 16

Seated dumbell shoulder press
15x12kg
3x20x20kg

Chest fly SS lateral raise
3x12xweerstand 6 SS 3x15x12kg

Dumbell preacher curl SS Dumbell tricep extension
3x12x12kg SS 3x12x12kg

Nog steeds verbetering in de trainingen. Sommige oefeningen worden wel steeds zwaarder, maar nu ik vaak al richting de max ga vind ik dat zeker ook niet erg.
 
Nog steeds verbetering in de trainingen. Sommige oefeningen worden wel steeds zwaarder, maar nu ik vaak al richting de max ga vind ik dat zeker ook niet erg.
Goed bezig in deze moeilijke tijden :thumb:
 
26-1 FB
Lat pulldown
12xweerstand 6
3x14xweerstand 12

Chest press
15xweerstand 12
3x15xweerstand 16

Chest supported row
3x15xweerstand 16

Leg extension
3x20xweerstand 16

Calf raise
3x17xweerstand 16

Seated dumbell shoulder press
15x12kg
3x20x20kg

Chest fly SS lateral raise
3x15xweerstand 6 SS 3x15x12kg

Dumbell preacher curl SS Dumbell tricep extension
3x12x12kg SS 3x12x12kg
 
28-1 FB
Lat pulldown
12xweerstand 6
3x15xweerstand 12

Chest press
15xweerstand 12
3x15xweerstand 16

Chest supported row
3x15xweerstand 16

Leg extension
3x20xweerstand 16

Calf raise
3x18xweerstand 16

Seated dumbell shoulder press
15x12kg
2x20x20kg

Chest fly SS lateral raise
2x15xweerstand 6 SS 2x15x12kg

Dumbell preacher curl SS Dumbell tricep extension
2x12x12kg SS 2x12x12kg

Prima training. Meeste oefeningen niet geplust maar voelde wel beter en ging wat makkelijker, dus imo nog steeds progressive overload al dan op een andere manier. Iets korter weer omdat ik mijn lestijd verkeerd in mijn hoofd had en dus tijd te kort had.

Mijn moeder had laatst nog gevraagd of ik geen anabolen slikte (waarop ik nee antwoordde ofc #fattynatty) dus volgens shape is nog wel redelijk aan het verbeteren.
 
Bedoelde ze of je oestrogeen bijzette? :trollface:
 
Ze snapt volgens mij niet helemaal of en hoe dat werkt :emo: Heb het al vaker gehoord, ook al toen ik er nog uitzag als een zak aardappelen waar een ME’er met slagstok op los was gegaan:roflol:
Bedoelde ze of je oestrogeen bijzette? :trollface:
Volgens je moeder lacteer ik nog steeds niet als ze erop zuigt:windup:
 
30-1 FB
straight arm lat pulldown
3x12xweerstand 6

Incline dumbell press
15x12kg
3x20x20kg

Chest supported dumbell row
3x20x20kg

Dumbell RDL
3x20x20kg

Arnold press
15x12kg
3x12x20kg

Niet zo veel zin/focus dus een wat kortere training. Wel bijna even lang over gedaan :roflol: wil 1 training in de week met andere oefeningen doen aangezien elke keer hetzelfde doen ook wel begint te vervelen.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Niet zo veel zin/focus dus een wat kortere training. Wel bijna even lang over gedaan :roflol: wil 1 training in de week met andere oefeningen doen aangezien elke keer hetzelfde doen ook wel begint te vervelen.
Ja gebruik je fantasie, spiek bij anderen. Er is genoeg te bedenken met beperkte middelen :)
 
Back
Naar boven