XXL Nutrition

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
3.045
Waardering
5.304
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Na de meet van afgelopen zaterdag in Iron House maar besloten om toch weer een log te beginnen. Aangezien ik altijd alleen train in een Basic-Fit zijn er niet echt dingen om me heen om me te herinneren waarom ik dit nog steeds doe. Door alles te zien in Iron House en ook mijn eigen kracht weer eens te meten wil ik weer echt bezig gaan zijn met sterker en groter worden ipv dezelfde oefeningen met hetzelfde gewicht te doen elke keer. Ik zal meer een powerbuild-achtige trainingsstijl hebben, dus eerst zwaar gewicht en low reps op bepaalde oefeningen, en daarna een meer bodybuild-achtige training afronden. Ik zal me waarschijnlijk gaan focussen op de deadlift, squat, bench press, overhead press, en pull-ups. Doordat ik meedoe aan een onderzoek zal ik deze week, en misschien in december rekening moeten houden met een full-body training ergens in de week, dus zal ik niet altijd mijn plan aan kunnen houden. Ik zal misschien wel iets vertellen of er verbetering optreedt door het onderzoek maar verder kan/mag ik er niks over kwijt.

Huidige stats:

Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 185cm
Gewicht: 83kg
Vetpercentage: 18-20% (geschat)

Krachtstats:
Deadlift: 1x160kg
Squat: 6x125kg (Geschatte 1rm: 130kg)
Bench: 1x100kg
Overhead press: 1x50kg
Pull-ups: 3xBW
 
In.
 
Training 4-11, Push-day:
Bench press:
16x20kg
12x40kg
8x60kg
5x80kg
5x90kg
8x80kg
8x70kg

Incline dumbell press:
2x6x28kg
1x6x26kg

Cable flyes:
3x12x10kg per kant

Dumbell shoulder press:
3x7x22kg

Seated barbell overhead press:
3x10x30kg

Bayesian cable lateral raise:
3x8x5kg

Cable rope front raise:
2x12x7,5kg
1x10x7,5/10x5/10x2,5 drop set

Seated lateral raise:
3x12x6kg

Cable tricep pushdown:
1x15x20kg
1x8x25kg
2x12x20kg

Mountaindog press: (liggend op een bankje een ez-bar tot je kin laten zakken met ellebogen naar buiten en dan weer naar boven drukken)
4x8x20kg

Ik ging deze training zonder echt plan naar binnen behalve met de bench press, en dat is ook wel zichtbaar :roflol: deze training was vooral een beetje kijken of ik alles eentje zwaarder kan dan dat ik normaal deed, en dan nog wat volume extra pakken.
 
In! Ik denk wel dat je 1RM squat hoger is, ik gok 135-137.5 mits die 6x125 goed uitgevoerd.
Tevens vind ik het niet tof dat je bench zo sterk is! :(

Succes man!
 
In! Ik denk wel dat je 1RM squat hoger is, ik gok 135-137.5 mits die 6x125 goed uitgevoerd.
Tevens vind ik het niet tof dat je bench zo sterk is! :(

Succes man!
Hoi, welkom! die 125kg squat is van een tijdje geleden voor de forum challenge, maar ze voelden alle 6 als een 1RM tbh:roflol: en toen met vakantie een maand niet gesquat waardoor ik weer het squat gevoel beet moet krijgen....
Ik weet ook niet waarom mijn bench zo sterk is, maar gaat wel erg lekker idd!
 
In :)
 
Doordat ik meedoe aan een onderzoek zal ik deze week, en misschien in december rekening moeten houden met een full-body training ergens in de week, dus zal ik niet altijd mijn plan aan kunnen houden. Ik zal misschien wel iets vertellen of er verbetering optreedt door het onderzoek maar verder kan/mag ik er niks over kwijt.
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig...:eyebrow:
 
Je maakt ons wel erg nieuwsgierig...:eyebrow:
En zulk soort berichten laten mij het alleen maar meer willen vertellen :roflol: De eerste keer heeft het mij een goede boost gegeven, maar nu kijken we of een tweede keer ook helpt. En we zijn bezig met apparaten uitzoeken waar ik verder op kan, aangezien ik alle machines al max en de rep range het best tussen 3 en 6 is, waar ik goed overheen kom:o
 
En zulk soort berichten laten mij het alleen maar meer willen vertellen :roflol: De eerste keer heeft het mij een goede boost gegeven, maar nu kijken we of een tweede keer ook helpt. En we zijn bezig met apparaten uitzoeken waar ik verder op kan, aangezien ik alle machines al max en de rep range het best tussen 3 en 6 is, waar ik goed overheen kom:o
je moet aas gebruiken voor wetenschap?!
 
Ik ga je ook maar eens volgen man :thumbs:
 
In. Succes dikke! Tot de volgende meet. Kunnen we dan wedstrijdje doen.
 
In. Succes dikke! Tot de volgende meet. Kunnen we dan wedstrijdje doen.
Welkom! thanks, misschien kom ik dan nog in de buurt van je bench, en voor de rest vergeten we het maar even toch?? :roflol:
 
Welkom! thanks, misschien kom ik dan nog in de buurt van je bench, en voor de rest vergeten we het maar even toch?? :roflol:
ach nee joh, zo bijzonder is het niet. gewoon een schema volgen dat er voor zorgt dat je gewichten moet gaan halen!
ik ben gewoon een slappe bencher :(
 
ach nee joh, zo bijzonder is het niet. gewoon een schema volgen dat er voor zorgt dat je gewichten moet gaan halen!
ik ben gewoon een slappe bencher :(
Ik zat te denken aan een schema, maar als ik een schema doe wil ik die ook precies volgen met alle rustdagen waar ze precies horen enzo, en dat is momenteel met school, werk, en dat onderzoek niet mogelijk... Dus zat ik er aan te denken om gewoon 5 dagen in de week te gaan, wat ik zo goed als elke week kan. Ik had hier van iemand gelezen die tot 7 reps gaat met een gewicht en dan verhogen, en zat er aan te denken dat ook te doen. Dan doe ik maar 1 set met dat gewicht en dan nog wat volume met een lager gewicht.
Heb je nooit gedacht aan een bench focused program of vindt je het daar nog iets te vroeg voor?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven