AndroidHealthClinic

Aradev's langzame weg naar verbetering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als er in je fitness een medicine bal ligt kan je die evt. gebruiken voor de cable flyes, dat bespaart heel wat gesleur met bankjes.
 
Als er in je fitness een medicine bal ligt kan je die evt. gebruiken voor de cable flyes, dat bespaart heel wat gesleur met bankjes.

Je bedoelt zeker een fitness bal, want een medicine bal is een kleine zware bal met een diameter van ongeveer 30cm. In ieder geval zo'n bal is idd makkelijk en je maakt oefening ook wat lastiger.
 
super mooi je foto's;D
 
Wat sta je er ontzettend goed bij..damn
 
Ik ga je weer volgen.:)
Succes met je nieuwe doelen.
Alweer ga je terecht de contest winnen.
Heel mooi weer en goed verbetert sinds de vorige contest.
 
ik volg ook weer :)
 
Bedoel je dan cables onder EN boven?
En wat betreft mijn onzekerheid...ik val gewoon liever niet teveel op in de gym:o..wat ik toch al wel doe omdat ik die kleine spaanse mannetjes met mijn 1:70 sowieso al dwarf:p

Nee, bij liggende cable flyes onder. Staande boven. Sorry voor de verwarring. Het enige punt dat ik wilde maken is dat ik flyes met cables veel beter vind dan met dumbbells.
Jij kan alleen maar op een positieve manier opvallen, dus daar zou ik mij niet druk over maken. Wat jij nodig hebt is een man van 2 meter en een kilootje of 113 in je gym :p Dat zou echter bij de man in kwestie kunnen leiden tot onzekerheid over zijn fysiek, vergeleken met die van jou :o

Als er in je fitness een medicine bal ligt kan je die evt. gebruiken voor de cable flyes, dat bespaart heel wat gesleur met bankjes.

Goede tip (ik denk dat je een swiss ball bedoeld, maar dat doet daar niets aan af) Ga ik zeker eens proberen! :)
 
Goeie trainingen zeg!
Veel succes met je doelstellingen!
 
Wat is het toch lekker om af en toe opnieuw te beginnen:D:D:D
Na mij oude logs: aradev try to contest 2011 en miss aradev beachcontest
2011 ga ik nu hier met frisse moed opnieuw een logboek bij houden:)

Stats op 1 augustus 2011:
Lengte : 1.70 m
Gewicht : 56,5 kg

Middel: 65 cm
Heup: 84 cm
Borst:88 cm
Bovenbeen : 52 cm
Kuit : 31 cm
Bicep: 29 cm
Onderarm : 24 cm
Nek:32 cm

Plan voor de maand augustus: op onderhoud eten, 5 x per week trainen volgens split principe en opbouw van setjexs in gematigde pyramide vorm.
Half september of begin oktober ( afhankelijk van de temperatuur) ga ik trainen in de vorm van een powerliftsstijl.

Doelen: krachtverbeteren, en langzaam cleanbulken richting 60 kg. Zodra mijn lichaam weer gewend is aan het eten op onderhoud, ga ik 200 Kcal boven onderhoud eten. Dit worden 50 gr eiwitten meer. De bedoeling is weinig in bf toe te nemen en langzaaaaaaaaam meer spieermassa op te bouwen. Aangezien 2 kilo in een jaar al optimistisch voor een vrouw is, ga ik daar dan ook tevreden mee zijn!

Nice, me like. :D Ben benieuwd... je bent sowieso al sterk en je hebt een mooi lichaam. Wat wil je nog meer? :p
 
Als er in je fitness een medicine bal ligt kan je die evt. gebruiken voor de cable flyes, dat bespaart heel wat gesleur met bankjes.[/QUOTE

Je bedoelt zeker een fitness bal, want een medicine bal is een kleine zware bal met een diameter van ongeveer 30cm. In ieder geval zo'n bal is idd makkelijk en je maakt oefening ook wat lastiger.
Gelukkig zijn er in mijn gym niet van die ongelukkige ballen;). In ieder geval wel bedankt voor de tip. Ik heb een een jaar lang elke week een uur les gegeven met die ballen en ik ben er zelf geen fan van. Wel leuk voor de afwisseling en best goed voor ongetrainde mensen, maar als meer getrainde sporter leidt het balans zoeken wel veel af van de spiergroep die je specefiek wilt trainen.
super mooi je foto's;D


Wat sta je er ontzettend goed bij..damn

Ik ga je weer volgen.:)
Succes met je nieuwe doelen.
Alweer ga je terecht de contest winnen.
Heel mooi weer en goed verbetert sinds de vorige contest.

ik volg ook weer :)

Thanks people!!:D zonder jullie zou ik het loggen niet vol houden!!!

Nee, bij liggende cable flyes onder. Staande boven. Sorry voor de verwarring. Het enige punt dat ik wilde maken is dat ik flyes met cables veel beter vind dan met dumbbells.
Jij kan alleen maar op een positieve manier opvallen, dus daar zou ik mij niet druk over maken. Wat jij nodig hebt is een man van 2 meter en een kilootje of 113 in je gym :p Dat zou echter bij de man in kwestie kunnen leiden tot onzekerheid over zijn fysiek, vergeleken met die van jou :o



Goede tip (ik denk dat je een swiss ball bedoeld, maar dat doet daar niets aan af) Ga ik zeker eens proberen! :)
Jij zou vast de blits maken in mijn gym!! :D

Goeie trainingen zeg!
Veel succes met je doelstellingen!
Dank je wel. Ga je zelf ook weer loggen? Er is nu in ieder geval wel weer meer animo in de vrouwentrainingsboeken:)

Nice, me like. :D Ben benieuwd... je bent sowieso al sterk en je hebt een mooi lichaam. Wat wil je nog meer? :p
Jouw kracht!!:D

UPDATE
Tja, echt helemaal niets te klagen:D:D.. Shape is nog beter:)..elke dag meer lijnen. De progressie gaat opeens best hard. Ben nu alleen heel bang om het weer te verliezen. Zo is er dus altijd wel wat:o..Ik weet nu wel dat ik op minder carbs veel beter presteer. Meer energie, minder slaap nodig en het rare is dat mijn spieren eigenlijk voller zijn.. Een echte refeed dag houd ik niet. Tijdens mijn junk natuurlijk wel veel carbs. Maar dat zijn maar 2 maaltijden per week.
Die 5 x 30 gram eiwit per dag haal ik helaas niet. Zonder de eiwitten uit graanproducten mee te rekenen kom ik per dag ongeveer aan de 130 gram eiwit. Voor mijn doen erg veel. Mijn huid is er niet super blij mee, maar door de zon en en lekker kleurtje kan ik daar nu wel mee leven.

Trainingen: deze week borst met cables getraind!:)..was wel een soort van fun training. Maar het voelde goed en echt heeerlijk om mijn schouders eens niet te voelen! Mijn andere training was buik met triceps. Ook eigenlijk te relax om echt het hardcore gevoel te krijgen.
Deze week met nog een rug en benentraining op het programma ga ik dit wel even goedmakem;)
 
shape nog beter? Was dat mogelijk dan? Haha
hoewel ik wel heel benieuwd ben als je weer meer massa gaat pakken hoe dat eruit gaat zien:)
 
^niks meer aan toe te voegen, nog beter:eek:
 
Dank je wel. Ga je zelf ook weer loggen? Er is nu in ieder geval wel weer meer animo in de vrouwentrainingsboeken:)

Ja, zal dan wel eens opnieuw gaan loggen. Maar momenteel ben ik nog aan het opbouwen tot waar ik zat voor ik een maand out was. Eigenlijk heb ik dus nog niet zo veel te melden ;)
 
Im in,
Iets meer armen naar mijn smaak en je fysiek is helemaal af :D
 
Jij zou vast de blits maken in mijn gym!! :D

Thanks! :D
Je gym is op Ibiza zei je toch? Als we een geschikt moment kunnen vinden zou dat dat maar al te graag doen ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen, of ben ik nu te nieuwsgierig?
 
Alvast gefeliciteerd met je overwinning, vanavond sluit de stemming als het goed is en niemand kan je meer inhalen. Dik en dik verdient!!
Weet je al waar je de 200euro aan uit gaat geven?
 
shape nog beter? Was dat mogelijk dan? Haha
hoewel ik wel heel benieuwd ben als je weer meer massa gaat pakken hoe dat eruit gaat zien:)
Shape is nu zo ongeveer zoals hij is na een goede training, maar nu dus gewoon de hele dag. Heel apart, maar wel leuk. Ik ga elke week een update foto maken. Front en back om zo beter alert te blijven op teveel stijging van bf.
^niks meer aan toe te voegen, nog beter:eek:
;)
Ja, zal dan wel eens opnieuw gaan loggen. Maar momenteel ben ik nog aan het opbouwen tot waar ik zat voor ik een maand out was. Eigenlijk heb ik dus nog niet zo veel te melden ;)
Het is meer voor je eigen motivatie en door het posten van je trainingen krijg je meestal wel goede tips..Niemand beoordeelt je op lage gewichten! Wel op progressie of niet:p
Im in,
Iets meer armen naar mijn smaak en je fysiek is helemaal af :D
Wat een eer:) of niet;)..zulke dunnen armen heb ik volgens mij niet, maar wel lange armen, dat is wel een klein nadeel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik biceps niet echt veel geisoleerd heb getraind. Ga ik nu dus wel doen. Kritiek is namelijk best goed om te horen:)

Thanks! :D
Je gym is op Ibiza zei je toch? Als we een geschikt moment kunnen vinden zou dat dat maar al te graag doen ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je daar terecht bent gekomen, of ben ik nu te nieuwsgierig?
Long story...als ik iets meer tijd heb stuur ik je wel uitleg;)
Alvast gefeliciteerd met je overwinning, vanavond sluit de stemming als het goed is en niemand kan je meer inhalen. Dik en dik verdient!!
Weet je al waar je de 200euro aan uit gaat geven?
Dank je wel Naomi! En tsja het valt nog niet mee om het uit te geven. Ik ben namelijk niet bepaald een supps gebruiker:D..maar in ieder geval wel een mooie kans om wat uit te proberen. In ieder geval geen weightgainer, fatburners of post workout..als ik eruit ben zal ik het posten:)
 
Señora muy seco, con su victoria.
Sabía que iba a hacer.
Hazme un favor y no gastar todo su dinero en hahahaha vino tinto.
 
Long story...als ik iets meer tijd heb stuur ik je wel uitleg;)

... En tsja het valt nog niet mee om het uit te geven. Ik ben namelijk niet bepaald een supps gebruiker:D..maar in ieder geval wel een mooie kans om wat uit te proberen. In ieder geval geen weightgainer, fatburners of post workout..als ik eruit ben zal ik het posten:)

Leuk! :D

Was vroeger ook nooit zo van de supps, maar de kwaliteit is de laatste jaren veel beter geworden ten opzichte van 10-15 jaar terug. Inmiddels heb ik er aardig wat ervaring mee. Het hangt ervan af aan welke effecten je waarde hecht. Geef maar een gil als je er advies over wil
 
zit je soms een weekje op ibiza;)
 
Back
Naar boven