MuscleMeat

Aradev's langzame weg naar verbetering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL! Of juist een weekje niet?
 
Wordt er hier niets meer gedaan?
Je moet na je winst nog wel blijven trainen he? :)
 
Ik ben weer terug in mijn log :D en in die van anderen:D...
Ik heb even een poosje 'computer vrij ( nou ja, geminimalieseerd) vakantie' genomen, maar dat heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.

En tsja wat zal ik zeggen; ik heb eigenlijk ook niets te klagen over gebrek aan motivatie. Dus dan vergeet je je 'vrienden' ook een beetje snel;)..
De vooruitgang waar ik zo lang naar op zoek was, gaat langzaam maar wel vooruit!! Spieren worden iets voller en mijn blokjes op mijn buik worden steeds zichtbaarder. Recept van dit succes: alle cardio geschrapt, daardoor wel lager onderhoud, maar opgevangen door lager in carbs te gaan. Ik eet nu op onderhoud, maar boek dus wel progressie!. Misschien is het onderhoud ook wel te hoog berekend, want door de extreme hitte van de laatste weken is mijn bewegingssnelheid wel heeeeel langzaam geworden:o
Trainingen zijn daarom ook iets minder intensief helaas. Maar als het goed is, is dit de laatste super warme week en komen er volgende week wat wolken:)
Op het moment train ik een beetje zonder strikt schema, dat ging aardig goed maar ik zie dat ik nu toch langzaam mijn grip kwijt begin te raken op het aantal setjes en mijn max. Kracht. Vanaf maandag gewoon weer met schriftje trainen dus en voor de stok achter de deur ga ik ook weer mijn trainingen posten!
 
Fijn dat je goed in je vel zit:-)
 
Hey, leuk dat je er weer bent en je trainingen weer gaat posten! Ik vind het erg motiverend om knalharde trainingen van andere dames te zien iig!
 
Ha die A - hoe gaat het met je ?
 
Helemaal terug was ik dus niet:o:rolleyes:..beetje extreem negatieve kritiek op mijn levensstijl, mensen die mijn log 'stiekem' lezen en dan ipv recht in mijn gezicht achter mijn rug om mij afkraken en zelfs allerlei idiote veronderstellingen de wereld in werpen, hadden even helemaal de lol voor mij weggenomen om te blijven loggen:mad:

Maar ik ben er wel weer overheen;) en bovendien had ik me voorgenomen om bij een normale temperatuur mij weer helemaal te concentreren op verbetering van mijn kracht. En ja vandaag voor het eerst sinds ruim 3 maanden de eerste echte regenbui:D.. Afgelopen week heb ik al voorzichtig mijn trainingsprogramma veranderd. Moet nu alleen nog even goed nadenken welke doelen ik mezelf ga stellen.

De laatste weken heb ik puur op onderhoud gegeten en getraind (lees super strikt voedingsschema en 5 daags split schema met 8-12 reps op 80 % van mijn kracht maar met 100% correcte uitvoering). Gewicht is super constant gebleven en ik heb mijn vochtbalans ook voor het eerst echt goed onder controle. Echt niets om over te klagen dus.

Eerste voorzichtige training nieuwe stijl:
Squat 6 x 20kg/ 30/ 40 / 50 / 60 / 65 / 70
SLDL 6 x 47,5 kg / 52,5 / 57,5 / 62,5 / 62,5
Leg extension 8 x 50 /60 / 70 / 75 / 80
Adducter single leg 8 x 40 / 45 / 50 / 55
Gluten machine 8 x 55 / 55 / 60 / 60



Geen calves vandaag aangezien ik van de week enorme krampaanval in mijn link kuit heb gekregen en daarvan nu nog behoorlijke last heb:(
 
Tijdje niet gevolgd:(??? maar de training..erg sterk!!
 
Zowww die leg extension is lekker!!!
 
Jaloerse mensen zijn dat, die ook nog eens stieken zijn, jammer zeg! Trek je er niet te veel van aan!
 
Jaloerse mensen zijn dat, die ook nog eens stiekem zijn, jammer zeg! Trek je er niet te veel van aan!
+++

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je er nu nog mensen kwaad mee zou doen ofzo dan kunnen mensen kritiek op iets hebben. Maar hebben mensen er last van dat jij lekker traint en netjes eet??? NEE....
Voel jij je lekker bij deze levensstijl...JA...dus gewoon lekker doorgaan.

Je hebt een superlijf en als je zo doorgaat hou je dat ook en wordt het alleen maar mooier en sterker. Kan me voorstellen dat flubberende, futloze vrouwen daar jaloers op zijn!!
 
ben blij dat je weer logt , je bent voor mij een mooie sportvrouw
laat je niet gek maken daar is het leven veel te mooi voor , vooral daar op dat regeneiland van je :D
 
Ik heb dat stuk gemist:-( . Ach schijt aan die zooi.
Fijn dat je er weer bent. Goede vrouwen hebben we zeker nodig op dbb:-)
 
Als je succes hebt dan sta je in de spotlichts en heeft ieder een mening over je.
Ik heb ook wel eens gehoord 'moet je die ouwe zien zeker aan de anabolen gezeten'
Nou niet dus, maar goed .... als je er iets beter er uit ziet als de gemiddelde man/vrouw (zoals in jouw geval) dan ben je dus ook een schietschijf voor jaloerse mensen.
Een dikke huid kweken dus en dan heb je verder geen last
Jij zal dus gewoon trots moeten zijn en niets anders.

Zooooow die legextention krijg ik niet voor elkaar
Heb al vaker gezien dat diverse dames hier sterker beenspieren hebben.
Top hoor Aradev.... ik zie trouwens ook genoeg leuke reacties die moet je maar zwaarder laten wegen ;)
 
Welkom terug :)
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die blij zijn dat je er weer bent duidelijk in de meerderheid zijn!

Met de gewichten die je noemt voor benen zouden we mooi samen kunnen trainen ;)
 
Welkom terug :)
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die blij zijn dat je er weer bent duidelijk in de meerderheid zijn!

Met de gewichten die je noemt voor benen zouden we mooi samen kunnen trainen ;)

achteraan sluiten dan , er is een lange wachtlijst :)
 
Back
Naar boven