AndroidHealthClinic

Aradev's langzame weg naar verbetering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leuk weer eens een nieuwe foto, de arm waarmee je de telefoon vasthoudt zie je goed de massa.
 
U was, bent en blijft een hele mooie dame:-)
 
niet echt duidelijke pics ... maar je biceps & schouders steken er wel boven uit zo !

EDIT: en owh ja, wat stuiter zegt +1000
 
Thanks voor de complimenten:);)
Het zijn idd wat weinig zeggende. ( verhullende;)) foto's. Maar aan de andere kant zijn armen foto's wel in de laatste tijd:)
Hoewel vast niet helemaal te begrijpen is het hier gewoon te koud om een leuke fullbody pick te maken:o..
Mijn huis is niet gebouwd voor kou (niet geisoleerd, geen verwarming op een houtkachel na) ..en tja ook hier is het in de winter koud:rolleyes:.

Buik en rug hebben trouwens eigenlijk de meeste progressie gemaakt. Benen zijn iets in massa afgenomen, maar vind ik zelf wel mooi. (en broeken zitten ook wat lekkerder:D). Mijn armen meten trouwens maar 27 cm:p.. Gewicht, vetpercentage en omtrekken cijfers zeggen dus toch niet alles.

Training: Deadlift is op dit moment de enige oefening waar ik echt progressie mee boek. Bench press is op onverklaarbare wijze erg achteruit gegaan en hoewel ik het op karakter wel blijf doen, staat het squatten me de laatste tijd erg tegen.

Voeding is gelukkig weer genormaliseerd. Op een natuurlijke wijze past mijn eetgewoonte zich toch aan de winter aan. Meer behoefte aan koolhydraten heb ik zeker met die koude dagen. Hopelijk komt daarmee ook langzaam mijn drive om zwaarder te trainen ook terug.
 
koude dagen???? In ibiza? :)
kom zeg hier is het gevoelstemp - 15
Maar we vergeven je het want je ziet er fantastisch uit ;)
 
Het vriest hier snachts ook:(.... In Alle kamers behalve mijn woonkamer is het zo ongeveer 13 graden:o... Maar over een paar weekjes hoor je mij niet meer klagen; lente is hier echt weer leuk:D
 
Het vriest hier snachts ook:(.... In Alle kamers behalve mijn woonkamer is het zo ongeveer 13 graden:o... Maar over een paar weekjes hoor je mij niet meer klagen; lente is hier echt weer leuk:D
Brrrr..dat is serieus koud. :eek:
 
Ik ben eruit: ik ga de komende 2 maanden trainen volgens een 'Wendler' variant. 4 Daags split programma met benchpress, deadlift, MP en squat als hoofdoefeningen en dan aangevuld met 2 of 3 assist oefeningen. Aangezien ik meer bodybuilder dan powerlifter ben ga ik geen deload week toepassen. Vandaag even een proeftraining gedaan.

Benchpress legs up
5 x 20 kg
5 x 30 kg
5 x 40 kg
5 x 45 kg

5 x 5 x 50 kg paused

Dumbbell bench press
10 x 12,5 kg
10 x 15 kg
3 x 10 x 17,5 kg

Incline dumbbell fly
10 x 7,5 kg
4 x 10 x 10 kg

one arm dumbbell kick back
10 x 5 kg
10 x 8 kg
3 x 10 x 10 kg

Minder oefeningen dan ik gewend ben, maar wel met 100 procent concentratie:D
 
Goede keuze, zeker omdat je het altijd zo leuk vond om voor kracht te trainen! En je merkt vanzelf of je een deload week nodig hebt ;)
 
Ik hoop dat het goed uitpakt. Een Deload Zal vast beter zijn om je spieren genoeg te kunnen maten herstellen, maar mentaal kan ik niet een week lang een beetje half trainen.
 
Ziet er goed uit. Dat wordt leuk. Ik denk dat je lichaam misschien toch een deload gaat vragen. Mijn lichaan in ieder geval wel.
Sterk hoor je bp
 
Wat houd die deload in (een rustige week of geheel rust)
 
Dat is een pittige kickback!!! Damn.
 
Vandaag een nieuw start:D:):D!
Na te lang zwak,ziek en kouwelijk te zijn geweest vond ik het vanmorgen wel eens tijd voor een nieuw inzicht en bijbehorende start. Na maandenlang mijn ideaal te hebben nagestreefd om duidelijk zichtbare buikspieren te willen hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat een zo laag vetpercentage het leven toch niet zo aangenaam maakt.
Ik ga dus toch maar weer beginnen om boven onderhoud te eten...wel voorzichtig, maar een gewicht van 58kg lijkt me nu wel beter.

Vanmorgen op nuchtere maag ( want 600 gram havermoutpap geeft wel een verschil;)) gewogen en met meetlint en tang alles gemeten. Alleen kom ik tot een groot verschil in vetpercentage als ik de gegevens invoer bij de verschillende methodes. 7 punts meting jackson/ pollock 8,82 % bf...9 puntsmeting Parillo 14,65 %. Ik vind zelf een vetpercentage meting al discutabel, maar nu heeft het echt in waarde voor mij afgedaan.

Training: gaan wel aardig. Ik doe nog steeds Wendler 5/3/1 en dat bevalt me wel. Kracht gaat met meer eten hopelijk ook vooruit. Vooral merk ik dat ik de laatste weken slecht herstel en niet meer spierpijnloos ben.
 
58kg? Ik kan jou DB rowen :cool:

Bij Jackson/Pollock kom ik ook altijd te laag uit. Heb je de Tape Measurement methode wel eens geprobeerd voor het perspectief?
 
Lekker dat je weer begonnen bent. Met een nieuwe insteek zie ik! Laag vet % ook! Bij mij is het op 7 punten gemeten en kwam ik op 13.42, afgerond 14% dus..

Veel succes!
 
Wat het ook exact is..... 9 of 14% het is gewoon erg laag
Dus je gaat iets boven onderhoud eten... waarom niet eerst op onderhoud en dan iets meer als dat bevalt
In ieder geval weer leuk iets van je te lezen ik dacht dat je in het nachtleven van Ibiza verdwaald was ;)
 
58kg? Ik kan jou DB rowen :cool:

Bij Jackson/Pollock kom ik ook altijd te laag uit. Heb je de Tape Measurement methode wel eens geprobeerd voor het perspectief?

Bij de tape measurement meting vind ik het moeilijk om de heupomtrek te bepalen..op het breedste punt pakt hij ook een gedeelte van mijn kont mee en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.. Maar met het idee dat ik goed meet, kom ik uit op 15%.. Al vind ik deze methode ook niet echt betrouwbaar aangezien er geen rekening met leeftijd en lichaamsgewicht wordt gehouden bij het vaststellen van het BF %

Lekker dat je weer begonnen bent. Met een nieuwe insteek zie ik! Laag vet % ook! Bij mij is het op 7 punten gemeten en kwam ik op 13.42, afgerond 14% dus..

Veel succes!

Dank je:).. Jij ook een erg laag vetpercentage volgens deze methode. Weet je ook waarop jij uitkomt met de tape measurement methode?.. Dit kan je berekenen op www.linear-software.com. Ben wel benieuwd.

Wat het ook exact is..... 9 of 14% het is gewoon erg laag
Dus je gaat iets boven onderhoud eten... waarom niet eerst op onderhoud en dan iets meer als dat bevalt
In ieder geval weer leuk iets van je te lezen ik dacht dat je in het nachtleven van Ibiza verdwaald was ;)

In de winter is hier helemaal GEEN nachtleven:D... Net een spookeiland:p
Ik eet trouwens al tijden op onderhoud! Ik heb gewoon het geluk dat ik heel stabiel op wat voor gewicht dan ook kan blijven. Echt extreem gedisciplineerd kan ik zijn :o:)..
Ik had de grens alleen wat te laag ingesteld:o...
 
Geen idee waar ik dan op uitkom, ik zie dat je voor dat programma moet betalen? Daar pas ik even voor ;-) Ik kan gratis laten meten met een gekalibreerde tang.
Al met al is het maar zien waar je op uit komt.
Ik laat gewoon steeds dezelfde persoon meten, dan weet ik in ieder geval dat het op dezelfde manier gebeurd.
Ik zal het formulier met de getallen eens opzoeken dan kan je vergelijken met mijn afmetingen!
 
Back
Naar boven