AndroidHealthClinic

Aradev's langzame weg naar verbetering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Dacht eigenlijk dat je het gelijk al met Wendler op de bb manier zou aanpakken.


Fijn zeg dat wat meer eten gelijk zo'n positief effect op je gezondheid heeft. Toch ook wel erg belangrijk om lekker in je vel te zitten. Nu doorzetten he ;)
 
Als meer kracht-specifieke, met bodybuilding trainingen wilt combineren vind ik dit persoonlijk een aanrader:

PHAT: Power Hypertrophy Adaptive Training

Hoop iig dat je verder gaat met cleanbulken. Zoals Mack al zei zou 5kg VVM erbij je goed (lees: nòg beter) staan! :)
 
Ja ik weet het: ik kijk te weinig in je log;)
Maar ik kijk dus wel af en toe en heb jouw schema al wel een bestudeerd! Maar hoewel ik dus geen powerlifter ben, hecht ik wel de meeste waarde aan squat, dadlift, MP en BP. Bovendien train ik bij voorkeur met losse gewichten. In jouw schema staan naar mijn zin teveel machine oefeningen:p. (bovendien is mij gym super klein, geen fancy machines en dus vallen sowieso de meeste moderne machine oefeningen af:D.)
En wat betreft mijn herstel vermogen: spierpijn komt pas na 24 uur en duurt dan ook zeker 3 dagen. Niet altijd gelukkig, maar vooral na zware benensessie ben ik blij dat ik een week rust daarvoor heb.


Wel ben ik natuurlijk blij voor je, dat jij er wel veel progressie mee boekt;)

Veel machines? Nee hoor valt mee maar je kan soms oefeningen vervangen en door drukte doe ik dat dan. Squatrek is vaak bezet dus die doe ik niet zo vaak. (vervang ik voor Legpress of squatmachine
Voor de rest doe ik juist veel met losse gewichten
En juist om veel spierpijn te voorkomen is deze training ideaal want je doet niet 4 a 5 sets benen op 1 dag maar ze worden verdeeld over 2 dagen.
Heb even een vette L voor losse gewichten neergezet achter de oefening / en een M voor machines
Nou wat zie je meer L of M

TRAINING 1
Borst - Bankdrukken L + Schuin dumbbell flyes L
Schouders - zittend schouderdrukken halter L + zijwaarts dumbbell heffen L
Triceps - Frech press L + kickback L
Biceps - Barbell curl L + hammercurl L
TRAINING 2
Rug - Pulldown tot borst M + zittend kabelroeien MBenen/kuiten- Legg extention M + Squat L + Dumbbell lunge L + zittend leg curl M + staande kuit M
RUSTDAG

TRAINING 3

Borst - schuin bankdrukken L + dumbbell flyes L
Triceps - Dippen L + pressdown kabel M
Rug/Traps - Optrekken L + shrug halter L
RUSTDAG
TRAINING 4
Schouders - dumbbell drukken L + voorover gebogen dumbbell heffen L
Biceps - Dumbbell curl L + Barbell curl L
Benen - Dumbbell lunge L + Squat L + liggende leg curl M

Zo ff mijn log naar die van jou verplaatst want jij hebt meer bezoekers

Maar je moet inderdaad doen wat je lekker vind trainen en waarbij jij het idee hebt dat het werkt
De deadlift en MP doe ik juist niet veel maar ik begrijp heel goed dat deze compounds belangrijk zijn (maar niet voor mij :) )
 
Laatst bewerkt:
Ja ik weet het: ik kijk te weinig in je log;)
Maar ik kijk dus wel af en toe en heb jouw schema al wel een bestudeerd! Maar hoewel ik dus geen powerlifter ben, hecht ik wel de meeste waarde aan squat, dadlift, MP en BP. Bovendien train ik bij voorkeur met losse gewichten. In jouw schema staan naar mijn zin teveel machine oefeningen:p. (bovendien is mij gym super klein, geen fancy machines en dus vallen sowieso de meeste moderne machine oefeningen af:D.)
En wat betreft mijn herstel vermogen: spierpijn komt pas na 24 uur en duurt dan ook zeker 3 dagen. Niet altijd gelukkig, maar vooral na zware benensessie ben ik blij dat ik een week rust daarvoor heb.


Wel ben ik natuurlijk blij voor je, dat jij er wel veel progressie mee boekt;)

Jij traint zoals ik train :D
Ik ben ook geen echte lifter (geen spekkies hier!hahah) maar god wat zijn die compounds heerlijk.
Heerlijk groeien op compounds, voor mij geen machines.

Jou fysiek is wel echt super mooi. Zelf wil ik wat meer massa nog maar je bent super mooi droog. Nice.
 
Ik deed een schema van 8/6/4. Werke voor mij goed. Ik ging elke ronde qua gewicht toch omhoog. staat in mijn begin log.

Als ik weer sterk genoeg ben, ga ik er mee verder.
 
Ik ga een poosje stoppen met loggen...
Eerlijk gezegd mis ik de laatste de tijd de motivatie om een echt log bij te houden. En zoals ik de laatste tijd heb gezien, wordt dit forum steeds meer een cardio/ afval forum (nitwit, abfab en stuiterbal uitgezonderd)Een voorbeeld voor deze vrouwen ben ik dus al helemaal niet.

Ik bedoel hier niets negatiefs mee, maar bodybuilding motivatie is hier nauwelijks meer te vinden.

Natuurlijk blijf ik wel meelezen en zal ook af en toe wat commentaar geven:).

In ieder geval iedereen bedankt die mijn log hebben gevolgd en gevuld hebben!
 
Jammer, ik lees je log graag.
Ik snap wat je bedoelt.. Voor de cardio en het afvallen: moet je hier niet zijn.
Dat is mijn kritiek ook in de logs van de dames die dat hier posten. Maar goed, schijnt niet zo lekker te vallen bij de heren hier..dat kritiek :cool::D

Ik hoop dat je het over een tijdje weer terug gaat oppakken. Ik bewonder je fysiek en zoals ik al zei kijk ik graag in je log!

Wel lekker blijven trainen he!:)
 
Waar blijft mijn voorbeeld dan:(:(:
Ik snap wat je bedoelt.
 
Nah! Heb ik net je log ontdekt, zit ik hier verliefd te zijn op je buik ("no lesbo" zeggen ze dan :P ) en nu stop je met loggen?
Ik vind het erg jammer. :)
 
Jammer zeg. Maar je hebt er wel gelijk in!
 
Jammer.. Heb zo vaak je (beachproof) foto's/log gekeken.
 
Jammer dat je ermee stopt meid.

En jammer natuurlijk ook voor de anderen die jou als voorbeeld hebben ;)
 
Jammer dat je stopt met loggen aradev. Ik lees al een tijdje mee op dit forum (alhoewel ik bijna niet post :$), maar ik heb heel veel motivatie gehaald en kennis opgedaan uit jouw log. Dankjewel daarvoor :)
 
Jammer dat je stopt, las altijd wel mee.

Veel suc6 met alles
 
Het is nog geen 1 april hoor

het is toch een grapje?
 
pitty - sterkte meisje
 
ara.. Hoe is t met je? Ik mis je wel hier hoor:(
 
Ik mis je ook!
 
Back
Naar boven