MuscleMeat

Arcon heeft wonderpil voor grotere boezem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Meisjes en vrouwen die dromen van een grotere boezem moeten niet langer onder het mes. Althans niet als we de belofte van het farmabedrijf Arcon in het Deense Esbjerg mogen geloven. Hun nieuwe pil garandeert na zes maanden slikken een grotere en stevigere boezem. Deense dokters reageren alvast sceptisch.


Een weelderige boezem kan nu ook zonder implantaten. Na een normale kuur van zes maanden, neemt de omvang van de boezem gegarandeerd toe, beweert Arcon. Zes maanden pillen slikken kost 3.000 Deense Kronen of 402 euro.

Werking bewezen

Volgens Arcon is de werking van de boezempil bewezen. Een klinische studie met 80 Nederlandse vrouwen leverde een bevredigend resultaat op. Na de kuur was hun boezem in grootte toegenomen. "We hebben hetzelfde gedaan met zes Deense journalistes van het magazine Plastique. Na amper zes weken was de boezem van een journaliste al groter en steviger geworden", beweert verkoopsdirecteur Tom Sørensen van Arcon.

Ongeloof

Deense dokters reageren alvast sceptisch. "Ik heb de grootste moeite met de bewering", aldus dokter Erik Münster. Ook de bekende televisiearts Peter Qvortrup Geisling gelooft niet echt in de werking van de boezempil. "Het ganse cosmetische circus draait alleen om geldgewin. Ik wil mijn patiëntes liever helpen en dan kan beter door het opkrikken van hun zelfbeeld, dan met het voorschrijven van pillen waarvan over de werking op lange termijn niks geweten is", besluit Qvortrup Geisling.

Het laatste nieuws (BE)
 
Adres waar te bestellen?
 
kunnen ze dat spul niet in het drink water stoppen?
 
Dit is een goede ontwikkeling. Maar smaken verschillen natuurlijk, ik persoonlijk hou niet van die super grote prammen, dus is te hopen dat niet elke vrouw ze gaat nemen.
Als je stopt met die pil worden ze dan weer kleiner???
 
Vraag me af wat erin zit...
 
weeral een manier om het risico op borstkanker te vergroten :(
 
Back
Naar boven