XXL Nutrition

Are you dumb?

Users who are viewing this thread

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
allemaal binnen 1 sec goed :P

snoob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2005
Lengte
1m93
Massa
126kg
Haha, 9/10 dat je eerst de reacties hier las over dat vraag 3 een strikvraag was. Zo niet, dan proficiat. Je moet trouwens een vrij hoog IQ hebben om dit van de eerste keer goed te hebben, het wordt hier erg onderschat door sommigen. Vraag 1&2 waren uiteraard doodeenvoudig, het gaat 'm natuurlijk over vraag 3.

nja veel van die iq test spelletjes hebben zo'n vragen, weet je toch :p en nee had de antwoorden nog niet gelezen ;)

"there are 3 apples, if you take 2 apples how many apples have you got?"
Nou hier moet je echt geen genie voor zijn :p

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
damn wat ben ik goed zal wel geluk zijn!!!

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
ik had ze alle 3 correct :)

wel een beetje weinig vragen om te kunnen oordelen of je 'slim' bent of niet, maar wel leuk.

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 feb 2005
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik had ze gelukkig wel door, vooral die laatste vraag, legt ie nadruk op YOU, dus moest meteen aan een strikvraag denken, maar de 2de heb ik wel gegokt, wel goed overigens :P:D

OP
Big-T

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
nja veel van die iq test spelletjes hebben zo'n vragen, weet je toch :p en nee had de antwoorden nog niet gelezen ;)

"there are 3 apples, if you take 2 apples how many apples have you got?"
Nou hier moet je echt geen genie voor zijn :p
Deze zin wordt in praktijk gewoon altijd gebruikt met het idee om te kijken naar hoeveel appels er op tafel blijven liggen. Dus het is juist onlogisch om dan naar het aantal te kijken dat men wegneemt. En dus vind ik niet dat je kan zeggen dat iemand dom is om logisch te rekenen. Ik zou eerder zeggen dat iemand 'wakker' is om eraan te denken dat het weleens een valstrik zou kunnen zijn.

snoob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2005
Lengte
1m93
Massa
126kg
Deze zin wordt in praktijk gewoon altijd gebruikt met het idee om te kijken naar hoeveel appels er op tafel blijven liggen. Dus het is juist onlogisch om dan naar het aantal te kijken dat men wegneemt. En dus vind ik niet dat je kan zeggen dat iemand dom is om logisch te rekenen. Ik zou eerder zeggen dat iemand 'wakker' is om eraan te denken dat het weleens een valstrik zou kunnen zijn.

nja als je aan zoiets meedoet let je toch op? lol

Naar boven