Fitness Seller

Are you dumb?

Bezoekers in dit topic

allemaal binnen 1 sec goed :P
 
Haha, 9/10 dat je eerst de reacties hier las over dat vraag 3 een strikvraag was. Zo niet, dan proficiat. Je moet trouwens een vrij hoog IQ hebben om dit van de eerste keer goed te hebben, het wordt hier erg onderschat door sommigen. Vraag 1&2 waren uiteraard doodeenvoudig, het gaat 'm natuurlijk over vraag 3.

nja veel van die iq test spelletjes hebben zo'n vragen, weet je toch :p en nee had de antwoorden nog niet gelezen ;)

"there are 3 apples, if you take 2 apples how many apples have you got?"
Nou hier moet je echt geen genie voor zijn :p
 
damn wat ben ik goed zal wel geluk zijn!!!
 
ik had ze alle 3 correct :)

wel een beetje weinig vragen om te kunnen oordelen of je 'slim' bent of niet, maar wel leuk.
 
Ik had ze gelukkig wel door, vooral die laatste vraag, legt ie nadruk op YOU, dus moest meteen aan een strikvraag denken, maar de 2de heb ik wel gegokt, wel goed overigens :P:D
 
nja veel van die iq test spelletjes hebben zo'n vragen, weet je toch :p en nee had de antwoorden nog niet gelezen ;)

"there are 3 apples, if you take 2 apples how many apples have you got?"
Nou hier moet je echt geen genie voor zijn :p
Deze zin wordt in praktijk gewoon altijd gebruikt met het idee om te kijken naar hoeveel appels er op tafel blijven liggen. Dus het is juist onlogisch om dan naar het aantal te kijken dat men wegneemt. En dus vind ik niet dat je kan zeggen dat iemand dom is om logisch te rekenen. Ik zou eerder zeggen dat iemand 'wakker' is om eraan te denken dat het weleens een valstrik zou kunnen zijn.
 
Deze zin wordt in praktijk gewoon altijd gebruikt met het idee om te kijken naar hoeveel appels er op tafel blijven liggen. Dus het is juist onlogisch om dan naar het aantal te kijken dat men wegneemt. En dus vind ik niet dat je kan zeggen dat iemand dom is om logisch te rekenen. Ik zou eerder zeggen dat iemand 'wakker' is om eraan te denken dat het weleens een valstrik zou kunnen zijn.

nja als je aan zoiets meedoet let je toch op? lol
 
Back
Naar boven