MuscleMeat

Are you scared? (1 bezoeker)

Ben je bang van het griepvirus van mexico?

  • ja

    Stemmen: 17 16,8%
  • nee

    Stemmen: 78 77,2%
  • anders

    Stemmen: 6 5,9%

  • Totaal stemmers
    101

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Mogelijke pandemie + een forum vol E-warriors = een interessante poll;)
 
Nope....maak me wel zorgen om ouderen en kinderen.
 
Bang nee, zin dat het in Europa terecht komt ook niet.
 
ik ben van plan mijn huisgenoten op straat te zetten tot de griep is overgewaaid
 
Nee niet echt
 
Niet echt bepaald nee, misschien wordt het tijd dat de ogen van sommige aasgieren hier op aarde geopend worden, wel mooi dat het precies in de tijd van de kredietcrisis gebeurd, hebben ze gelijk iets 10x ergers om zich druk over te maken, ipv die dollartekens in hun ogen.
 
Nee niet echt......
 
nee niet echt.
pas wanneer het in europa is en 100% zeker is dat het besmettelijk is zou ik er eens over nadenken.
 
Nee, ik vermijd gewoon alles wat uit mexico komt:D
 
Wat een heisa voor (momenteel) 2x niets. Zo'n virussen komen om de paar jaar gewoon eens langs. Het enige verschil is dat er schijnbaar iets meer kans op overdracht zou zijn en het potentieel heeft uit te groeien tot een pandemie, maar dat moet dan eerst maar eens gebeuren alvorens er zelf maar een kleine kans bestaat dat er hier echt mensen aan gaan sterven...
 
Volgens mij val ik buiten de risicogroep (ouderen en jongeren) dus zal wel meevallen. En met die vergrijzing mag er wel eens grote kuis gehouden worden (grof grapje ;))
 
Ongerust ben ik nog niet, maar dat word ik sowieso niet echt snel
 
nope, is gewoon een voorbereiding dit op 2012 :p
 
Ja want ik hoop dat ik binnen drie weken NY nog binnen mag
 
Ah k*t man. Als dat virus echt al in europa is geland stijgen mijn corstisol gehaltes als de mofo.
 
Nee niet echt, hoop wel dat het een beetje onder controle wordt gehouden
 
Back
Naar boven