MuscleMeat

arena (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Wie gaan er 8 juni naar de arena.Er is plaats voor 15000 man.Ikzelf beschouw dit als 1 van de mooiste vechtgalas ooit in nederland gehouden.
 
mayb maandje later naar Sensation weer ;)

nee maar welk voor event is et dan? website mayb?
 
Waarschijnlijk loop ik er in de beveiliging, hopelijk rustiger dan in Ahoy.
 
Ja ik ga er ook heen, er moeten aardig wat vechters van onze gym en uiteraard de klapper bob vs. Vovchanchyn
 
Bob Schrijber?

Heb hem gezien in Ahoy en ff mee staan te praten, tering wat is dat een kerel man. Was de mooiste partij van de avond
 
Bob is een topper, echte sportman altijd positief ingesteld, hij traint ons ook zeer goed hij behandeld iedereen echt super. als ik respect voor een vechter heb dan is het bob qua vechten en qua mentaliteit.
 
Zeker een toffe harde vechter,maar tegen igor ben ik bang dat hij het niet gaat halen(hoop het wel).Heb je hem weleens zien vechten,het is naar mijn mening de hardste kooivechter ter wereld.
 
Beetje jammer dat iedereen zo denkt, omdat igor op papier pas 6 keer verloren heeft denk zo'n beetje heel NL dat bob klop gaat krijgen. Het blijft vechten en daar kan alles gebeuren, en vergeet niet dat als je tegen bob staat dat je wel tegen iemand vecht die wel degelijk kan vechten. Bob heeft dit jaar de titel zwaargewicht behaald in de kooi in rusland, de M1 titel, en dat zonder echt veel moeite. Oke op papier is igor beter maar ik blijf in bob geloven doe dan ook en in mijn ogen gaat bob winnen, ik heb ook al een paar weddenschappen lopen en al me poen op bob ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit word ook denk ik de mooiste partij van het hele gala.
 
Back
Naar boven