AndroidHealthClinic

Argh!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe is die smolov je eigenlijk bevallen voor je beentjes, nog flink wat massa aangezet?
 
@ rnb

zou opzich wel kunnen, maar denk ook dat het zo zonder lukt.

@ masallah

Ik ben ongeveer 2,5 kilo aangekomen, mijn benen zijn wel iets groter geworden, maar bij de teardrop zie ik eigenlijk geen verandering. Ik heb in iedergeval wel een 40 kg gain gemaakt op me squat :D
 
@ rnb

zou opzich wel kunnen, maar denk ook dat het zo zonder lukt.

@ masallah

Ik ben ongeveer 2,5 kilo aangekomen, mijn benen zijn wel iets groter geworden, maar bij de teardrop zie ik eigenlijk geen verandering. Ik heb in iedergeval wel een 40 kg gain gemaakt op me squat :D

toch mooi resultaat
 
zeer zeker!
 
Maar waarom zou je dat doen als het ook perfect met 5kg stappen gaat? Starr doet alles in nog "grotere" stappen:p...
 
Maar waarom zou je dat doen als het ook perfect met 5kg stappen gaat? Starr doet alles in nog "grotere" stappen:p...

Starr raad toch juist die kleinere stappen aan? Of is dat alleen bij de intermediate versie? :scratch:

@Victor: Fijn om weer iemand te zien waarbij zijn bench ook suckt in vergelijking tot de andere stats (mijne liggen wel een stuk lager, maar verhoudingen zijn ook ongeveer zo.) ;)
 
@ thenose

haha thx, die verhouding is gewoon echt k*t :roflol:
 
Starr raad toch juist die kleinere stappen aan? Of is dat alleen bij de intermediate versie? :scratch:

@Victor: Fijn om weer iemand te zien waarbij zijn bench ook suckt in vergelijking tot de andere stats (mijne liggen wel een stuk lager, maar verhoudingen zijn ook ongeveer zo.) ;)

Enkel bij intermediate versie, advanced zijn het stappen van ~10kg.
 
2 april 2007

squat

5x140
3x5x170

calves

6x5

dumbbell row

5x40
3x5x50

hammer curls

5x24
5x28
5x30

Commentaar:

Met mijn blessure van mijn bovenbeen gaat het steeds beter had er niet zoveel last van, ga volgende keer weer ietsje zwaarder met squatten. Voor de rest was mijn onderrug failed van gisteren dus kon ik niet echt BORs gaan doen. Mijn onderarm blessure is ook een stuk minder :)
 
mooie training, kging vragen wrom je BOR relatief licht zijn ivm je andere stats maar dan las ik het tekstje !
 
@ Gillian

Het probleem is dat we geen 1-2 kg schrijven hebben voor de olympische stang, dus zit denk ik niets anders in dan optie 1.

@ fox en wacko

thx!

We hebben idd geen mogelijkheid 2.5 te adden, maar 5 is ook best, ik heb precies hetzelfde gedaan en dat ging ook perfect, je kunt lang genoeg doorduwen.

Koop 2 schijfjes van 1.25 kilo voor hooguit 2 euri:rolleyes: Maar goed je moet het zelf weten. Op zich kan het ook wel lukken met 5 kilo stappen, zeker als je niet te hoog begint. Succes in ieder geval:).
 
Starr raad toch juist die kleinere stappen aan? Of is dat alleen bij de intermediate versie? :scratch:

@Victor: Fijn om weer iemand te zien waarbij zijn bench ook suckt in vergelijking tot de andere stats (mijne liggen wel een stuk lager, maar verhoudingen zijn ook ongeveer zo.) ;)

2,5 - 5 %

@ alex: ik dacht dat elke overload hypertrophy veroorzaakt? dus als je daar op uit bent kan je dus met stappen van 2,5 kilo vaker spiergroei activeren?
 
stappen van 2,5 doen en even die schijfjes kopen!

Verders gaaf dat je mee wilt doen aan de EK.
 
4 april

bench

5x5x70

squat

3x3x180

standing dumbbell OH

3x26
5x30
3x30
2x30

COC

C1
3x5 L & R

C2
negatieve 2x L&R (15s)


Commentaar:

Ik heb toch besloten om met 70 te beginnen met bench en stappen van 5 kg te maken. Squat ging vrij easy, van de blessure voelde ik zowat niks meer. Volgende week weer met een belt squatten :)
 
Netjes man! Bench progressie ga je volhouden tot de 150? ;) Ben benieuwd hoever je ermee gaat komen. :thumbup:
 
Je bent wel echt fokking eigenwijs he:p. 150 gaat wel ff duren denk ik Luuc of niet:rolleyes:
 
haha ik ben al blij als ik over een tijdje 110 bench :D
ik ben indd eigenwijs haha
 
Als je over 2 maanden geen 110 benched krijg je negatieve karma en moet je verplicht een bench schema a la Gillian volgen. Deal:D?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven