AndroidHealthClinic

Argh!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat ik trouwens niet begrijp is dat je DL niet omhoog is gegaan??? Squat en Deadlift spreken toch voor een groot deel dezelfde spieren aan. Na Smolov mag je verwachten dat je deadlift dus ook wel omhoog gaat. Heb je daar zelf een verklaring voor of niet?
 
Het enigste wat ik me kan bedenken is dat als je maar 1-2 x per maand deadlift het heel langzaam vooruit gaat ook al squat je er heel veel bij.... in mijn geval dan.
 
Misschien is je deadlift techniek zodanig dat je andere spieren aanspreekt dan bij het squaten (lijkt me sterk maar goed). Achja wat boeit het ook:P.
 
Nope.. mijn squat heeft oook totaal geen carry-over naar mn DL.. ligt heel erg aan je techniek.
 
Zie vorige post, dat dacht ik dus ook al:).
 
+1 betreffende deze brainstormsessie.
Geef er de voorkeur aan toch zeker 1x/week te deadliften.
 
Als je over 2 maanden geen 110 benched krijg je negatieve karma en moet je verplicht een bench schema a la Gillian volgen. Deal:D?

volgens mij wilt die jongen vooruit gaan bij de benchpress :P

succes victor
 
@ all thx

Bench is indd prioriteit 1 daarna komt de deadlift. Bij mijn deadlift zak ik niet diep door mijn knieen dus ik maak geen squatdeadlift. In iedergeval deadlift ik gewoon 1x per week met ook wat speed sessies en veel assistance zoals GHR en goodmornings, voor de rest helpen veel rows ook uiteraard.
 
6 april 2007

deadlift

2x180
2x200
2x215 (best easy)
3x3x175 (speed)

GHR

2x5xlg
4xlg

BOR

3x8x80

wide chins

3x3xlg geen puf....

leg raise

3x8xlg

Commentaar:

Tijdens het deadliften was er wat eelt gescheurd op mijn hand wat nadelig was voor de rest van de training. Vanaf nu hoop ik weer vooruit gang te boeken.
 
Wat zijn die bors laag in vgl met je deadlift.
 
Wat zijn die bors laag in vgl met je deadlift.

Komt omdat zijn bench laag is (denk ik). I.V.M welteverstaan.

Nette training voor de rest. Als je last hebt van eelt onder het trainen, ff je handen met lauw water wassen (werkt altijd bij mij:)).
 
hehe door die deadlift had ik best weining energie voor die BOR zelfde geldt voor die chins. Ik row wel meer dan ik bench. Ik zal het eens proberen met dat handen wassen :p
 
hehe door die deadlift had ik best weining energie voor die BOR zelfde geldt voor die chins. Ik row wel meer dan ik bench. Ik zal het eens proberen met dat handen wassen :p

Meer rowen dan benchen; je bent uniek Victor:P:D. Wel goed je handen afdrogen dan he (anders dan krijg je van die nare situaties).
 
De ROM bij victor's rows is minder dan die van mijn 4 board press.
 
:roflol: dat was bij die t-bar row
 
7 april 2007

bench

5x70
5x75
5x80
5x85
5x90 (laatste 2 reps met beetje hulp)

close grip bench

5x65 PR
2x5x65 (laatste rep met beetje hulp)
2x3x70 PR (laatste rep met beetje hulp)

standing dumbbell extension

5x30
5x34

Commentaar:

Volgens mij ligt het aan mijn small bench press dat mijn bench zo zuigt (zwakke triceps ?)
 
Laatst bewerkt:
Een te smal bankje is idd k*t, gewoon die vaste nemen in de gym.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven