Fitness Seller

Argh! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

victormor

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2005
Berichten
3.307
Waardering
100
Lengte
1m77
Na 2 maanden te zijn afgepeigert door smolov en na een tijdje geblesseerd en ziek te zijn geweest is het tijd om de draad weer op te pakken.
Ik ben van plan om aan het Ek powerlifting in Londen mee te doen en pas na de zomervakantie te gaan beginnen met gear
aangezien ik er op dit moment geen geld voor heb en in de zomervakantie minder zal trainen dan nu.
Mijn aankomende doelen zijn om mijn bench en deadlift flink op te krikken aangezien die het afgelopen kwartaal niet echt omhoog zijn gegaan :)

recente stats:
1.77m @ 87-88 kg
Bf: 12-13%

Mijn krachtstats raw:
squat: 1x220
Bench: 1x95 (met doodleggen)
Deadlift: 2x220

Mijn workout:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik heb wat calves en abs aan mijn workout toegevoegt aangezien ik die aardig verwaarloosd heb. Ik ben ook van plan om de COC 2 binnekort te crushen.
 
training van vandaag

bench

3x3x95 (laatste rep met beetje hulp)
5x80
2x5x75

deadlift

5x145
3x175
2x200
3x3x160 (speed)

chins

3x5xlg wide
3x5xlg small

Commentaar:

Had de training van vrijdag en zaterdag samengevoegt.
 
veel succes !
 
Erg mooie krachtstats!

Hoe kom je erbij dat je je buik en kuiten verwaarloosd hebt??

Succes met je log.
 
Succes man!
 
Thx all

@ luuc

Door smolov had ik gewoon geen energie meer om die er op het laatst bij te doen ik deed ze dus wanneer ik na een training nog energie had en dat was 1-2x per maand ofzow
 
waarom ga je niet vaker benchen als je die omhoog wilt hebben?

maar met die 3x3 95 , moet je toch wel wat hoger uitkomen dan 1x95 zonder hulp?

succes sowieso... vooral je squat is al ernstig!

check je pm btw
 
Laatst bewerkt:
@ starter

Thx, ik ga vanaf volgende week 5x5 doen en dan elke week er 5 kg opgooien. Had het laatste kwartaal maar 1 x per week gebencht met een laag volume vandaar dat ik even met 2x per week benchen begin.
 
ben je niet bang dat het erg snel stagneert met 5 kilo per week? persoonlijk zou ik aimen op 2,5
 
Ik begin gewoon met 5x5x70 en wanneer het stagneert ga ik over naar triples, ik denk dat het zo wel goed moet gaan.
 
Als je 5*5*70 met 5 kilo verhoging doet krijg je:
week 1 75
week 2 80
week 3 85
week 4 90
week 5 95


Al doe je nou 5*5*85 met 2.5 kilo verhoging krijg je:
week 1 85
week 2 87.5
week 3 90
week 4 92.5
week 5 95


Na 5 weken kom je op hetzelfde gewicht met 2 belangrijke verschillen. 1) je zal waarschijnlijk met de 2e optie meer kracht gekweekt hebben i.v.m de zwaardere gewichten. 2) je kan met de 2e optie langer door met 5*5 alvorens je overschakelt naar triples. Je moet het uiteraard zelf weten maar optie 2 is imo absoluut de beste manier:).
 
Laatst bewerkt:
goed bezig man!!:D
 
@ Gillian

Het probleem is dat we geen 1-2 kg schrijven hebben voor de olympische stang, dus zit denk ik niets anders in dan optie 1.

@ fox en wacko

thx!
 
Is het een open EK, of je moet nog ergens kwalificeren, ben je misschien door de bond gevraagd? Vertel eens wat meer? Welke gewichtsklasse kom je uit?
 
De beste van de senioren, masters en junioren moeten gekwalificeerd worden voor het EK en ik zit nog in de tienerklasse dus wordt ik automatisch gekwalificeerd voor het EK als het goed is, aangezien er heel weining tienerpowerlifters zijn. Maar ik moet maar eens binnekort langs het powerlift team gaan om te laten weten dat ik mee ga doen. Ik ga nog voor de 90 kg klasse, na de zomervakantie ga ik bulken naar de 100 kg.
 
We hebben idd geen mogelijkheid 2.5 te adden, maar 5 is ook best, ik heb precies hetzelfde gedaan en dat ging ook perfect, je kunt lang genoeg doorduwen.
 
je kunt tog gewoon 1,25 kilo schijven kopen of chains kopen van 1 kilo etc
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven