AndroidHealthClinic

arimidex, dosering? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rauwdauwer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
153
Waardering
2
Ik wil binnekort aan me 2de kuur beginnen Test e 500 mg p.w
en deca 300 mg per week. Dianabol de 1ste 3 weken 30 mg p.d.

Bij mijn vorige kuur hield ik veel vocht vast. Ik wil dit nu niet weer.
Krijg een hele erge plofkop.

Maar ik kan nergens wat vinden over de dosering per dag?

1 tab is 1 mg.

1 tab per dag? 0,5 tab per dag?
1 tab om de dag?

alvast bedankt,
 
je kiest middelen die voor een groot deel hun werking halen via aromatase, waarom zou je dan dit proces willen verhinderen? kies dan andere middelen....
 
"... We investigated the metabolic effects of selective estrogen suppression in the male using a potent aromatase inhibitor, Arimidex (Anastrozole). First, a dose-response study of 12 males (mean age, 16.1 +/- 0.3 yr) was conducted, and blood withdrawn at baseline and after 10 days of oral Arimidex given as two different doses (either 0.5 or 1 mg) in random order with a 14-day washout in between. A sensitive estradiol (E2) assay showed an approximately 50% decrease in E2 concentrations with either of the two doses; hence, a 1-mg dose was selected for other studies."

0,5 doet nagenoeg hetzelfde als 1 mg volgens dit onderzoek.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10902781
 
goede post/link, karma
 
idd hetzelfde is met letro. 0,5 doet hetzelfde als 0,25
 
waarom is 1 mg en 0,5 mg zelfde werking .
 
Omdat het middel zo sterk is dat 0,5 mg al voldoende is om je oestrogeen naar een minimaal punt te laten zakken.Verder dalen dan min punt noemt men overkill
 
dus 0.5 mg ed?
 
eod zou ik mee aanvangen,kijken wat het doet
 
Zou je het ook e2d kunnen gebruiken? De halfwaardetijd is meen ik 3 dagen dus in feite zou het moeten kunnen.
 
ik zou andere middelen kiezen..
 
maar is het verstanding om te gebruiken tegen vocht?
 
Het gevar met letro en ari is dat het HEFTIGE middelen zijn.Ja je kan het gebruiken tegen vocht,omdat het aromatase gerelateerd is,mar overdrijf vooral niet in de dosering.Tevens let je goed op op je mineraal iname.Nacl zorgt voor hoop extra kiloos.
beetje minde rop de aardappelen scheelt een bonk
 
Back
Naar boven