MuscleMeat

Arimidex en gains

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Het is alweer een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar heb toch even een vraag.

Ik ga morgen beginnen met mn test 250mg / tren 600mg kuur. Het wordt de eerste keer dat ik tren boven de 400mg ga zetten, en op 250mg test / 400mg tren krijg ik al behoorlijk last van gyno.

Nu heb ik aromasin geprobeerd maar dit deed naar mijn gevoel niet veel.

Ga nu eod 0.5mg arimidex erbij pakken.

Nu lees ik wat verhalen dat arimidex de gains tegen gaat.

Is het echt zo erg of valt het reuze mee?
 
Kost je zo'n 3,50 aan gains.
 
Dus je krijgt al enorm veel last van gyno door tren op 400 te zetten dus nu zet je het effe op 600? Niet doen.

Met Ai's lopen kloten raad ik je ook niet aan als doorsnee recreant. Het idee om je oestrogeen te laten crashen klinkt misschien geil maar in realiteit is dat iets wat je niet wilt. Om maar te zwijgen van de eventuele rebound met ari.

Als je per se met tren wil kuren en heel gyno gevoelig bent dan is dit een beter idee: test 125mg (eventueel maximum 250 mg), tren 400mg en mast 200mg.
 
De ene kuur is de andere niet, kans bestaat dat je deze x minder last van gyno ga hebben.

Gooi die arimidex er pas in als je last begin te krijgen.
 
De ene kuur is de andere niet, kans bestaat dat je deze x minder last van gyno ga hebben.

Er spelen ongetwijfeld factoren mee die los staan van je kuur, een hoog vp bijvoorbeeld, maar vaak merk je vooral een verschil qua bijwerkingen bij dezelfde doseringen omdat de kwaliteit van veel ug labs gewoon schommelt. Je denkt dat je dezelfde kuur doet maar in realiteit is dat gewoon vaak heel verschillend ;)
 
En waarom wil je nu perse tren doen dan er zijn toch veel meer compound die goede resultaten geven. Zeker met jouw doseringen.

Ari gaat idd je gains in de weg staan en je gaat je zelf voor je kop slaan als je gyno krijgt van deze kuur
 
Gyno en nolva gaan hand in hand, geen idee waarom iedereen die vergeet.
 
Dostinex / cabergolin
 
Gyno en nolva gaan hand in hand, geen idee waarom iedereen die vergeet.

Nolva heb ik uiteraard al geprobeerd en dit gaat de gyno niet tegen.
 
En waarom wil je nu perse tren doen dan er zijn toch veel meer compound die goede resultaten geven. Zeker met jouw doseringen.

Ari gaat idd je gains in de weg staan en je gaat je zelf voor je kop slaan als je gyno krijgt van deze kuur

Wat zou een vergelijkbaar alternatief zijn voor tren?

En dat de ari je gains in de weg staan, weet je dit uit eigen ervaring? Ik lees gemixte verhalen op internet.. de een heeft er slechte ervaringen mee en de ander zweert erbij om standaard 0,5mg ari mee te pakken eod zegt dat het maar minimaal de gains tegenhoudt..
 
De ene kuur is de andere niet, kans bestaat dat je deze x minder last van gyno ga hebben.

Gooi die arimidex er pas in als je last begin te krijgen.

Heb besloten om dit inderdaad te doen, pas gebruiken als ik er last van krijg.

Lees veel berichten dat de ari er toch niet tegen gaat werken als de gyno van tren komt dus ik ga het afwachten.
 
Dus je krijgt al enorm veel last van gyno door tren op 400 te zetten dus nu zet je het effe op 600? Niet doen.

Met Ai's lopen kloten raad ik je ook niet aan als doorsnee recreant. Het idee om je oestrogeen te laten crashen klinkt misschien geil maar in realiteit is dat iets wat je niet wilt. Om maar te zwijgen van de eventuele rebound met ari.

Als je per se met tren wil kuren en heel gyno gevoelig bent dan is dit een beter idee: test 125mg (eventueel maximum 250 mg), tren 400mg en mast 200mg.

Ik ga ari proberen zodra ik merk dat de gyno komt opzetten. Ik heb nolva en aro al geprobeerd en dit deed helemaal niks.

De keuze om toch tren te gebruiken is omdat ik vrij standaard kuurtjes gedaan heb (test deca, test tren, test only) en dit opzich wel prima vind. Ben voorlopig niet van plan om andere middelen te gebruiken omdat ik geen andere goeie alternatieven ben tegengekomen, en dan doel ik vooral op tren.

Ik vind tren heerlijk spul en heb naast gyno / zweten geen last van bijwerkingen. Maar gyno wordt bij test + deca of test only altijd erger dan bij test 150 / tren 600 wat ik nu doe.

Ik ga het rustig afwachten, misschien valt het deze keer mee.

Als ik foto's op internet zie van gasten met gyno dan valt het bij mij trouwens wel mee, maar elk knobbeltje voelt misschien groter dan het eigenlijk is als je bij jezelf voelt :p
 
Back
Naar boven