XXL Nutrition

Arimidex i.p.v. nolva? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
617
Waardering
0
Na een kuur met aromatiserende shizzle krijg ik steeds last van acne(en geen klein beetje maar ganse borst en rug vol en wat in mijn gezicht) tijdens de kuur geen enkel puistje.
Ik kan natuurljk opteren voor niet arom. spul maar test heb je nodig in de meeste kuren en ook daar krijg ik het van(zelfs op 250 EW).
Eerst had ik het gedacht om continu on te blijven maar daar w8 ik liever nog enkele jaartjes mee.

Dus de 2de optie is om te zorgen dat de oestrogenen wegblijven na de kuur en daarom mijn vraag of ari kan als PCT i.p.c. nolva?En moet ik die ari dan al nemen tijdens de kuur om rebound te voorkomen na de nakuur?
 
Neem je ari/letro als je on bent?

Zo ja moet je niet ineens stoppen.. bouw de anti-a rustig af terwijl je de anti-e rustig opbouwt.. afbouwen van de anti-e hoeft imo niet omdat als het goed is de meeste E al uit je lijf is op het moment dat je stopt. Misschien voor de zekerheid 10mg eod voor een paar dagen.
 
Volgens mij hoef je arimidex niet af te bouwen, letro wel en letro heeft volgens mij ook een oestrogeenrebound dus na letro geleidelijk af gebouwd te hebben moet je nog nolvadex gebruiken.

Arimidex heeft geen oestrogeenrebound dus is wel te gebruiken als PCT, maar in mijn optiek is nolva toch de beste optie
 
Waarom zou ari geen rebound hebben? 80% van je aromatisering van je androgenen naar E verhinderen gaat een weder reactie opleveren.
 
Waarom zou ari geen rebound hebben? 80% van je aromatisering van je androgenen naar E verhinderen gaat een weder reactie opleveren.

Je kon wel eens gelijk hebben, ik weet het ook niet precies. Weet wel dat na mijn kuur en de overgang van arimidex naar nolvadex ik mij verschrikkelijk waardeloos voelde de eerste twee weken na mijn kuur, misschien komt dit ook wel door de oestrogeenrebound.
 
Hoe kan je dan het best letro afbouwen, als je bv 1/4 tab (+/- 0,5mg) EOD gebruikt, om dan te beginnen met je nakuur nolva? en welke hoeveelheden nolva gebruik je dan best?
 
Ik bouw letro niet af, ik blijf letro nemen tot aan de nakuur, en ik ga meteen over op nolva, dit zou de rebound moeten tegenhouden.
 
Ik bouw letro niet af, ik blijf letro nemen tot aan de nakuur, en ik ga meteen over op nolva, dit zou de rebound moeten tegenhouden.
Hoeveel mg letro EOD nam je in, hoeveel mg nolva begon je je nakuur? 40/40/20/20 of gewoon 20
 
Ik neem momenteel 0,5mg EOD, gaat goed.. Ik ga 7 dagen 40mg nemen om de rebound tegen te houden, daarna 20mg
 
Ik bouw letro niet af, ik blijf letro nemen tot aan de nakuur, en ik ga meteen over op nolva, dit zou de rebound moeten tegenhouden.
Zou letrozol wel afbouwen.
Je kan beter je estrogeen laag laten zodat je HPTA eerder kan beginnen met z`n herstel.
De Nolva houdt je rebound niet tegen, maar beperkt de gevolgen ervan.

Hou er dan ook rekening mee dat de Nolva het werkzaam gehalte letro laat afnemen.
 
Back
Naar boven