AndroidHealthClinic

Arimidex, tijdens test e, tren e, en dbol cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 dec 2020
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Beste DBBers,

Ik ben best gevoelig voor gyno..(gemerkt in mijn vorige cycle)

Dat was oxy deca en test e.

Gyno was enorm, ben er wel van af gekomen op een klein hard stukje na.

Nu weet ik dat de gehele kuur echt een oestrogeen bom gaat worden en alles aromatiseert.

Maar de potentie van deze cycle is natuurlijke enorm..

Maar heb deze kuur nog nooit gedaan en wil er natuurlijk de beste resultaten uithalen!

Week: 1-14, Test e, 500mg p/w
Week: 1-12, Tren e, 400mg p/w
Week: 1-5, dianabol 60mg p/d
Week: 1-14, arimidex 0,5mg oed
Week: 1-12, HCG 500 iu p/w

Post cycle therapie (pct) nakuur.

Week: 14, tot 10 dagen HCG 500 iu p/d
Week: 16-18, nolvadex 40mg p/d
Week: 16-18, clomid 125mg p/d
Week: 18-20, nolvadex 20mg p/d
Week: 18-20, clomid 75mg p/d

Nu mijn vragen:

Is het verstandig arimidex mee te laten laten lopen in deze cycle?
En bestaat er een mogelijk heid dat daardoor mijn gains echt veel minder worden ?

Heeft iemand nog iets aan te merken over de cycle?


Mijn voedsel is netjes berekent en in check.
Altijd schoon en saai (maar vind het lekker zo)

Mijn supps zijn goed gedoseerd nooit te veel. (whey isolaat, bcaa, omega 3, multi vitaminen, mineralen complex, zma, en hmb)

Ik train elke 4 dagen en dan een dag rust

Kunnen de serieuze members hier aub een goed onderbouwde mening over geven
 
Week 13 geen HCG, lees ik het goed?
 
Nou ik sprak iemand die zelf veel cycles achter de rug hebt en had het er met hem over dat ik vanaf week 14 10 dagen achter elkaar die hcg op 500 iu per dag heb staan en dat ene weekje het even rust geef ? Is dit dom bedacht of niet ?
 
Je bedoeld om een soort van boost te creëren.
Ik weet niet hoe snel de productie van intratesticulaire testosteron op non actief komt te staan zonder HCG bij gebruik van AAS.
Dit is wel de reden voor toediening van HCG tijdens een kuur, er voor zorgdragen dat je eigen aanmaak niet geheel plat komt te liggen.
 
week 12 laatste injectie
Week 1-14 500iu hcg
Week 14-18 25mg clomid of gewoon niks nemen.
 
Oke bedankt
Je bedoeld om een soort van boost te creëren.
Ik weet niet hoe snel de productie van intratesticulaire testosteron op non actief komt te staan zonder HCG bij gebruik van AAS.
Dit is wel de reden voor toediening van HCG tijdens een kuur, er voor zorgdragen dat je eigen aanmaak niet geheel plat komt te liggen.
Ja precies..
lees op vele Amerikaanse sites en logs van gebruikers dat ze bij kuurtjes zoals deze niet eens de hcg mee pakken tijdens de cycle maar na de last inject alleen die 10 daagse spuit zetten van 1000iu hcg en dan gelijk beginnen aan de clomid en of nolva
 
Ik ben best gevoelig voor gyno.
Gyno was enorm, ben er wel van af gekomen op een klein hard stukje na.
Week: 1-5, dianabol 60mg p/d
Ik zou maar sterkere ai's achter de hand houden dan. Zeker als je 60mg per dag gaat nemen, wat overigens best wel veel is imo en zeker om mee te beginnen.

En wat is je doel trouwens? Tren is niet zo optimaal voor bulken.

En flikker die Clomid weg, tenzij je blind wilt worden. Kan misschien wel een goed idee zijn om al die lelijkheid van tegenwoordig niet meer aan te zien, maar anders zou ik het gewoon op Nolva houden.
 
Ik zou maar sterkere ai's achter de hand houden dan. Zeker als je 60mg per dag gaat nemen, wat overigens best wel veel is imo en zeker om mee te beginnen.

En wat is je doel trouwens? Tren is niet zo optimaal voor bulken.

En flikker die Clomid weg, tenzij je blind wilt worden. Kan misschien wel een goed idee zijn om al die lelijkheid van tegenwoordig niet meer aan te zien, maar anders zou ik het gewoon op Nolva houden.
Dan skip ik de clomid had dat al gelezen een kameraad van me zei dat je het 2 x per jaar hoog gedoseerd genomen kon worden en dat t dan niet schadelijk was voor het vlies van je oog.
Maar wat zou je der bij nemen dan.
Aromasin ? Iets anders
 
Ik ben afgelopen jaar door de corona crisis veel van de opgebouwde massa kwijt geraakt die ik de afgelopen jaren had opgebouwd natuurlijk en vorig jaar mijn eerste echte bulk kuur gehad en die was echt geweldig wat een gains, door de oxy wel ook een hoop vocht maar hield van de 13 kilo 8kilo over die heeft paar maanden goed stand gehouden maar door de crisis de gym die dicht gingen ik me eetlust kwijt raakte door niet te kunnen sporten is er veel weg gegaan
 
Me spieren hebben een super goed geheugen dus ik weet zeker als ik alles serieus
aanpak en geen maaltijd mis en elke dag als best mode in de gym sta dat die 10 kilo echt haalbaar is

Maar moet gewoon echt even die cycle compleet uitzoeken en wat ik er nu echt bij moet nemen om die gyno weg te houden maar wel alle potentie van de kuur mee te kunnen pakken..

Dus beste DBBers help me alsjeblieft deze cycle optimaal voortebereiden
 
Dan skip ik de clomid had dat al gelezen een kameraad van me zei dat je het 2 x per jaar hoog gedoseerd genomen kon worden en dat t dan niet schadelijk was voor het vlies van je oog.
Maar wat zou je der bij nemen dan.
Aromasin ? Iets anders
Ik zou niet zomaar alles klakkeloos aannemen en ook studies gaan lezen erover. Zijn wel aantal studies over te vinden. Ik zou het in ieder geval niet riskeren, zeker niet als je als hcg/nolva gebruikt wat al meer dan voldoende is. Plus verhoogt hcg ook nog eens je oestrogeen. Ikzelf ben daarom ook geen fan van 't gebruik daarvan, tenzij je je spermacellen wilt gebruiken om een kind te maken.

Persoonlijk zou ik letrozole/raloxifene/extra Nolva achter de hand houden als je zo gevoelig bent voor oestrogeen/gyno. Zeker als je die nog eens gaat nuken met dbol, hcg en test.

Mijn doel is serieus om goeie kwaliteit massa te bouwen zoon 10 kilo
Die 10 kilo massa kun je sowieso vergeten. Tenzij je ook vocht/vet/glycogeen bedoelt.

Persoonlijk zou ik tren alleen gebruiken voor cuts. Ja tren geeft een goede look en ja tren zorgt ervoor dat je minder snel vet wordt, maar er zijn genoeg andere compounds die veel beter zijn om massa aan te zetten.

Ik zou het houden op:

40mg dbol
750mg test-e
 
10kg kan je vergeten
 
Oke bedankt

Ja precies..
lees op vele Amerikaanse sites en logs van gebruikers dat ze bij kuurtjes zoals deze niet eens de hcg mee pakken tijdens de cycle maar na de last inject alleen die 10 daagse spuit zetten van 1000iu hcg en dan gelijk beginnen aan de clomid en of nolva

Toediening van HCH heeft namelijk hetzelfde effect als het LH hormoon wat in een normale situatie de testikels aanzet tot testosteronproductie. In een wat zwaardere of langere kuur wordt de aanmaak van dit hormoon echter onderdrukt. Daarom worden je testikels in-actief en krimpen. Na je kuur wil je echter zo snel mogelijk op natuurlijke wijze testosteron aanmaken. Gekrompen testikels zijn echter niet gereed om die productie meteen weer op te pakken. Daarom is het zaak om dat probleem op te lossen VOOR je je nakuur begint. Toediening van HCG heeft echter een sterke testosteronpiek tot gevolg en eveneens een sterke aromatisering naar oestrogeen. Oestrogeen onderdrukt je axis echter ook sterk. Daarom is HCG geen geschikt middel om tijdens de nakuur te gebruiken!
 
Misschien turinabol ipv dianabol?
 
tenzij je je spermacellen wilt gebruiken om een kind te maken.
Heb der al een maar vruchtbaar blijven is nog wel ff het plan..
Persoonlijk zou ik letrozole/raloxifene/extra Nolva achter de hand houden als je zo gevoelig bent voor oestrogeen/gyno. Zeker als je die nog eens gaat nuken met dbol, hcg en test.
Oke achter de hand houden maar niet preventief mee nemen tijdens de cycle?!
Kan hier iets meer duidelijk heid op komen zo dat ik me gear erop aan kan passen, die gyno gaat er 100% komen!

dat heb ik gemerkt met me laatse cycle
500mg test e pw 400mg deca pw en oxy 125mg pd

Ik wil een Anti mee laten lopen vanaf dag 1
Welke is dat t best zonder de gains in de weg te staan
 
10kg kan je vergeten
Oke ja daar weten jullie meer dan ikzelf,
dan doe ik alles gewoon zoals t moet en hoop ik dat er een mooi resultaat teweeg wordt gebracht
 
Heb der al een maar vruchtbaar blijven is nog wel ff het plan..

Oke achter de hand houden maar niet preventief mee nemen tijdens de cycle?!
Kan hier iets meer duidelijk heid op komen zo dat ik me gear erop aan kan passen, die gyno gaat er 100% komen!

dat heb ik gemerkt met me laatse cycle
500mg test e pw 400mg deca pw en oxy 125mg pd

Ik wil een Anti mee laten lopen vanaf dag 1
Welke is dat t best zonder de gains in de weg te staan
Wil je tijdens je cycle dan kinderen gaan maken? Je gaat echt niet permanent onvruchtbaar worden van één cycle.

Gewoon armidex mee laten lopen en letrozole/rolax/nolva achter de hand houden. Ikzelf heb gyno alleen weg kunnen krijgen met letro. Nolva deed voor mij niks.
 
Back
Naar boven