XXL Nutrition

Arimidex, tijdens test e, tren e, en dbol cycle

Bezoekers in dit topic

Wil je tijdens je cycle dan kinderen gaan maken? Je gaat echt niet permanent onvruchtbaar worden van één cycle.

Gewoon armidex mee laten lopen en letrozole/rolax/nolva achter de hand houden. Ikzelf heb gyno alleen weg kunnen krijgen met letro. Nolva deed voor mij niks.
Ja heb dat nu ook gedaan gear besteld dus good to go!
 
Laatst bewerkt:
Wil je tijdens je cycle dan kinderen gaan maken? Je gaat echt niet permanent onvruchtbaar worden van één cycle.

Gewoon armidex mee laten lopen en letrozole/rolax/nolva achter de hand houden. Ikzelf heb gyno alleen weg kunnen krijgen met letro. Nolva deed voor mij niks.

Was je nolvadex wel real dan?
 
Was je nolvadex wel real dan?
Ik denk van wel, maar zonder test weet je het natuurlijk nooit 100% zeker en kun je alleen afgaan op de bijwerkingen.

Het had destijds wel gunstig effect voor mijn PCT en voor die oestrogeen rebound van letro. En wellicht dat het een heel klein beetje had geholpen, maar niet genoeg voor die gyno schijf die ik had. Ik weet dat er veel studies over te vinden zijn, maar destijds adviseerde ze op echt elke Amerikaanse fora dat alleen letro iets deed voor gyno die best wel serieus was. Na 4 weken letro was het echt 70-80% minder, terwijl 4-5 weken Nolva voor mij in ieder geval niks deed.

En ik weet zeker dat mijn letro was real was, want ik had opgeven moment zo weinig oestrogeen in mijn lichaam dat ik niet eens meer kon lopen.
 
nolva heeft bij mij zelfs gyno weggehaald die er al ruim twee jaar zat
 
Back
Naar boven