AndroidHealthClinic

Arimidex

Bezoekers in dit topic

eh1981

Novice
Lid geworden
24 jan 2021
Berichten
26
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
94kg
Iemand heeft voor mij AAS meegebracht uit Colombia. Had specifiek gevraagd om Nolvadex of Tamoxifen voor mijn nakuur
echter kwamen ze aanzetten met Arimidex. Nu is mijn opinie dat dit niet als nakuur gebuikt kan worden. Of zijn jullie meningen hier verschillend over?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De opinie van de HAARLEM studie is dat nakuren weinig tot geen toegevoegde waarde heeft aan het herstel van de testosteronproductie en/of zaadproductie.
 
De opinie van de HAARLEM studie is dat nakuren weinig tot geen toegevoegde waarde heeft aan het herstel van de testosteronproductie en/of zaadproductie.
En dit geeft antwoord op welke vraag die hierboven gesteld wordt ???
 
En dit geeft antwoord op welke vraag die hierboven gesteld wordt ???
Het geeft antwoord op een vraag waarvan je niet wist dat je die had.

Nakuren is bullshit, of je nu arimidex hebt of nolvadex.
 
Het geeft antwoord op een vraag waarvan je niet wist dat je die had.

Nakuren is bullshit, of je nu arimidex hebt of nolvadex.
Ligt er aan hoe betrouwbaar is slechts 1 onderzoek door dit opinie van de Haarlem studie. Zal dit alle opinies van de afgelopen jaren teniet doen? Ik denk het niet.
 
Ligt er aan hoe betrouwbaar is slechts 1 onderzoek door dit opinie van de Haarlem studie. Zal dit alle opinies van de afgelopen jaren teniet doen? Ik denk het niet.
Ohja. Oke, nou succes met je nakuur bro :thumb:
 
Ohja. Oke, nou succes met je nakuur bro :thumb:
Dat heb ik dus niet gekregen vandaar de vraag.
wat doe je zelf? Geen na kuur? En hoe bevalt dat? En wat zijn de gevolgen over de langere termijn?
 
Ik heb nog nooit een nakuur gedaan. Ook nooit nodig gehad omdat ik blast en cruise dus off gaan is voorlopig nog niet aan de orde. Ook heb ik er nooit in geloofd, en heel veel andere mensen ook niet.

Je moet die studie echt eens doornemen. Het is een studie gedaan op bodybuilders en uit die studie is gebleken dat mensen die niet nakuurde even snel of zelfs sneller herstelde dan de groep die wel nakuurde. Je kunt wel zeggen dat de opinie is van 1 studie, maar het is geen opinie. Het is een observatie, met bloedtests en heel de mikmak. Daarnaast zijn er ook helemaal geen andere studies waar deze dingen uitvoerig worden getest.

Het hele nakuren zit er zo onwijs ingestampt bij iedereen dat het er bijna niet uit te krijgen is. Waarom zou je een middel tegen borstkanker in je lichaam stoppen terwijl het niet eens wat doet voor het herstel van je testosteronproductie en zaadproductie?

Nolvadex tegen gyno is een ander verhaal. Daar is het voor, en dat werkt.

Arimidex is een anti oestrogeen. Het gaat er niet voor zorgen dat je testosteron sneller herstelt of uberhaupt herstelt.
 
Back
Naar boven