Fitness Seller

Arm Finse gewichtheffer plooit om door kolossale gewicht

Bezoekers in dit topic

wat een chubby boy
 
Kunnen dit soort posts niet gewoon binnen t PL-hok blijven, zodat al die droevige wannabe-bodybuildertjes er niet naar kijken en er ook niet hun sneue reacties op hoeven te geven?
 
Ja want BBers zijn zogenaamd minder sportief dan PLers...? Jullie prijzen jezelf altijd hoger dan BBers.
 
Ja want BBers zijn zogenaamd minder sportief dan PLers...? Jullie prijzen jezelf altijd hoger dan BBers.

Komt omdat bbers alleen maar op de man spelen mbt de sport. Als iemand sterk is dan zegt de gemiddelde bber hier dat dat puur door zn vet komt.
Een pler zal over bbers met een goed fysiek ook niet direct zeggen "ja zonder roids is die ecto"
 
Ik vind het erg voor hem, maar ik kan me wel inbeelden dat de meeste powerlifters dit mooi vinden(ook hier op het forum), omdat er toch een talentvolle concurent uitgeschakeld is, wel triest maarja.

Uitspraken als deze doen dat wel vermoeden natuurlijk...
 
Ik vind het erg voor hem, maar ik kan me wel inbeelden dat de meeste powerlifters dit mooi vinden(ook hier op het forum), omdat er toch een talentvolle concurent uitgeschakeld is, wel triest maarja.

Debiele opmerking, sowieso is er op PL wedstrijden nooit enige vorm van haat of agressie.
 
maar het blijft alsnog een concurrent.. ik denk dat Heath ook blij was dat Cutler problemen had met zn biceps.
 
Als je voor de titel gaat en je grootste concurrent heeft een minder dagje waardoor hij 5kg minder neemt en jij daardoor sterker bent, kan je daar misschien blij om zijn. Alhoewel de meesten denk ik hun concurrenten liever kunnen verslaan als ook zij op hun sterkst zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 powerlifter is die bij het zien van beelden van iemand die zijn arm breekt denkt van "yes, another one down!".

(en al helemaal mensen op dit forum niet. Ik denk niet dat hier mensen zitten die iemand die 380kg bencht als een rechtstreekse concurrent kunnen zien)
 
Is hij eigenlijk niet stom geweest om een gewicht te doen die hij eigenlijk niet kan doen?

Ik bedoel ik post dat vidje van 365kg die hij amper kan. Als hij bijvoorbeeld 1 jaar lang 365kg bankdrukt , dan weet hij zeker dat hij 380 aan kan.
 
Je kiest zelf toch voor PL/BB?

Moeten mensen zelf weten wat ze willen

Jordybuild, wat een opmerking weer
 
Is hij eigenlijk niet stom geweest om een gewicht te doen die hij eigenlijk niet kan doen?

Ik bedoel ik post dat vidje van 365kg die hij amper kan. Als hij bijvoorbeeld 1 jaar lang 365kg bankdrukt , dan weet hij zeker dat hij 380 aan kan.

Ga hem advies geven met je 10x20 db row en 8x50 bp.
 
@hoody :roflol: krachtsport is de meest broederlijke sport die er is
 
ik durf niet te kijken
 
@hoody heb laatst mijn eerste pl comp gedraait in gramsbergen is net alsof je in een warm bad komt qua sportiviteit.
Dus blijkbaar weet je niet hoe het er op een competitie er aan toe gaat.
Ik zou het vreselijk vinden als ik iemand niet zou verslaan op zijn sterkst maar alleen maar doordat ie een vreselijk ongeluk krijgt.
 
Mijn excuses dan hiervoor, omdat ik zelf als (wannabe)BBer erg veel revaliteit op me dak krijg, en het daarnaast ook veel merk in het in het ''bb wereldje'', had ik misschien te snel een conclusie over PLers gemaakt. Blijkbaar zijn jullie sportiever, iets wat ik erg graag bij BBers zou willen zien, mijn complimenten daarvoor.
 
Gelukkig was het Hoody die die domme opmerking maakte en niet ik :D+
 
geen zorgen, ik vind jullie beiden even intelligent.
 
Back
Naar boven