XXL Nutrition

Arm Finse gewichtheffer plooit om door kolossale gewicht

Bezoekers in dit topic

wat houd dat "equipt" benchen precies in? en hoe gaat dat in ze werk? dat je inene meer kan benchen...
 
die powerlifters zijn echt idioten. Allemaal dik, helemaal stoer doen om 5cm ROM
 
:roflol: perfect voorbeeld weer
 
Stel idioten in dit topic.. Niet in de gaten hebben dat we over het algemeen allemaal hetzelfde doen maar dan met andere doelen en de trainingen hierop aanpassen.
 
Stel idioten in dit topic.. Niet in de gaten hebben dat we over het algemeen allemaal hetzelfde doen maar dan met andere doelen en de trainingen hierop aanpassen.

De enige overeenkomst tussen powerlifting en bodybuilding is dat in beide sporten met gewichten wordt gewerkt, en daarmee houdt dan ook meteen de vergelijking op imo. Zit een wereld van verschil tussen. Maar goed, das dan weer een heul andere discussie...
 
De enige overeenkomst tussen powerlifting en bodybuilding is dat in beide sporten met gewichten wordt gewerkt, en daarmee houdt dan ook meteen de vergelijking op imo. Zit een wereld van verschil tussen. Maar goed, das dan weer een heul andere discussie...
En dat veel elkaar zwart kunnen maken met allerlei bullshit natuurlijk.
 
Stel idioten in dit topic.. Niet in de gaten hebben dat we over het algemeen allemaal hetzelfde doen maar dan met andere doelen en de trainingen hierop aanpassen.

Ligt meer aan de personen zelf dan aan wat voor tak van sport ze beoefenen. Ik denk dat onder de streep ervaren bb'ers net zoveel respect voor pl'ers hebben als andersom. Elk in zijn soort verdient op hoog niveau gewoon respect.
 
****ing ziek die kerel breekt gewoon zijn arm tijdens de bench. En daarna gaat die op de tweede helft van het filmpje het gewoon weer proberen met zijn gebroken arm. Fkng diehard. Respect!
LOL heerlijk :D

Lekker puh voor die vetzak.....
 
Een powerlifter kan eventueel nog bodybuilding doen, maar een bodybuilder kan niet veel gaan doen bij de powerlifters :rolleyes:
 
Een powerlifter kan eventueel nog bodybuilding doen, maar een bodybuilder kan niet veel gaan doen bij de powerlifters :rolleyes:

Dat slaat nergens op lol...
 
Een powerlifter kan eventueel nog bodybuilding doen, maar een bodybuilder kan niet veel gaan doen bij de powerlifters :rolleyes:

ik wil een powerlifter 800lbs zien squaten at 5% zoals ronnie paar weken na competitie deed.
 
ik wil een powerlifter 800lbs zien squaten at 5% zoals ronnie paar weken na competitie deed.

Ik ben eerlijk gezegd meer impressed van iemand op 74kg bodyweight met misschien 8% in een drug tested bond (let op, ik zeg niet dat iedereen clean is voordat ik daar gezeik over krijg) die evenveel squat als Coleman year round ON op 140kg.
 
Ik ben eerlijk gezegd meer impressed van iemand op 74kg bodyweight met misschien 8% in een drug tested bond (let op, ik zeg niet dat iedereen clean is voordat ik daar gezeik over krijg) die evenveel squat als Coleman year round ON op 140kg.

...én nog een stuk dieper squat ook
 
ik wil een powerlifter 800lbs zien squaten at 5% zoals ronnie paar weken na competitie deed.
Hou jij nou gewoon even je mond, als je je als een kleuter wilt gedragen kan je dat op het HelloKitty forum doen.
 
Hou jij nou gewoon even je mond, als je je als een kleuter wilt gedragen kan je dat op het HelloKitty forum doen.
HelloKitty is cool jij stuk zuurstofgebrek :mad:
Don't mess with HelloKitty :p:p
 
wat een haat, nergens voor nodig
 
Gasten die comments hebben over een 19-jarige die hun totaal benched:roflol:

Vind raw veel mooier maar op een 300+ bench kan je niet haten.
 
Back
Naar boven