MuscleMeat

Armen blijven opgezwollen na overbelasting. Net begonnen met test only.

Bezoekers in dit topic

Saber0606

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ben vorige week net begonnen met een test only kuur en zit met een probleem :s

Afgelopen maandag crossfit gedaan en daar teveel negative pull ups gedaan. Tijdens de training waren mijn armen al veel harder opgepompt dan normaal, wat ik toen nog wel grappig vond.
Dag erna gekickbokst met achterliggende gedachte om de boel weer een beetje los te krijgen. Training verliep pijnloos.
Dag erna echt veel pijn in vooral mijn linkerarm. Kon niet verder strekken dan een hoek van 60 graden. Die nacht amper geslapen van de pijn.
Gisteren veel pijn, armen stonden nog steeds strak. Naar fysio geweest. Boel los gemaakt en opgerekt. Oefeningen meegekregen om thuis te doen.
Goed geslapen vannacht maar nu zijn ook mijn onderarmen compleet vol gelopen. Armen zien er nu helemaal dik uit, zitten helemaal vol vocht. Pijn is minder maar strekken lukt tot ongeveer 45 graden.

Nu wil ik graag weten of die 1 ml testo ermee te maken heeft dat mijn armen zo fucked up zijn. Normaal zou ik zeggen dat dat niet zou kunnen 1 week nadat ik het gezet heb maar zag vanmorgen op de weegschaal dat ik in 1 week tijd bijna 5kg zwaarder ben geworden.

Zondag ook nog mudmasters op het programma dus dat zal ook wel een succes worden.

Tips en adviezen zijn van harte welkom.

In 1 week 5 kilo van 1 ml test? :roflol:
Je doet aan kickboksen en crossfit en je kuurt ... Oke
Doe je ook aan krachttraining?
Ik zou me concentreren op bodybuilden ipv crossfit en kb tijdens je kuur.
Je bent gewoon overbelast

Crossfit is dat nog niet verboden in Nederland met al die blessures :p

Crossfit is echt supertraining. Ik word daar echt heel snel veel sterker van.
Ik boek daar veel meer progressie mee dan in de sportschool trainen. Daar train ik trouwens ook wel. Train heel veelzijdig.
Doe met crossfit veel gewichthefoefeningen zoals power clean, power snatch, push jerk en front/back/overhead squat, deadlift etc etc.

Ik kan iedereen aanraden om naast bb ook crossfit te gaan doen.

Maar die gains van 5kg in 1 week begrijp ik echt niks van. met 85kg begonnen en vanmorgen nadat ik naar de wc was geweest en niks had gegeten of gedronken zat ik op 89,9 kg.
Is trouwens 300mg/ml van Ultimate Pharma.

Maar armen zijn idd echt overbelast, alleen vind ik het raar dat ze alleen maar dikker worden. Die training was maandag.

Zondag maar wat hindernissen skippen bij Mudmasters.

5kg in 1 week..., goed spul man!

Heb ik net ff gear van EP in huis gehaald en lees ik dit :(

bfc722a6f54cd26097f557e93bf7e1e5.jpg

hahaha deze reacties nu gaat in eens iedereen los

Ook hoi Filemon.

Mooi plaatje GewoonDenny!

Armen voelen alweer een stuk beter aan. Iets minder opgezwollen en veel minder pijn.
Weegschaal gaf nu 89,2 aan dus 0,7 liter vocht uit mijn armen weg haha.

Morgen lekker naar de tering gaan met mudmasters. Fijn weekend allemaal!

Je moet niet zo janken om een beetje pomp, waarschijnlijk heb je voor het eerst in je leven echt hard getraind omdat je motivatie nu x100 is op de test. Van die 5kg is 4kg vocht. Kijk eens naar je voeding om dat vocht wat te beperken. Die pomp? Die gaat vanzelf weer over.

Van 1ml test word je toch geen depri bitch dacht ik maar als ik dit zo lees twijfel ik wel eigenlijk.

Had wel weer sneue reacties verwacht hier.

Maar dit heeft niks te maken met een beetje extra pomp.
Ik kon serieus niet eens een stoel van de grond tillen. En nu nog steeds amper
Fysio zegt ook dat het komt door zware overbelasting.
Ben geen josti die niet het verschil tussen pomp en blessure niet kent.

Daarnaast train in al bijna 20 jaar en heb in het verleden ook wel gekuurd dus dit is allemaal niks nieuws voor me.

Gelukkig weten jullie het allemaal beter.

Fijn weekend dames!

20 jaar trainings ervaring, + kuur ervaring.
En dan hier klagen over een beetje vocht? Koekoek!
Ik denk dat we die 2 grote monster ervaringen, gerust met een korreltje zout mogen nemen.:)

Daarnaast train in al bijna 20 jaar en heb in het verleden ook wel gekuurd dus dit is allemaal niks nieuws voor me.

Fijn weekend dames!
Kom maar weer terug online als je maandelijkse periode voorbij is.

Fijn weekend dames!

Pics or it didn't happen.

Fijn weekend dames!

Als je fysio zegt dat het door overbelasting komt, en je zelf het verschil wel kent tussen pomp en een blessure en het allemaal niet nieuw voor je is.. Wat kom je hier dan nog vragen of het van de test komt........

Natuurlijk komt het niet van de test.. Je hebt je oefeningen gewoon ruk gedaan en ruk uitgevoerd, met als het gevolg dat je nu in je eerste week van je kuur al met een blessure kampt.

De reacties die je hier krijgt vraag je zelf om op deze manier..

Back
Naar boven