1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Armen en schouders op 1 dag

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Legendario, 1 aug 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Legendario

Legendario Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    74kg
    Vetpercentage:
    14%
    Hallo,

Ik had de vraag of het een goed idee is om armen en schouders op 1 dag te trainen? Ik train 4 dagen in de week en wilde wat meer nadruk gaan leggen op mijn armen en schouders. Het idee is dan om op een dag borst te trainen, andere dag benen, volgende dag rug en de vierde dag schouders en armen. Heeft dit zin? En zo ja/nee, waarom?

Alvast bedankt!

2. Alfadhir heitir

Alfadhir heitir Senior Moderator Super Mod +15 jaar member

Leuk Bevonden:
    1.936
    Als je de oefeningen goed op elkaar afstemmen en je rustdag strategisch pland kan het maar zonder meer gegevens van hoe je schema er uit gaat zien valt er niet veel te zeggen.

Als je trouwens de nadruk op schouders en armen wil plaatsen moet je ze niet aan het eind van de rit doen maar aan het begin na een rustdag.

3. Robin_

Robin_ Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    374
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    77kg
    Ik heb het ook even gedaan maar merkte wel dat ik niet alles plat kon krijgen omdat je met bv schouder ook je bicep meeneemt terwijl ik liever focus op 1 spier tegelijk.
    Nu doe ik na elke workout (behalve legs) eens triceps of biceps. Schouders zijn een andere dag samen met borst.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie