XXL Nutrition

armen groeien bijna niet

Bezoekers in dit topic

Lid sinds
12 jul 2023
Berichten
21
Waardering
8
Lengte
1m74
Massa
74kg
hallo, mn armen blijven klein. ik heb inmiddels maat L. mn traps delts en rug zijn goed. maar mijn mauwen blijven losjes. ik vind het in proportie niet mooi.
ik zit op een vecht sport dus ik train traps heel intensief. ik doe P P L schema.
vaak doe ik isolatie als eerst met piramide. kwa kracht zijn mn triceps sterk. maar de massa wilt niet komen. ik zit op 14.5 inch armen flexed. ik ben ook vrij droog, ik ben daarom nu ook bezig om veel pasta te gaan eten en elke dag 250ml schep ijs. voor de rest zijn mn delts traps en rug en quads goed. ik heb overal short muscle insertions. ik hou wel van trainen in de hogere rep range. 15reps en opbouwen naar de 18 reps.
bijna vergeten. maar ik heb vrij lange armen en mn onderarmen zijn vrij dun. heb ook best groote handen.
heeft iemand advies?
 
Laatst bewerkt:
hallo, mn armen blijven klein. ik heb inmiddels maat L. mn traps delts en rug zijn goed. maar mijn mauwen blijven losjes. ik vind het in proportie niet mooi.
ik zit op een vecht sport dus ik train traps heel intensief. ik doe P P L schema.
vaak doe ik isolatie als eerst met piramide. kwa kracht zijn mn triceps sterk. maar de massa wilt niet komen. ik zit op 14.5 inch armen flexed. ik ben ook vrij droog, ik ben daarom nu ook bezig om veel pasta te gaan eten en elke dag 250ml schep ijs. voor de rest zijn mn delts traps en rug en quads goed. ik heb overal short muscle insertions. ik hou wel van trainen in de hogere rep range. 15reps en opbouwen naar de 18 reps.
bijna vergeten. maar ik heb vrij lange armen en mn onderarmen zijn vrij dun. heb ook best groote handen.
heeft iemand advies?
Trainen in de 6-10 rep range.
 
Op je profielfoto lijken de verhoudingen helemaal niet gek. Misschien op zoek naar shirts met een andere pasvorm.

Denk je dat alle extra kcal rechtstreeks naar je armen gaan?

Er mist nogal wat info in je post om er ietd zinnigs over te zeggen:
1. Hoe ziet een trainingsweek eruit, KT, vechtsport?
2. Hoe ziet je trainingschema voor PPL eruit?
3. Welke oefeningen doe je voor je (a)biceps, (b)triceps en (c)onderarmen?
4. Hoeveel (a)kcal eet je per dag, wat zijn je (b)macro's?
5. Hoe lang train je al?

Succes!
 
hallo, mn armen blijven klein. ik heb inmiddels maat L. mn traps delts en rug zijn goed. maar mijn mauwen blijven losjes. ik vind het in proportie niet mooi.
ik zit op een vecht sport dus ik train traps heel intensief. ik doe P P L schema.
vaak doe ik isolatie als eerst met piramide. kwa kracht zijn mn triceps sterk. maar de massa wilt niet komen. ik zit op 14.5 inch armen flexed. ik ben ook vrij droog, ik ben daarom nu ook bezig om veel pasta te gaan eten en elke dag 250ml schep ijs. voor de rest zijn mn delts traps en rug en quads goed. ik heb overal short muscle insertions. ik hou wel van trainen in de hogere rep range. 15reps en opbouwen naar de 18 reps.
bijna vergeten. maar ik heb vrij lange armen en mn onderarmen zijn vrij dun. heb ook best groote handen.
heeft iemand advies?
Groeien heeft de tijd nodig, en focus je op je triceps
 
Je weegt 72kg, alles is klein.

Gewoon doortrainen en eten vooral.
dat snap ik. maar ik ben niet lang en mn delts zijn net zo groot als iemand die al 8jaar traint. ik denk dat mn potentie in schouders mischien beter zijn dan in mn triceps?
 
Er staat me bij wel eens gelezen te hebben dat je om 1 cm op je armen aan tekomen 3-5kg overall moet aankomen. Verders zoals hier voor al aangegeven ook isolatiewerk (voor zover dat bestaat) in de lagere rep range en meer eten.
 
Je weegt 72kg, alles is klein.

Gewoon doortrainen en eten vooral
Bruh, ik ken genoeg gasten van 70kilo die lijken alsof ze 85 kilo wegen. Gewicht zegt echt niet alles iemand op stage van 80 kilo kan groter lijken dan iemand die 100kg weegt.
 
Bruh, ik ken genoeg gasten van 70kilo die lijken alsof ze 85 kilo wegen. Gewicht zegt echt niet alles iemand op stage van 80 kilo kan groter lijken dan iemand die 100kg weegt.
Maar TS is 18, heeft delts van iemand die al 8 jaar traint, geeft tot nu toe geen antwoorden op vragen en op de foto lijken de verhoudingen niet uit verhouding.

Hij staat niet "op stage".
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Maar TS is 18, heeft delts van iemand die al 8 jaar traint, geeft tot nu toe geen antwoorden op vragen en op de foto lijken de verhoudingen niet uit verhouding.

Hij staat niet "op stage".
Ah oké ander verhaal, geld ook voor mensen die niet op stage staan trouwens. Als de verhoudingen maar kloppen hè 😉
 
wat is je huidige schema qua trainen en voeding ?
oh en mn foto is een oude foto
push
tricep pushdown 5xpiramide 15reps naar 5 reps.


lu raises 5x15

db chest press 6x6

incline db fly 3x15

jm press 3x15

power shrugs 6x20

db shrugs 4x20

side raise static holds 4x 1minuut.

pull

rackpulls 5x5

rear delt fly 5x15

seated incline db row( naar nek toe ) 5x15

pullups 10x10

lat isolation (geen idee hoe die heet) 5x8

back extention 2x35

T bar row 5x8

leg
trap bar deadlift piramide 5sets

hamstring curl 5x12

qaud extentie 5x5

leg press 6x6

calve raise 5x30
 
Maar TS is 18, heeft delts van iemand die al 8 jaar traint, geeft tot nu toe geen antwoorden op vragen en op de foto lijken de verhoudingen niet uit verhouding.

Hij staat niet "op stage".
wat ik met delts bedoel is, dat ik caped delts had sinds ik geboren ben.
 
wat ik met delts bedoel is, dat ik caped delts had sinds ik geboren ben.
Prachtig, maar je hebt er meer aan als je hierop reageert:
Op je profielfoto lijken de verhoudingen helemaal niet gek. Misschien op zoek naar shirts met een andere pasvorm.

Denk je dat alle extra kcal rechtstreeks naar je armen gaan?

Er mist nogal wat info in je post om er ietd zinnigs over te zeggen:
1. Hoe ziet een trainingsweek eruit, KT, vechtsport?
2. Hoe ziet je trainingschema voor PPL eruit?
3. Welke oefeningen doe je voor je (a)biceps, (b)triceps en (c)onderarmen?
4. Hoeveel (a)kcal eet je per dag, wat zijn je (b)macro's?
5. Hoe lang train je al?

Succes!
 
oh en mn foto is een oude foto
push
tricep pushdown 5xpiramide 15reps naar 5 reps.


lu raises 5x15

db chest press 6x6

incline db fly 3x15

jm press 3x15

power shrugs 6x20

db shrugs 4x20

side raise static holds 4x 1minuut.

pull

rackpulls 5x5

rear delt fly 5x15

seated incline db row( naar nek toe ) 5x15

pullups 10x10

lat isolation (geen idee hoe die heet) 5x8

back extention 2x35

T bar row 5x8

leg
trap bar deadlift piramide 5sets

hamstring curl 5x12

qaud extentie 5x5

leg press 6x6

calve raise 5x30
Snap wel dat je armen achterlopen... waar zijn de arm oefeningen? Hahah
 
Snap wel dat je armen achterlopen... waar zijn de arm oefeningen? Hahah
oke kwa kracht zijn ze sterk. maar mijn vader vertelde mij ooit dat, je beter progressie kan boeken met maximaal 2 arm isolaties? maar jij bedoelt dus dat 2 te weinig zijn?
ik was wel vergeten dat ik incline curls en preacher curls doe. en hammer static holds :)
 
Back
Naar boven