XXL Nutrition

armen groeien langzaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag ik u vragen hoeveel sets je in totaal doet voor triceps, hoeveel voor biceps ?
 
Als de armen langzaam groeien dan moet je hooger gaan in volume..
 
Zoals meerdere zeggen, gewoon meer volume.
Sinds ik dit doe groeien me armen veel harder, ook doe ik ze 2x per week.
 
Zoals meerdere zeggen, gewoon meer volume.
Sinds ik dit doe groeien me armen veel harder, ook doe ik ze 2x per week.
Het is niet nodig om ze twee maal per week aan te nemen. Geef uw bi's / tri's 20sets elk en je zal ze zien groeien.. Mesomorph/Endomorph hebben niet zo een hoog volume nodig om hun armen te laten groeien als een Ectomorph.
 
Mijn armen groeiden nooit toen ik ze 1x per week trainde. Nu 2x per week en ik zie ze eindelijk groeien.
 
Hahah was dat maar waar, wel mooie term man!


Nou zo mooi is dat niet hoor als je dat hebt.
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2006/bigorexia

Ik denk alleen dat wel onderhand elke bodybuilder daar last van heeft.
ach, het motiveert wel om te blijven trainen ,zo'n stoornis. :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 17:58 ----------

haha, wees er blij mee.
ik zit pas op 35s koud:(


Zolang dat de rest van mn lijf niet groeit dan hoeven ze niet groter te worden. Nu is t mooi allemaal in verhouding. Anders krijg je echt zo'n ''situation'' lijf. :)
 
Het is niet nodig om ze twee maal per week aan te nemen. Geef uw bi's / tri's 20sets elk en je zal ze zien groeien.. Mesomorph/Endomorph hebben niet zo een hoog volume nodig om hun armen te laten groeien als een Ectomorph.

Denk je nu serieus dat het zin heeft om 20 sets tris en 20 sets voor de bi's te doen?
 
Nou zo mooi is dat niet hoor als je dat hebt.
http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sport-fitness/2006/bigorexia

Ik denk alleen dat wel onderhand elke bodybuilder daar last van heeft.
ach, het motiveert wel om te blijven trainen ,zo'n stoornis. :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 17:58 ----------




Zolang dat de rest van mn lijf niet groeit dan hoeven ze niet groter te worden. Nu is t mooi allemaal in verhouding. Anders krijg je echt zo'n ''situation'' lijf. :)

Jep true, hou altijd alles bij hoeveel ik groei, rug etc. Als de een langzamer groeit pak ik die vaker/harder aan
 
Zolang dat de rest van mn lijf niet groeit dan hoeven ze niet groter te worden. Nu is t mooi allemaal in verhouding. Anders krijg je echt zo'n ''situation'' lijf. :)

Daarom train ik, nu is me lijf niet in verhouding tot mijn kneuter
 
Mijn armen zijn met 12kg 1cm gegroeid

doe nu elke dag een uur bicep curls voor de spiegel
 
Hammercurls en supinated chin ups/pull ups deden het voor mij TS.
 
Hoelang train je nu eigenlijk. Armen gaan kwa massa ook langzaam bij mij en zijn in 6 maanden slechts 3,5cm toegenomen. Dus heb geduld en missch meer setjes en minder lange pauzes voor de armen?

alsof dat weinig is:o geniet maar van die beginnergains!
 
Back
Naar boven