Fitness Seller

Armen laggen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Hi zowel mijn vrienden als ik vinden dat mijn armen te klein zijn voor de rest van mijn lichaam.
Hebben jullie wat tips voor me hoe ik dit kan laten bijtrekken?

gr
 
heb bijna alleen maar compounds erin en zit nu op 3500 kcal pr dag ;p
 
Meer aftrekken
 
Dude hoeveel topics moet je hierover openen?
 
Armen trainen
 
2-3 oefeningen biceps en 2-3 voor triceps.
 
Mss denk je maar dat ze achterlopen, post anders eens een foto.
 
Knees weak arms spaghetti

f0f.jpg
 
Elke keer als je traint armen meepakken, helpt bij mij goed
 
M 1m80 77kg 14%

hier kan nog geen sprake zijn van achterlopende spieren
 
M 1m80 77kg 14%

hier kan nog geen sprake zijn van achterlopende spieren

Want?

Het is niet dat hij 50 kg is he, natuurlijk niet al te groot maar als die jongen niet tevreden is over zijn guns dan is er wel wat
 
Want?

Het is niet dat hij 50 kg is he, natuurlijk niet al te groot maar als die jongen niet tevreden is over zijn guns dan is er wel wat

Niet tevreden zijn over je guns is wat anders dan achterlopende armen hebben. Hij bevindt zich toch nog in een stadium waar alles nog veel groter 'moet' en gaat worden met gewoon goed gebalanceerde training. Je kunt toch niet weten of achterlopende armen wel een resultaat zijn van gebrekkige training als er nog niet heel veel training heeft plaatsgevonden. Het beste is imo om gewoon te beginnen met de simpele one size fits all basis en dingen aan te passen als daar een duidelijke reden/aanleiding voor is en iemand met die stats die zijn armen klein vindt is dat imo niet.

Bedoel dit totaal niet lullig overigens.

Wat ik goed gebalanceerde training vind bevat trouwens ook direct bicep werk, ik ben niet zo iemand die gewoon tegen iedereen zegt dat ze stronglifts 5x5 of starting strength moeten gaan doen. Die mensen zijn debiel en daar moet je niet naar luisteren.
 
het is bij mij vooral dat ik een grote brede rugspier heb en goede schouders die mijn armen klein doen lijken.
Ik had dus al als rug oplossing om eerst een Barbel curl 3x9-12 erin te gooien gevolgd door een hammer curl 3x9-12 en daarna mijn rug training te doen zodat ik nog wel mijn rug blijf trainen maar dat hij niet meer groter wordt en de bi's wat worden bijgetraind.

Is dit wat een goed idee of zit ik nou totaal mis?
 
het is bij mij vooral dat ik een grote brede rugspier heb en goede schouders die mijn armen klein doen lijken.
Ik had dus al als rug oplossing om eerst een Barbel curl 3x9-12 erin te gooien gevolgd door een hammer curl 3x9-12 en daarna mijn rug training te doen zodat ik nog wel mijn rug blijf trainen maar dat hij niet meer groter wordt en de bi's wat worden bijgetraind.

Is dit wat een goed idee of zit ik nou totaal mis?

Ben jij dat op die foto?
 
Back
Naar boven