MuscleMeat

Armen na bijna 1 jaar trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Vandaag mijn armen gemeten en ze zijn 38.5 cm geworden.
Ik ben vorig jaar eind juni begin julie begonnen in in die tijd waren ze warm en gespannen 28 cm. Helaas geen oude pics daarvan maar het dikste van mijn onderarm is 30.5 cm dus 2.5 cm groter als mijn bovenarm was in het begin. Ik ben erg tevreden over de groei ervan omdat dat gedeelte echt het zwakste punt was van mijn lichaam. Ze zijn nog steeds niet groot of zo maar valt gelukkig niet meer in de categorie klein, nu zijn ze medium geworden :cool:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Klasse! :thumb: Je bent zeer goed op weg, ga zo door!!
 
zeekr netjes man. 10 cm in een jaar. goed bezig
en de rest van je lichaam?

hoe heb je ze aangepakt dan?
bij mij lopen ze ook ietwat achter en wil wel een gouden formule:D
 
Lol de gouden formule is eerst tot aan je 22 ste bijna niets te eten zodat je stats 55 kilo bij 1.87 bent en dan ineens gaan trainen met een goed dieet. :D Vreemd genoeg leek het erop dat in de periode dat ik veel brinta eet dat ze dan wel willen groeien en doe ik het daarmee rustiger aan (2/3 keer op een dag) dat ze dan geen teken van leven geven.

ps dit zijn ze koud gespannen eerst waren ze 25.5 tot 26 cm koud gespannen dus dat maakt 12 cm verschil. Ik moet wel zeggen dat de rest lang niet zo snel groeit. Misschien 1 ding wat wel wil groeien bij mij? Ik heb er wel de nadruk op gezet de hele periode door. Vooral mijn borst en benen willen niet en die laten duidelijk blijken dat ik erg mager ben (geweest)
 
yo avg, goed opweg man.
Werk je nog steeds bij dat ene bedrijf waar die chick je in de maling had genomen? Ziet ze je nu nog steeds als een mager ventje, vast en zeker niet :D
 
Nee daar werk ik sinds kort niet meer.
Ontslag gehad door een tekort aan werkzaamheden.
Ik werk nu sinds 3 weken in een drukkerij.
Ik ben er kwa collega's, reistijd, doorgroeimogelijkheden en vooral financieel op vooruit gegaan.
Maar ik moet mijn werk kleding nog terugbrengen en er is een goede kans dat ze in de vakantieperiode daar weer zal werken dus breng ik hem maar in die periode. Ik ben wel benieuwd wat ze zal zeggen als ze me nu ziet.

Bedankt voor het compliment.
 
Originally posted by avg
en er is een goede kans dat ze in de vakantieperiode daar weer zal werken dus breng ik hem maar in die periode. Ik ben wel benieuwd wat ze zal zeggen als ze me nu ziet.


Misschien mag je haar deze vakantie wel p.... Oep, nee toch maar niet, ik ben serieus geworden!!

Mooie armen trouwens!! :thumbs:
 
Die armen zien er goed uit. Als je nog een anker erop zou laten tatoueren dan ben je net Popeye (is een compliment, hoor)
 
Originally posted by Oom Oli
Die armen zien er goed uit. Als je nog een anker erop zou laten tatoueren dan ben je net Popeye (is een compliment, hoor)

:rolleyes: Ehh naar mijn weten had popeye grote onderarmen en hele kleine bovenarmen. Dus laat de anker maar zitten :D
 
Back
Naar boven