MuscleMeat

Armen

Bezoekers in dit topic

spqmen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
110
Waardering
0
Goedeavond,

Mijn naam is Bas en ben 14 jaar oud. Lengte is 1.72cm en mijn gewicht is ongeveer 55kg.

Ik train elke vrijdag 3uurtjes in de sportschool (mag niet meer aangezien ik nog minderjarig ben, onder de 16). Dan doe ik mijn hele lichaam, alles 3 setjes en 20 reps, bijna alles 10 tot 15 KG.

Ik ga deze week een setje dumbbells kopen om me armen goed te trainen.
Maar ik heb 2 vraagjes:
- welke oefeningen moet je doen?
- en wanneer zie je resultaat? (als je 2x per dag 3sets,20reps doet)?

Alvast bedankt mensen,
Groeten.
 
5x per dag 4 setjes van 25 is het beste. Maatje van mij heeft 15 centimeter in 2 maanden gepakt op zijn armen.
 
5x per dag 4 setjes van 25 is het beste. Maatje van mij heeft 15 centimeter in 2 maanden gepakt op zijn armen.
Oke dan doe ik 5x per dag 4setjes van 25.
Maar hoeveel KG moet ik mee beginnen, en wanneer moet ik dat verhogen?

En welke oefeningen moet je dan doen?

Bedankt alvast,
Groeten
 
probeer ook een stang te kopen kan je een hele boel oefeningen meer doen.
Elke dag dezelfde spier trainen mag je niet doen, moet elke keer paar dagen rust tussen zitten.
En 3 uur aan 1 stuk trainen is ook niet goed voor je spieren moet je iets korter doen.
Ik zou zeggen lees alle sticky's eens door dan ben je heel wat wijzer en kom dan nog wat vragen stellen.
 
"alles 3 setjes en 20 reps, bijna alles 10 tot 15 KG."

yes right. weet niet wat voor oefeningen jij doet. maar je moet 5 setjes doen, en dan 29 reps (geen meer geen minder). en dan zeker 23 kg doen.

LEES OP HET FORUM!!!
 
Goedeavond,

Mijn naam is Bas en ben 14 jaar oud. Lengte is 1.72cm en mijn gewicht is ongeveer 55kg.

Ik train elke vrijdag 3uurtjes in de sportschool (mag niet meer aangezien ik nog minderjarig ben, onder de 16). Dan doe ik mijn hele lichaam, alles 3 setjes en 20 reps, bijna alles 10 tot 15 KG.

Ik ga deze week een setje dumbbells kopen om me armen goed te trainen.
Maar ik heb 2 vraagjes:
- welke oefeningen moet je doen?
- en wanneer zie je resultaat? (als je 2x per dag 3sets,20reps doet)?

Alvast bedankt mensen,

Groeten.

lees de sticky's, daar staat veel info :p
 
Is dat onzin 15cm in 2maanden dan?
 
NEEH, sinds ik begon heb ik er ook al 19 cm bij ;) door

5 setjes doen, en dan 29 reps (geen meer geen minder). en dan zeker 23 kg doen.
 
"alles 3 setjes en 20 reps, bijna alles 10 tot 15 KG."

yes right. weet niet wat voor oefeningen jij doet. maar je moet 5 setjes doen, en dan 29 reps (geen meer geen minder). en dan zeker 23 kg doen.

LEES OP HET FORUM!!!
23KG voor een 14jarige is helemaal niet goed en te veel setjes ook niet,
denk dat een proffesionele sportschool begeleider t beter weet dan jou
 
"alles 3 setjes en 20 reps, bijna alles 10 tot 15 KG."

yes right. weet niet wat voor oefeningen jij doet. maar je moet 5 setjes doen, en dan 29 reps (geen meer geen minder). en dan zeker 23 kg doen.

LEES OP HET FORUM!!!

Erg grappig dat je het grapje aan het begin van de thread nadoet. Fail.
 
23KG voor een 14jarige is helemaal niet goed en te veel setjes ook niet,
denk dat een proffesionele sportschool begeleider t beter weet dan jou

WHAHAHA :haha: :roflol: als je een goede begeleider had had je hier niet gekomen met je skeere schema. en je skeere vragen :haha:
 
SpQmen: ze zitten je te dollen
lees eerst de sticky's
 
WHAHAHA :haha: :roflol: als je een goede begeleider had had je hier niet gekomen met je skeere schema. en je skeere vragen :haha:

Vanaf nu ga ik al jou briljante trainingsadviezen in mijn signature zetten. Kijken wanneer hij vol zit, denk niet dat het lang duurt.
 
Waar is het respect hier tov nieuwe leden? Bende arrogante internethelden. Ga maar goed de nieuwelingen uitschijten om je eigen niveau wat te proberen op te krikken. Het werkt niet tegenover de rest die wel wat waard is, maar je voelt jezelf ms beter nu...

Sarcasme proberen is waardeloos op het internet als de persoon niet genoeg kennis heeft om het te scheiden van echte informatie.
 
Back
Naar boven