AndroidHealthClinic

Armen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stevenhh

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
75
Waardering
0
Beste mensen,

Sinds enige tijd heb ik ontdekt dat mijn triceps beter ontwikkeld zijn dan mijn biceps. Zie foto's
Misschien moet ik mij biceps vaker trainen dan mn triceps? of juist andere oefeningen doen voor mijn biceps. Iemand suggesties?

Alvast bedankt. grtz Steven

New Image.jpg


New Image2.jpg
 
Ik denk dat jij je niet zo druk moet maken en gewoon moet doortrainen, niets bijzonders aan de foto's, naast dat de 2e uit een rare hoek is genomen.
 
Post eens je trainingsschema, dan kunnen wij eens kijken wat voor oefeningen je allemaal doet.
 
Denk niet dat je triceps zoveel beter ontwikkeld zijn iig.
 
Post eens je trainingsschema, dan kunnen wij eens kijken wat voor oefeningen je allemaal doet.

TS kan zich beter gaan richten op algehele massa dan nu al gaan fine-tunen.
 
Houd je er rekening mee dat de biceps een kleinere spiergroep is dan de triceps?
 
Denk niet dat je triceps zoveel beter ontwikkeld zijn iig.

inderdaad, vind het helemaal niet groter ofzo,

zie volgens mij alleen onderarmen die wel wat massa kunnen gebruiken....
 
Beste mensen,

Sinds enige tijd heb ik ontdekt dat mijn triceps beter ontwikkeld zijn dan mijn biceps. Zie foto's
Misschien moet ik mij biceps vaker trainen dan mn triceps? of juist andere oefeningen doen voor mijn biceps. Iemand suggesties?

Alvast bedankt. grtz Steven

WAt is de omtrek van je arm (gebogen/gestrekt) en hoe kan je in ***naam zo zien of er iets voor/achter loopt?
 
Houd je er rekening mee dat de biceps een kleinere spiergroep is dan de triceps?

Biceps en triceps hebben een verglijkbare massa, het is alleen anders verdeeld zodat bij sommige poses de triceps groter lijkt (curl pose ed)
 
zoals 3XL al vroeg; hoe de **** kun je zien of je voor of achter loopt, ik schat je omtrek ongv 20 cm, lol
 
Volgens mij span je gewoon je triceps op in die houding
 
Ziet er niet buitenproportioneel uit, maar er kan nog heel veel massa bij. Ik zou eerst eens flink gaan eten en trainen.
 
welke bicep en tricep?
 
Als ik mijn triceps met biceps vergelijk, lijken mij triceps gewoon dikker ( platter ). Vooral van de zijkant.. Ik denk inderdaad dat ik gewoon door moet gaan met trainen en eten, en dat mijn biceps zich vanzelf wel meer ontwikkelen.

Op de 2e foto strek ik gewoon mijn arm..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven