AndroidHealthClinic

Armgroei na 12 maanden +update triceps

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
64
Ik ben sind de vorige armthread van 38.5 gegroeid naar 40.1 cm omvang. Mijn armen willen bij mij het best groeien echter is het probleem dat ik juist de nadruk op mijn borst wou leggen en sindsdien is mijn borst wel wat gegroeid maar zo ongeveer meteen ernaar begonnen mijn armen weer te groeien en borst stopte meteen met groeien. :(! En het gekke is dat ik juist mijn biceps een weekje rust wilde gunnen en ze dus toen niet getraind had. Het meeste van de omvang is gekomen door de triceps welke de hulpspieren zijn bij veel borst oefeningen. Ik ben wel blij met de groei van mijn armen alleen mijn borst hoorde juist te groeien. ((?))

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Heeft iemand nog tips kwa training van de borst spieren?

Je armen zien r goed uit man! :thumbs:

qua borst, tjah tips genoeg in het daar voor bestemde gedeeltje!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt rob G

helaas zijn de pics die ik had gemaakt van de bovenlichaam mislukt . Ik heb enkel een oudere (paar maanden) en zelfs die is nog vaag.

Is nog zo onscherp als iets, misschien moet ik eerst maar eens leren hoe ik met een camera moet omgaan :p Ik denk niet dat het iets helpt bij de contest :(

Looking erg massive voor 12 maanden, maar 41,5 ??? heb je met een wolle trui aan gemeten of ligt het aan de foto's A? Ze zien er mooi rond uit maar ik schat ze toch wel op 35.

Maar no offence, voor 12 maanden is dit een zeer goede vooruitgang, keep on the good work.

Originally posted by Juriaan
Looking erg massive voor 12 maanden, maar 41,5 ??? heb je met een wolle trui aan gemeten of ligt het aan de foto's A? Ze zien er mooi rond uit maar ik schat ze toch wel op 35.

Maar no offence, voor 12 maanden is dit een zeer goede vooruitgang, keep on the good work.

35?

naar welke foto's ben jij aan het kijken juriaan?

schat ze toch zo'n 39-40...

Zal wel aan me scheve kop liggen, maar ik weet hoe A een jaar terig was, die gast is ENORM gegroeit.

Toppie

oefeningen, wel mijn borst ging bizar vooruit door dumbbell flyes/presses

Originally posted by Juriaan

Bedankt voor je complimentje maar het is 40.1 geen 41,5 (was het maar). Daar zal ik nog ff voor moeten gaan sparen. Met pomp kan ik het wel halen, maar dat zal niet echt tellen.

Originally posted by Man-Mountain
oefeningen, wel mijn borst ging bizar vooruit door dumbbell flyes/presses

Zou je me willen vertellen hoeveel sets en reps en welke oefeningen precies, schuin en zo?

Bedankt voor de info, ik zal het ook eens gaan proberen met flyes.

Goede vooruitgang bro, ik wou dat het bij mij zo snel ging!
Je traint nu in een sportschool neem ik aan?

hee avg, top man!!

welke oefeningen doe jij nu voor je armen?

Ik train nog gewoon thuis en af en toe bij een vriend van me die wat meer apparaten heeft.

Mijn training was als volgt.
Ik trainde ze om de dag, dus 3 tot 4 keer week.
Meeste trainingen gingen 3 sets a 5 tot 7 reps, beginnend met dumbbell curls, barbell curls, preacher curls en daarna weer dumbbell curls. Af en toe deed ik enkel dumbbell curls voor de afwisseling. Triceps trainde ik met skullcrusher en dippen. 4 sets en dan allebei de oefeningen 2 keer afwisselend met enkel skulls.
Hiermee kreeg ik het beste resultaat. Enkel heb ik nu mijn biceps bijna een weekje niet meer getraind om ze eens wat rust te geven, vanwege het om de dag trainen.

Originally posted by avg
Ik train nog gewoon thuis en af en toe bij een vriend van me die wat meer apparaten heeft.

Mijn training was als volgt.
Ik trainde ze om de dag, dus 3 tot 4 keer week.
Meeste trainingen gingen 3 sets a 5 tot 7 reps, beginnend met dumbbell curls, barbell curls, preacher curls en daarna weer dumbbell curls. Af en toe deed ik enkel dumbbell curls voor de afwisseling. Triceps trainde ik met skullcrusher en dippen. 4 sets en dan allebei de oefeningen 2 keer afwisselend met enkel skulls.
Hiermee kreeg ik het beste resultaat. Enkel heb ik nu mijn biceps bijna een weekje niet meer getraind om ze eens wat rust te geven, vanwege het om de dag trainen.

3 tot 4 maal per week???...ben benieuwd wat deze rust voor jou voor resultaten opbrengt?

ziet er iig heel goed uit enne die borst, train ej die ook zo vaak? zoja, dan zou ik dat zker wel minderen. hoe zit t overiges met de frequentie van de andere spiergroepen

Nee de borst train ik minder vaak 1 tot 2 keer per week.

Tevens is hier nog een foto.

Hier een foto van achteren om mijn triceps te kunnen laten zien,

Helaas was dit de eerste keer dat degene die de foto's nam een digitale toestel had en ook niet echt goed kon fotograferen. Ik hoop dat er iets van de definitie te zien op de foto :(

Terug
Naar boven