AndroidHealthClinic

Armpje drukken...armpje pijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armpje drukken is eigenlijk gwn toch een speciale techniek die je moet gebruiken?

Doe je met rechts drukken, rechter voet voor linker. rechtervoet recht vooruit, linker voet schuin voor balans. je schouder zit in het verlengde zodat je met je schouderkoppen mee kan duwen, je andere schouder iets naar buiten toe. begint de wedstrijd heb je 2 technieken; ofwel klap je je pols naar binnen toe en begin je te duwen (hij kan geen tegenkracht zetten door de pijn) ofwel duw je en trek je tegelijkertijd zachtjes (het mag niet opvallen he!)je arm naar je toe (hij raakt zijn hefboom wat kwijt)

Ken je deze technieken... en je tegenstander niet... win je :D

EDIT: thx 4 karma 4 my tip :D
 
Laatst bewerkt:
Armpje drukken is eigenlijk gwn toch een speciale techniek die je moet gebruiken?

Doe je met rechts drukken, rechter voet voor linker. rechtervoet recht vooruit, linker voet schuin voor balans. je schouder zit in het verlengde zodat je met je schouderkoppen mee kan duwen, je andere schouder iets naar buiten toe. begint de wedstrijd heb je 2 technieken; ofwel klap je je pols naar binnen toe en begin je te duwen (hij kan geen tegenkracht zetten door de pijn) ofwel duw je en trek je tegelijkertijd zachtjes (het mag niet opvallen he!)je arm naar je toe (hij raakt zijn hefboom wat kwijt)

Ken je deze technieken... en je tegenstander niet... win je :D

ja dat deed die eikel ook bij mij, zn elleboog vlak onder hem zetten en ik zat dus kilometer van me af met volle kracht te drukken met de bijbehorende gelaatstrekken, dag erna zei die ineens, oei dat doet pijn :( (mn arm)
 
ik druk alleen armpje met ecto's

nouja eigenlijk niet, maar voortaan wel na deze verhalen
 
Dom!

Je weet dat onopgewarmd onverwachts kracht zetten of tegenhouden vragen om blessures is.

Wel raar als je maat aan de speed zit dat hij de kracht heeft om je te verslaan.

Sterke pep maakt van een ecto een woest krachtkanon.

Een van de beste sportdoping die er is, alleen is de opsporing een fluitje van een cent en wordt daarom niet meer gebruikt.

In sporten waar nooit wordt getest, tot voor kort honkbal in de States, stonden gehele teams er strak van.
 
Back
Naar boven