Fitness Seller

Armpje drukken...armpje pijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dank voor alle (karma)steun! Doe er voorzichtig mee en hoop echt dat het geen ontsteking is/wordt..

Gr Jugger
 
Idd armpje drukken moet een verboden sport worden... Echt k ken hetzelfde dat mensen me versloegen met armpje drukken (met slechte polsen die ik heb is het niet moeilijk) en me dumbbells die ik gebruikte ook niet van de grond konden krijgen. Dus armpje drukken is niet echt een objectieve krachtmeting..
 
ik heb dit weekend fanatiek zitten armpje drukken en de pijn wil maar niet weg, nu heb ik er geen last van maar als ik mn arm begin te gebruiken met trainen krijg ik een hele velle pijn.

geen onsteking?


sorry for bump, vind niemand erg toch? :D
 
Armpje drukken is idd gewoon puur haantjes gedrag .. niet meer en niet minder...

Daarbij heb ik het dan niet over de wedstrijden die hier in gedaan worden.. die mannen trainen daar speciaal voor en voordat ze aan de match beginnen zorgen ze dat ze terdege zijn opgewarmt in hun hele arm ..

De meeste blessures ontstaan door mijn idee :
1: Totaal verkeerde techniek, er word eigenlijk "maar wat gedaan" om hoe dan ook die arm van de tegenstander plat te krijgen
2: Er word NIET opgewarmd van te voren.. daardoor is een blessure bijna gewoon te verwachten
3: Klinkt raar, maar vaak word er in niet nuchtere toestand armpje gedrukt..

Verder zegt armpje drukken HE-LE-MAAL niks over het kracht niveau of machogehalte van iemand ... Wil je serieus een competitie.. kies dan strongman onderdelen of beproef elkaar op de grote 3..

Iedereen probeert mij ook altijd uit te dagen voor armpje drukken .. ze bekijken het maar ... ik wil mijn armen langer heel houden (een blessure risico is ook heel groot als je de match wint..)
 
Raar dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien,

Ik heb sinds een week ongeveer ontiegelijk last van mn linker arm, door armpje drukken en met die blessure nog gewoon door te benchen op een hele rare manier!

Zoals je zegt voel ik het ook ongelovelijk in de bovenkant van mn onderarm, bij die paar peesjes daar! Ook last richting mn schouders.

Heel raar soms echt een paar uur geen last en dan later op de avond scheuten pijn niet normaal!

Dit was sowieso 1 van de laatste keren dat ik zo lomp heb armpje gedrukt, ik verloor ook nog eens :P

Hopelijk gaat dit een beetje snel over want durf nu helemaal niks meer, lekker squatten zit er echt niet bij voor mij deze week!

Klote is ook dat ik zaterdag belangrijke kart wedstrijd heb en helaas zal ik na een minuut of 20 toch wel pijn gaan krijgen :S

maarjah nothing we can do! Beterschap trouwens.



edit: oh net gebumpt vandaar dat ik hem over het hoofd zag :)
 
Arm worstelen is niet meer haan gedrag dan gewichtheffen, tis een hele sport, zit je techniek goed dan is de kans op blessure´s niet heel groot. Een belangrijke vuistregel te onthouden is dat je hand in het midden blijft ten opzichte van je schouders.
 
armpjedrukken is idd wel blessure gevoelig.. maar geeft idd ook niet altijd aan wie de sterkste is... ik kan mijn arm bijvoorbeeld heel goed locken... zo kan ik de ander uitputten en daardoor win ik vaak van kerels die met trainen sterker zijn
 
Voor mij nooit weer, 2 maal gedaan en 2 maal een week+ niet kunnen trainen:o , wel gewonnen, dat weer wel:D
 
Armpje drukken....

Grote krachten op ongewone plekken, in een rare hoek. Niet aan beginnen, maar dat hoef ik je nu niet meer te vertellen denk ik. :D
 
Ik heb ook een keer een keer of 10 achter elkaar armpje gedrukt omdat ik het niet kon verkroppen dat ik verloor. Ik heb echt wekenlang ontzettende pijn in mijn elleboog gehad. Het leek wel of er een mes in de aanhechtigen zat. Ik kon de arm niet eens meer bewegen en de hele nacht die kloppende zeurende pijn. Bovendien heb ik een keer gezien hoe iemand zijn arm overbrak met die ongein! dat is echt geen mooi gezicht.. Je beweegt je arm op de meest onnatuurlijke manier, alsof je je gewricht naar de zijkant wil drukken ipv naar voor of achter. Ik doe het echt nooit meer!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een keer een keer of 10 achter elkaar armpje gedrukt omdat ik het niet kon verkroppen dat ik verloor. Ik heb echt wekenlang ontzettende pijn in mijn elleboog gehad. Het leek wel of er een mes in de aanhechtigen zat. Ik kon de arm niet eens meer bewegen en de hele nacht die kloppende zeurende pijn. Bovendien heb ik een keer gezien hoe iemand zijn arm overbrak met die ongijn! dat is echt geen mooi gezicht.. Je beweegt je arm op de meest onnatuurlijke manier, alsof je je gewricht naar de zijkand wil drukken ipv naar voor of achter. Ik doe het echt nooit meer!

Inderdaad die pijn s'nachts dat had ik ook, kon er niet van slapen en als ik dan wakker werd had ik er enorm veel last van.:(
 
de truuc is om de tegenstander op een onverwacht moment een stevige polsdraai te geven, door de hevige pijn geven ze meestal sneller op ;)
 
de truuc is om de tegenstander op een onverwacht moment een stevige polsdraai te geven, door de hevige pijn geven ze meestal sneller op ;)

s' nachts wakker liggen van een blauw/opgezwollen oog is niet veel beter:o
 
s' nachts wakker liggen van een blauw/opgezwollen oog is niet veel beter:o

dan kan je tenminste de volgende dag wel lekker door beesten als je nog de gewichten kan tellen ;)
 
de truuc is om de tegenstander op een onverwacht moment een stevige polsdraai te geven, door de hevige pijn geven ze meestal sneller op ;)


Ik dacht altijd onder tafel stiekum een schop in z'n ballen......???
 
armpjedrukken is gewoon k*t, ik heb ook zo'n figuur in de klas wil de hele tijd met mij armpje drukken en ik hoef mezelf niet te bewijzen op zo'n manier, begint ie dat ik slap ben en dat ik geen functionele kracht heb enzo, droplul.
 
mij zie je het ook niet doen heb zelf ook die fout eens gemaakt, ook paar weken zwaar last van gehad.
 
Vroegah toen ik 16 was op vakantie in Spanje ook eens gedaan en kan inderdaad aardig lang duren als het mis gaat. Ik heb destijds bij iedereen (waren met acht man ofzo) z'n voorraad pijnstillers geplunderd, zoveel pijn deed het. En dan nog volop erbij zuipen, toen voelde ik het pas niet meer.
 
ajo waarom bewijzen ,jij verdoet nu heel je training en shit en wel licht heb je ergens een scheurtje op gelopen
 
Back
Naar boven