Fitness Seller

Armpje drukken gemakkelijk winnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saartje123

Novice
Lid geworden
18 sep 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
48kg
Hallo,
Heeft iemand tips waarmee ik gemakkelijk kan winnen met armpje drukken van mijn vader? Of bestaan er middeltjes voor?
Groetjess
 
Flink trainen en ouder worden.
Kracht komt ook met de jaren.
 
Zet je rechter elleboog op je stoel leuning en geef weerstand tegen die arm d.m.v. je linker arm.
 
Hallo,
Heeft iemand tips waarmee ik gemakkelijk kan winnen met armpje drukken van mijn vader? Of bestaan er middeltjes voor?
Groetjess

Arm worstelen is voor een flink deel techniek en niet alleen brute kracht. (alhoewel.......bedenk ook dat de beste techniek niets vermag als het basis krachtverschil te groot is!!!)

M.a.w. als je vader in verhouding echt te groot, zwaar en sterk voor je is zul je het toch niet redden.
In vergelijk, mijn dochter (56kg) probeert het ook nog steeds bij mij (124kg) maar ik 'druk' haar hele lichaam over de tafel heen.

Dat kan dus ook gevaarlijk voor haar worden (letsel) omdat het krachtverschil dus veel te groot is, dus doe ik dat liever niet meer. (dan laat ik haar maar 'winnen' :))

Kijk hier eens naar:

http://www.wikihow.com/Win-at-Arm-Wrestling
 
Niet helemaal eerlijk maar je kan zijn pols naar achteren drukken. Wanneer dat lukt dan kan die minder kracht zetten.
 
Niet helemaal eerlijk maar je kan zijn pols naar achteren drukken. Wanneer dat lukt dan kan die minder kracht zetten.
Hallo,
Oke en hoe bedoeld u de pols naar achteren drukken? Heeft u misschien een plaatje van hoe dat moet?
 
Back
Naar boven