AndroidHealthClinic

Armpje drukken verbeteren met grippers?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenk16

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
333
Waardering
0
Hallo, kan iemand mij vertellen of trainen met grippers (captains of crush enz...) je kracht met armpje drukken verbeterd??

Alvast bedankt.
 
'T verbetert je 'armpje druk kracht' niet direct, je kan je tegenstander wel intimideren door wat meer knijpkracht. (Al zou ik eerder andere oefeningen en methodes gebruiken om beter te worden in armpje drukken).
 
Waarom zou je armpje willen drukken. Lekker blessuregevoelig.
 
Hallo, kan iemand mij vertellen of trainen met grippers (captains of crush enz...) je kracht met armpje drukken verbeterd??

Alvast bedankt.

Het kan geen kwaad, maar is te beperkt om een sterke armworstelaar te worden.

Met een setje dumbbells kun je veel bereiken. Hammercurls, Wristcurls (handen boven en onder), roeien.

Wat verder een hele goede oefening is, met een voorhamer alternatieve wristcurls maken. Hoe sterker je wordt hoe verder je hand van de hamer komt.
Hier bouw je ontzettend veel polskracht mee op en dat is pas echt intimiderend bij armworstelen. ;)
 
Waarom zou je armpje willen drukken. Lekker blessuregevoelig.

idd,heb zo eens een halve café verslagen(al was de tegenstand niet fameus)maar heb daarna een week niet kunnen trainen:-0
 
Gewoon een flinke kopstoot uitdelen werkt ook goed
 
niet armpjedrukken!! Heb zo 3 maanden uit de roelatie gelegen... heel erg pijnlijk ook
 
Zonder specifiek ervoor te trainen heeft niemand een goede techniek.
zelfde liedje als squatten deadliften en powercleanen dus....
 
ik denk de grijpkracht verbeterd
 
Back
Naar boven