AndroidHealthClinic

armpje-drukken

Bezoekers in dit topic

ok paar tips waar je je het beste aan kan houden. Je moet niet handje drukken volgens de wedstrijdregels want ze zeggen meteen dat je vals speelt!!!
Verder hand en schouder altijd op 1lijn meedraaien; Je moet je pols onderarm zo draaien dat je meer TREKT als naar de zijkant DUWT; bij lichte steekjes etc meteen zeggen dat ie mot stoppen want als je hem dan vol laat doorduwen gaat t fout!

belangrijkste spiergroepen zijn;

1 HAND
2 ONDERARM
3 BICEP

Khep filmpje met instructie's van de wereldkampioen armwrestling.. geeft zeer goeie tips! Maar denk dat je het zo wel moet redden want die ventjes van jou leeftijd hebben nog niet zoveel kr8 :D... dus denk dat je t wel red :D...

Top, tnx:thumbs:
 
Ik vind het echt bullshit dat het voor 90 % om techniek gaat ,als je verliest van iemand die 30 kilo lichter is heb je gewoon zwakke onderarmen ;)

mensen die goed handje kunnen drukken kunnen ook goed hard knijpen dus je hebt echt wel je kracht nodig om te winnen.

waar / wanneer is die wedstrijd eigenlijk?
 
Domste wat je kunt doen imo... Als krachttrainer zijnde meedoen aan zo'n wedstrijd... kun je beter tegenover bas rutten in een freefight wedstrijd gaan staan. (bij beide grote kans op het breken van je arm!)
 
Idd, weinig met kracht te maken, mijn broertje van 173 cm wint met arpje drukken nog van een 2 jaar oudere persoon die 185 is. Die he Orientatie jaar doet.

Ik vindt het alleen keeertje voor de gein leuk:P
 
Back
Naar boven